Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:01 |
Falujące obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:10
|
|
|
kaczmarus, a sprawdzałeś to o czym pisałem?
Ja rozumiem, że odstawiając samochód do warsztatu, do tego znajomego spodziewasz się rzetelnej oceny i diagnozy... ja jednak byłbym za tym, żebyś samemu się upewnił co do stanu wiązki |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:18
|
|
|
Abdul napisał/a: | kaczmarus, a sprawdzałeś to o czym pisałem?
Ja rozumiem, że odstawiając samochód do warsztatu, do tego znajomego spodziewasz się rzetelnej oceny i diagnozy... ja jednak byłbym za tym, żebyś samemu się upewnił co do stanu wiązki |
Hm, nie zdejmowalem tej pokrywy i nie zdejmowalem izolacji, tak mi zasugerował elektryk, Zaznaczył mi wyraźnie że skoro nic nie wylapal na komputerze, lepiej tego nie ruszac bo sie posypie a wtedy bede mial robote pewna ;] Może jednak dzisiaj spróbuję tam delikatnie zajrzeć, widziałeś mój film z falowaniem? nie faluje mocno, przebierac też nie przebiera mocno, po dodaniu gazu chocby na 1000obr juz nie przebiera ale falowanie zostaje |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:23
|
|
|
kaczmarus, Jak się może posypać coś, co wg niego jest sprawne? Od patrzenia?
Zdejmiesz pokrywę i zobacz stan tych kabelków tam, nie musisz rozcinać izolacji na razie, chociaż byłoby to najbardziej miarodajne
Możesz lekko rozwinąć w dowolnym miejscu wiązki ten oplot wokół kabli
Widziałem Mój również faluje w podobny sposób, wiązkę mam do zrobienia |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 12:32
|
|
|
Tu typek ma wystawionego takiego samego mesia jak moj tzn ten sam silnik i rok, nie ma tej oslonki, to chodzi o sciągnięcie tej właśnie osłonki? bo za wiele kabelków to on tam nie ma, to chodzi o to? Te kable co idą z wąskiej plastikowej osłonki oznaczonej naklejką wysokim napięciem i wpadają pod tą której brakuje?
http://otomoto.pl/mercede...-C32034105.html |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 14:57
|
|
|
kaczmarus, tak, dokładnie |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:12
|
|
|
Jutro lub pojutrze mi ktos te plastiki rozbierze, bo z nerwicy bym wszystko polamal dzisiaj, kazdy ku*wa mowi ze nic w tym aucie do zrobienia nie ma, obroty faluja i przerywa na jałowym na gazie i benzynie, komputerow tysiace podpinaja to jak ku*wa wszystko dobrze jak nie pali dobrze mechaniki elektryki od siedmiu bolesci do wymiatania gnoju sie nadaja czy jak. Powoli zaczyna mnie to wkur*iac, zeszrotuje go i bedzie problem rozwiązany.
@Perzu pojade do tych typow z Kępna jak nic nie wymysle, ale jak znow zabule i kolejni spece powiedza mi ze auto jest ok, lub ze one tak mają, lub że przeciez to stare auto tu sie nic nie wymysli lub ze lepiej nic nie ruszac jak ciągnie dobrze to sie załamie |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
Ostatnio zmieniony przez kaczmarus 21 Marzec 2014, 08:07, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:29
|
|
|
Mam też wiązkę do wymiany Aż mi się niedobrze robi jak myślę o tym. pokupiłem trochę kabli i będę robić. Ale dopiero za jakiś czas. Nie wiem jak sprawa ma się co do wtyczek Czy wszystkie są rozbieralne. |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 20:49
|
|
|
perzu126 napisał/a: | kaczmarus, jak pojedziesz do Macka Soboty, to albo Ci powie konkrety, albo: chłopie, czym Ty się przejmujesz jak auto jeżdzi |
Pewnie. U mnie na benzynie to już wogóle wariuje. Gaśnie, nagle 2000obrotów, potem znowu gaśnie, telepie i w kółko tak. Nieraz coś go walnie i jest dobrze. Na gazie jest ok. Z tym że mam gaz 1 generacji i pewnie tylko dlatego chodzi. Narazie mam kilka pilnych wyjazdów i muszę odłożyć remont. Ale jak coś to postaram się opisać jak to zrobić i ile jakich materiałów jest potrzebne. |
|
|
|
|
realowiec
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 104 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 21:35
|
|
|
Tak czytan o tych problemach i aż boję sie zostawiać auta u mechanika. U mnie zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów, ale wskazówka nic nie drga. Auto nie gaśnie. Tak sie zastanawiam czy jak ktoś tam zacznie grzebać to nie będzie gorzej i np. zacznie gasnąć jak u Was. |
_________________ Mercedes Benz C180 Elegance 1995
WDB2020181A266412 |
|
|
|
|
Adaśko
Pomorskie
Pomógł: 100 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 2557 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 20 Marzec 2014, 23:37
|
|
|
realowiec napisał/a: | zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów, | co Ty masz za silnik |
_________________ Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561
|
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 21 Marzec 2014, 07:51
|
|
|
Adaśko napisał/a: | realowiec napisał/a: | zaraz po odpaleniu obroty utrzymuja sie pomiedzy 5-10 tys obrotów, | co Ty masz za silnik |
F1 V6 =)
pewnie chodziło o 0,5 - 1tys
U siebie zauważyłem że na gazie troszeczke mniej faluje ok 50obr/min. Po przełączeniu z powrotem potrafi tak "telepnąć" że prawie zgasnie, powraca do 650~~ i wyraznie wtedy widac że na tej benzynce bardziej przebiera, zaś na LPG widać że zakres falowania jest troszkę większy - 100obr ale przebieranie mniejsze jednak nie ustępuje całkiem
Pomijając problem falowania pozwolę sobię napomknąć pewną kwestię, po delikatnym nacisnieciu pedału na benzynie obroty rosną do 1500-1600, zaś przy takim samym wcisnięciu na gazie rosną tak samo do 1500-1600 a w kolejnych 4-5sekundach same powoli rosną aż do 2500, jak przełącze na benzynę to znów spadają do 1500 bez puszczenia pedału wcisniętego do tego samego poziomu, przełączam na LPG i znów lecą na 2500. W ogóle na LPG na jałowym nie da się tak nacisnąć pedału gazu żeby było mniej niż 2500 obr/min, pewnie o tylko wina innego składu mieszanki i mapy takiej jaka jest i nie da się ustawic auta na 2 różne mieszanki tak na mój chłopski niedoświadczony mechanicznie rozum. |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Marzec 2014, 08:27
|
|
|
kaczmarus, to trzeba na spokojnie Tam nie ma co połamać, chwytasz osłonę od dołu dwiema rekami i podnosisz. Nie będę się wypowiadać co do jakości usług w warsztatach w waszej okolicy, bo nie mam o tym pojęcia
polofix, z tego co wiem, to nie wszystkie są rozbieralne, słyszałem o rozcinaniu niektórych i klejeniu ich ponownie do kupy. |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
kaczmarus
C200/C280/E430/E500
Pomógł: 26 razy Dołączył: 27 Gru 2012 Posty: 1588 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 21 Marzec 2014, 08:44
|
|
|
Abdul napisał/a: | kaczmarus, to trzeba na spokojnie Tam nie ma co połamać, chwytasz osłonę od dołu dwiema rekami i podnosisz. Nie będę się wypowiadać co do jakości usług w warsztatach w waszej okolicy, bo nie mam o tym pojęcia
|
To tej obudowy przewodów takiej wąskniej nie rozbierac?
(nie mój)
Bo pokrywe z przodu silnika tą między silnikiem a wisko to ja sobie sciągnęłem jednym ruchem, ale tam widac tylko 3 wpiąte wiązki, 2 bardzo cieniutkie i jedną taką średnią - to na tej średniej rozciąć izolację? strzałka od lewej |
_________________ W202 C280 1994r 90.000km
W210 E430 2001r 250.000km 4-Matic 7-passenger V8
|
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3895 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Marzec 2014, 10:12
|
|
|
Nie ma potrzeby jej rozbierać Tak, dokładnie - możesz tam pod izolacją sprawdzić, rozciąć delikatnie i później zaizolować ponownie |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
|