Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:01
Falujące obroty na biegu jałowym
Autor Wiadomość
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:10   

kaczmarus, a sprawdzałeś to o czym pisałem? ;)
Ja rozumiem, że odstawiając samochód do warsztatu, do tego znajomego spodziewasz się rzetelnej oceny i diagnozy... ja jednak byłbym za tym, żebyś samemu się upewnił co do stanu wiązki ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:18   

Abdul napisał/a:
kaczmarus, a sprawdzałeś to o czym pisałem? ;)
Ja rozumiem, że odstawiając samochód do warsztatu, do tego znajomego spodziewasz się rzetelnej oceny i diagnozy... ja jednak byłbym za tym, żebyś samemu się upewnił co do stanu wiązki ;)


Hm, nie zdejmowalem tej pokrywy i nie zdejmowalem izolacji, tak mi zasugerował elektryk, Zaznaczył mi wyraźnie że skoro nic nie wylapal na komputerze, lepiej tego nie ruszac bo sie posypie a wtedy bede mial robote pewna ;] Może jednak dzisiaj spróbuję tam delikatnie zajrzeć, widziałeś mój film z falowaniem? nie faluje mocno, przebierac też nie przebiera mocno, po dodaniu gazu chocby na 1000obr juz nie przebiera ale falowanie zostaje
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:23   

kaczmarus, Jak się może posypać coś, co wg niego jest sprawne? Od patrzenia?
Zdejmiesz pokrywę i zobacz stan tych kabelków tam, nie musisz rozcinać izolacji na razie, chociaż byłoby to najbardziej miarodajne ;)
Możesz lekko rozwinąć w dowolnym miejscu wiązki ten oplot wokół kabli ;)
Widziałem ;) Mój również faluje w podobny sposób, wiązkę mam do zrobienia ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:32   

Tu typek ma wystawionego takiego samego mesia jak moj tzn ten sam silnik i rok, nie ma tej oslonki, to chodzi o sciągnięcie tej właśnie osłonki? bo za wiele kabelków to on tam nie ma, to chodzi o to? Te kable co idą z wąskiej plastikowej osłonki oznaczonej naklejką wysokim napięciem i wpadają pod tą której brakuje?

http://otomoto.pl/mercede...-C32034105.html
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Marzec 2014, 14:57   

kaczmarus, tak, dokładnie ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:12   

Jutro lub pojutrze mi ktos te plastiki rozbierze, bo z nerwicy bym wszystko polamal dzisiaj, kazdy ku*wa mowi ze nic w tym aucie do zrobienia nie ma, obroty faluja i przerywa na jałowym na gazie i benzynie, komputerow tysiace podpinaja to jak ku*wa wszystko dobrze jak nie pali dobrze mechaniki elektryki od siedmiu bolesci do wymiatania gnoju sie nadaja czy jak. Powoli zaczyna mnie to wkur*iac, zeszrotuje go i bedzie problem rozwiązany.

@Perzu pojade do tych typow z Kępna jak nic nie wymysle, ale jak znow zabule i kolejni spece powiedza mi ze auto jest ok, lub ze one tak mają, lub że przeciez to stare auto tu sie nic nie wymysli lub ze lepiej nic nie ruszac jak ciągnie dobrze to sie załamie
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


Ostatnio zmieniony przez kaczmarus 21 Marzec 2014, 08:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:29   

Mam też wiązkę do wymiany Aż mi się niedobrze robi jak myślę o tym. pokupiłem trochę kabli i będę robić. Ale dopiero za jakiś czas. Nie wiem jak sprawa ma się co do wtyczek Czy wszystkie są rozbieralne.
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:36   

kaczmarus, jak pojedziesz do Macka Soboty, to albo Ci powie konkrety, albo: chłopie, czym Ty się przejmujesz jak auto jeżdzi :mrgreen:
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:49   

perzu126 napisał/a:
kaczmarus, jak pojedziesz do Macka Soboty, to albo Ci powie konkrety, albo: chłopie, czym Ty się przejmujesz jak auto jeżdzi :mrgreen:

Pewnie. U mnie na benzynie to już wogóle wariuje. Gaśnie, nagle 2000obrotów, potem znowu gaśnie, telepie i w kółko tak. Nieraz coś go walnie i jest dobrze. Na gazie jest ok. Z tym że mam gaz 1 generacji i pewnie tylko dlatego chodzi. Narazie mam kilka pilnych wyjazdów i muszę odłożyć remont. Ale jak coś to postaram się opisać jak to zrobić i ile jakich materiałów jest potrzebne.
 
 
 
realowiec 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 20 Marzec 2014, 21:35   

Tak czytan o tych problemach i aż boję sie zostawiać auta u mechanika. U mnie zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów, ale wskazówka nic nie drga. Auto nie gaśnie. Tak sie zastanawiam czy jak ktoś tam zacznie grzebać to nie będzie gorzej i np. zacznie gasnąć jak u Was.
_________________
Mercedes Benz C180 Elegance 1995
WDB2020181A266412
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 20 Marzec 2014, 23:37   

realowiec napisał/a:
zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów,
co Ty masz za silnik :shock:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Marzec 2014, 07:51   

Adaśko napisał/a:
realowiec napisał/a:
zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów,
co Ty masz za silnik :shock:


F1 V6 =)

pewnie chodziło o 0,5 - 1tys

U siebie zauważyłem że na gazie troszeczke mniej faluje ok 50obr/min. Po przełączeniu z powrotem potrafi tak "telepnąć" że prawie zgasnie, powraca do 650~~ i wyraznie wtedy widac że na tej benzynce bardziej przebiera, zaś na LPG widać że zakres falowania jest troszkę większy - 100obr ale przebieranie mniejsze jednak nie ustępuje całkiem

Pomijając problem falowania pozwolę sobię napomknąć pewną kwestię, po delikatnym nacisnieciu pedału na benzynie obroty rosną do 1500-1600, zaś przy takim samym wcisnięciu na gazie rosną tak samo do 1500-1600 a w kolejnych 4-5sekundach same powoli rosną aż do 2500, jak przełącze na benzynę to znów spadają do 1500 bez puszczenia pedału wcisniętego do tego samego poziomu, przełączam na LPG i znów lecą na 2500. W ogóle na LPG na jałowym nie da się tak nacisnąć pedału gazu żeby było mniej niż 2500 obr/min, pewnie o tylko wina innego składu mieszanki i mapy takiej jaka jest i nie da się ustawic auta na 2 różne mieszanki tak na mój chłopski niedoświadczony mechanicznie rozum.
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Marzec 2014, 08:27   

kaczmarus, to trzeba na spokojnie ;) Tam nie ma co połamać, chwytasz osłonę od dołu dwiema rekami i podnosisz. Nie będę się wypowiadać co do jakości usług w warsztatach w waszej okolicy, bo nie mam o tym pojęcia :)

polofix, z tego co wiem, to nie wszystkie są rozbieralne, słyszałem o rozcinaniu niektórych i klejeniu ich ponownie do kupy.
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
kaczmarus 
C200/C280/E430/E500


Pomógł: 26 razy
Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1588
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 21 Marzec 2014, 08:44   

Abdul napisał/a:
kaczmarus, to trzeba na spokojnie ;) Tam nie ma co połamać, chwytasz osłonę od dołu dwiema rekami i podnosisz. Nie będę się wypowiadać co do jakości usług w warsztatach w waszej okolicy, bo nie mam o tym pojęcia :)


To tej obudowy przewodów takiej wąskniej nie rozbierac?


(nie mój)

Bo pokrywe z przodu silnika tą między silnikiem a wisko to ja sobie sciągnęłem jednym ruchem, ale tam widac tylko 3 wpiąte wiązki, 2 bardzo cieniutkie i jedną taką średnią - to na tej średniej rozciąć izolację? strzałka od lewej
_________________
W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)


 
 
 
Abdul 


Pomógł: 195 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 3895
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Marzec 2014, 10:12   

Nie ma potrzeby jej rozbierać ;) Tak, dokładnie - możesz tam pod izolacją sprawdzić, rozciąć delikatnie i później zaizolować ponownie ;)
_________________
EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek

EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil

S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord

 Pomogłem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,268 sekundy. Zapytań do SQL: 12