Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego Diesle mają tak malo koni?
Autor Wiadomość
J3L3N 
Pomorze

Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 7
Skąd: Lębork
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 13:52   Dlaczego Diesle mają tak malo koni?

Dlaczego silniki D maja tak malo koni? np 2.2 D ma 95. jak to jezdzi i jak ze spalaniem do masy auta?jakiego D polecacie? jaki silnik jest najlepszy?
Ostatnio zmieniony przez zmichal 27 Grudzień 2007, 17:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:02   

Witam 2,2 dieel to kaban dla kogos kto lubi wozić Tyłek:d 2,5 td niby 150 Koni ale po paru dniach juz tez słaby przynajmniej dla mnie.Jesli chcesz fajnego dieselka mój znajomy sprzedaje ,25 td Combi Pozdrawiam
 
 
 
qbick 
qbick

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 236
Skąd: Olkusz
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:18   

J3L3N napisał/a:
Dlaczego silniki D maja tak malo koni?
bo są proste w budowie jak konstrukcja cepa i przewidziane, że mają robić milionowe przebiegi szału nie ma ale np. mój załadowany przy mieszanej jeździe często szybkiej spala 7l natomiast niezaładowany przy mieszanej w miarę spokojnej 6,1l pozdro :)
_________________
Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
 
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1571
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:49   

dokladnie jak kolega napisal, diesle sa do oszczedzania a nie do sportu. Ale jak narzekasz na ilosc koni to dla ciebie najlepszy 2,5TD 150kM 280Nm, rakieta to to nie jest ale do dynamicznej jazdy starczy :)
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
f31 325d N47D20D
 
 
zmichal 
Moderator


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 736
Skąd: lubelskie
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:49   

Wolnossące diesle starej generacji uzyskują swą moc z pojemności, przez co nie są wysilone (z tąd duża żywotność)
Natomiast najnowsze silniki wysokoprężne są zazwyczaj doładowane i dlatego mają większą moc!

Zresztą dopiero w ostatnich latach obserwuje się tendencje zmniejszania pojemności z jednoczesnym podnoszeniem mocy poprzez sprężarki. Niestety nie są to już zbyt trwałe konstrukcje :x
_________________
E320 4matic '04
Forum Mercedes C klasa W203
Forum Mercedes C klasa W204
Forum Mercedes E klasa W210
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 14:53   

Dlaczego ?

Mercedes stawia na male spalanie i trwalość silników.. które krecic sie moga nawet ponad Milion przykladem jest C-klassa 2,2d mojego znajomego ma juz nakulane okragly milion i chodzi jak zegarek.

To wszystko zalezy jaka kwote chcesz wydac i na co stawiasz ?
na jazde szybsza czy spokojniejsza...?

2,5 20V jest w miare zwawy a spalanie jest niskie 115KM

2,5 TD spalanie nie jest zle zalezy jaka masz noge a silnik ma 150KM wiec radosc z jazdy

2,2D 16V jest tzw" muŁkiem" mimo to ze nie ma super osiagów jest bardzo dobra konstrukcja do przemieszczania jak go rozbujasz to wtedy idzie piejnie :)

2,0 CDI nie powiem duzo na temat tego silnika ale ma chyba cos kolo 100KM
turbinka w tym wypadku duzo pomaga i samochod mozna by rzec sie przyzwoicie zbiera no i male spalanie wkoncu silniki CDI

2,2CDI najlepszy wraz z silnikiem 2,5TD , tylko ze ma 125KM bodajze i ale nowa generacja silnika niz 2,5td pozwala na bardzo ekonomiczna jazde ale i dynamiczna niskie spalanie i rowniez tak jak 2,5 ma odejśćie :D
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Marecki 
C 200 D ESPRIT

Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 17
Skąd: Toruń
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 15:49   

merc w dieslu to spacerwagen nie samochod wyscigowy,zapewnia komfortowe dlugowieczne uzytkowanie auta i dostojna jazde,malo koni-fakt nie ma 6 s od 0 do 100 ale za to ma niezly moment obrotowy z duzej pojemnosci sinika,jak sie rozpedzsz na trasie to wyprzedza sie doskonale,merc do krążownik i o to chodzi
_________________
C 200 D ESPRIT
 
 
 
LukLin 
C 180 Esprit


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 98
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 24 Grudzień 2007, 18:25   

Jeżdżąc dieslem bardzo rzadko odwiedzasz stacje paliw.
Mój 200D pali ok. 5,5 w trasie, także co około 1000 km tankowanie. :)
Oczywiście nie jeżdżąć w mieście (max 6,5 w mieście, ale jeszcze zależy w jakim). ;)

Może nie jest to rakieta spod świateł ale jak się już rozbuja to sama radość z jazdy.
Idealny trasowy (autostradowy) wózek, a i w mieście potrafi się odnaleźć ;)
_________________
Mercedes 190 1988 r.
Mercedes C Class 180 1998 r.
Mercedes C Class 200 DIESEL 1994 r. :)
Mercedes A Class 190 2000 r.
Aktualnie
Mercedes A Class 170 2004 r.
Mercedes C Class 180K 2003 r.
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 10:58   

J3L3N napisał/a:
Dlaczego silniki D maja tak malo koni? np 2.2 D ma 95. jak to jezdzi i jak ze spalaniem do masy auta?jakiego D polecacie? jaki silnik jest najlepszy?


Silniki starszej generacji, owszem (chyba że 250 TD lub 300TD z E-klasy)
A mamy też 320 CDI ( od 197 do 224 KM)
No i 420 CDI (270 KM biturbo) - jak to wsadzą do W204 to będzie auto marzeń
Pzdr
_________________
WDB2110231A732202
 
 
marcmerc 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 187
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:06   

MikiPOZ, 2,5 20V ma 113 KM - nie wiesz ile masz koni w swojej :mb:
_________________
okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty
 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:25   

marcmerc, Drobne przeoczenie 2KM :D

Co nie zmienia faktu ze nasze silniczki sa wytrzymale ;)
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:43   

Takie dieselki 2,2 ,2,5 Bardzo lubią Olej OO nie robi on róznicy i jezdzisz za 1,50ZŁ lepie niż gAz:D
 
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:50   

To dla tych co lubia (bardzo oszczednie jeździc) ja nigdy bym nie nalal OO do zadnego samochodu.

Pozdrawiam
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Marian25td 
Marian25td

Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 167
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 11:56   

Lepsza Jest to Ropa niż na niektórych stacjach.Znam ludzi co jezdza okularem 2.7 i wszytko Jest OK.Pozdrawiam
 
 
 
qbick 
qbick

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 236
Skąd: Olkusz
Wysłany: 25 Grudzień 2007, 13:11   

Cytat:
Lepsza Jest to Ropa niż na niektórych stacjach.Znam ludzi co jezdza okularem 2.7 i wszytko Jest OK.Pozdrawiam
Tak zgadzam się, że dobrej jakości oo i śmigać można elegancko i taniutko jak barszcz :) sam nie tankuje bo się boję ale znajomi tankują i nie narzekają.
_________________
Qbick@SetH.MB
C 220 Diesel Elegance '96
WDB2021211F392212
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,078 sekundy. Zapytań do SQL: 7