Dlaczego Diesle mają tak malo koni? |
Autor |
Wiadomość |
J3L3N
Pomorze
Dołączył: 20 Gru 2007 Posty: 7 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 13:52 Dlaczego Diesle mają tak malo koni?
|
|
|
Dlaczego silniki D maja tak malo koni? np 2.2 D ma 95. jak to jezdzi i jak ze spalaniem do masy auta?jakiego D polecacie? jaki silnik jest najlepszy? |
Ostatnio zmieniony przez zmichal 27 Grudzień 2007, 17:13, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:02
|
|
|
Witam 2,2 dieel to kaban dla kogos kto lubi wozić Tyłek:d 2,5 td niby 150 Koni ale po paru dniach juz tez słaby przynajmniej dla mnie.Jesli chcesz fajnego dieselka mój znajomy sprzedaje ,25 td Combi Pozdrawiam |
|
|
|
|
qbick
qbick
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 236 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:18
|
|
|
J3L3N napisał/a: | Dlaczego silniki D maja tak malo koni? | bo są proste w budowie jak konstrukcja cepa i przewidziane, że mają robić milionowe przebiegi szału nie ma ale np. mój załadowany przy mieszanej jeździe często szybkiej spala 7l natomiast niezaładowany przy mieszanej w miarę spokojnej 6,1l pozdro |
_________________ Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
|
|
|
|
|
mrrocky
Grupa 3-miasto
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 1571 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:49
|
|
|
dokladnie jak kolega napisal, diesle sa do oszczedzania a nie do sportu. Ale jak narzekasz na ilosc koni to dla ciebie najlepszy 2,5TD 150kM 280Nm, rakieta to to nie jest ale do dynamicznej jazdy starczy |
_________________ s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:49
|
|
|
Wolnossące diesle starej generacji uzyskują swą moc z pojemności, przez co nie są wysilone (z tąd duża żywotność)
Natomiast najnowsze silniki wysokoprężne są zazwyczaj doładowane i dlatego mają większą moc!
Zresztą dopiero w ostatnich latach obserwuje się tendencje zmniejszania pojemności z jednoczesnym podnoszeniem mocy poprzez sprężarki. Niestety nie są to już zbyt trwałe konstrukcje |
_________________ E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
|
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:53
|
|
|
Dlaczego ?
Mercedes stawia na male spalanie i trwalość silników.. które krecic sie moga nawet ponad Milion przykladem jest C-klassa 2,2d mojego znajomego ma juz nakulane okragly milion i chodzi jak zegarek.
To wszystko zalezy jaka kwote chcesz wydac i na co stawiasz ?
na jazde szybsza czy spokojniejsza...?
2,5 20V jest w miare zwawy a spalanie jest niskie 115KM
2,5 TD spalanie nie jest zle zalezy jaka masz noge a silnik ma 150KM wiec radosc z jazdy
2,2D 16V jest tzw" muŁkiem" mimo to ze nie ma super osiagów jest bardzo dobra konstrukcja do przemieszczania jak go rozbujasz to wtedy idzie piejnie
2,0 CDI nie powiem duzo na temat tego silnika ale ma chyba cos kolo 100KM
turbinka w tym wypadku duzo pomaga i samochod mozna by rzec sie przyzwoicie zbiera no i male spalanie wkoncu silniki CDI
2,2CDI najlepszy wraz z silnikiem 2,5TD , tylko ze ma 125KM bodajze i ale nowa generacja silnika niz 2,5td pozwala na bardzo ekonomiczna jazde ale i dynamiczna niskie spalanie i rowniez tak jak 2,5 ma odejśćie |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Marecki
C 200 D ESPRIT
Dołączył: 20 Gru 2007 Posty: 17 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:49
|
|
|
merc w dieslu to spacerwagen nie samochod wyscigowy,zapewnia komfortowe dlugowieczne uzytkowanie auta i dostojna jazde,malo koni-fakt nie ma 6 s od 0 do 100 ale za to ma niezly moment obrotowy z duzej pojemnosci sinika,jak sie rozpedzsz na trasie to wyprzedza sie doskonale,merc do krążownik i o to chodzi |
_________________ C 200 D ESPRIT
|
|
|
|
|
LukLin
C 180 Esprit
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 98 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 18:25
|
|
|
Jeżdżąc dieslem bardzo rzadko odwiedzasz stacje paliw.
Mój 200D pali ok. 5,5 w trasie, także co około 1000 km tankowanie.
Oczywiście nie jeżdżąć w mieście (max 6,5 w mieście, ale jeszcze zależy w jakim).
Może nie jest to rakieta spod świateł ale jak się już rozbuja to sama radość z jazdy.
Idealny trasowy (autostradowy) wózek, a i w mieście potrafi się odnaleźć |
_________________ Mercedes 190 1988 r.
Mercedes C Class 180 1998 r.
Mercedes C Class 200 DIESEL 1994 r.
Mercedes A Class 190 2000 r.
Aktualnie
Mercedes A Class 170 2004 r.
Mercedes C Class 180K 2003 r.
|
|
|
|
|
Patryk
Harman Kardon
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Paź 2007 Posty: 391 Skąd: 0-22
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 10:58
|
|
|
J3L3N napisał/a: | Dlaczego silniki D maja tak malo koni? np 2.2 D ma 95. jak to jezdzi i jak ze spalaniem do masy auta?jakiego D polecacie? jaki silnik jest najlepszy? |
Silniki starszej generacji, owszem (chyba że 250 TD lub 300TD z E-klasy)
A mamy też 320 CDI ( od 197 do 224 KM)
No i 420 CDI (270 KM biturbo) - jak to wsadzą do W204 to będzie auto marzeń
Pzdr |
_________________ WDB2110231A732202 |
|
|
|
|
marcmerc
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 187 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:06
|
|
|
MikiPOZ, 2,5 20V ma 113 KM - nie wiesz ile masz koni w swojej |
_________________ okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:25
|
|
|
marcmerc, Drobne przeoczenie 2KM
Co nie zmienia faktu ze nasze silniczki sa wytrzymale |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:43
|
|
|
Takie dieselki 2,2 ,2,5 Bardzo lubią Olej OO nie robi on róznicy i jezdzisz za 1,50ZŁ lepie niż gAz:D |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:50
|
|
|
To dla tych co lubia (bardzo oszczednie jeździc) ja nigdy bym nie nalal OO do zadnego samochodu.
Pozdrawiam |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:56
|
|
|
Lepsza Jest to Ropa niż na niektórych stacjach.Znam ludzi co jezdza okularem 2.7 i wszytko Jest OK.Pozdrawiam |
|
|
|
|
qbick
qbick
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 236 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 13:11
|
|
|
Cytat: | Lepsza Jest to Ropa niż na niektórych stacjach.Znam ludzi co jezdza okularem 2.7 i wszytko Jest OK.Pozdrawiam | Tak zgadzam się, że dobrej jakości oo i śmigać można elegancko i taniutko jak barszcz sam nie tankuje bo się boję ale znajomi tankują i nie narzekają. |
_________________ Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
|
|
|
|
|
|