|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:01 |
Falujące obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 18 Lipiec 2011, 22:37
|
|
|
Camel, zrobiłem tak jak pisałeś. Moduł u mnie Mercedes 015...
Wężyk PMS- kolektor w porządku. Podłączony, drożny, bez żadnych zgięć. Po jego odłączeniu silnik chodzi gorzej więc mniemam, że ok. Przy okazji sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe, wszystkie ok, a problem jak był tak jest.
Proszę jeszcze o jakieś porady co to może być, czy sonda może powodować takie objawy, sonda i kable chyba jeszcze od nowości założone, ale na kompie nie było błędów. Gaziarz też mówił, że sonda ok, ale może jednak nie do końca w jakimś zakresie działa.
Proszę o jakieś sugestie |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Lipiec 2011, 11:58
|
|
|
To teraz sprawdź układ zapłonowy. Świece: w jakim stanie z jaką przerwą, oraz skontroluj kable pod względem uszkodzeń mechanicznym (żadna najmniejsza dziurka nie jest dopuszczalna); możesz zrobić także test nocny (obserwować kable w nocy). |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 19 Lipiec 2011, 14:06
|
|
|
Camel w którymś z postów czytałem, że kupowałeś właśnie kable.
Zapodaj link na wszelki wypadek dodam do obserwowanych. Kable sprawdzę nocą |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Lipiec 2011, 23:40
|
|
|
snajperusa, kupiłem w sklepie Arwit, bo na Allegro były drożej |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 09:04
|
|
|
A co myślicie o tych kablach firmy Tutela
miał ktoś do czynienia z tą firmą. Jakie zachowują się one w naszych autach.http://allegro.pl/przewod...1709400703.html
nie chce przepłacać jeśli winą nie są kable
w sklepie gość za 200zł miał polskie Janmor ale mechanik mówił, że jak założył gościowi to za kilka dni był z reklamacją
proszę o odpowiedź
[ Dodano: 20 Lipiec 2011, 09:07 ]
Camel a co się działo z Twoimi? Jak masz nowe może podrzuciłbyś na chwilę te stare do mnie na sprawdzenie. Wiedziałbym przed wywaleniem kasy czy tam siedzi problem czy nie? |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 10:07
|
|
|
snajperusa, ja dlatego też się nie bawie ani w Janmory i inne noname. Stosunkowo dobre opinie zbierają Sentechy, ale chyba nic nie pobije w trwałości kabli Beru czy Boscha.
Podrzucić Ci mogę stare, ale jaki to ma sens, skoro na nich się już jeździć nie dało. Najgorzej było na wolnych obrotach: obroty sobie strzelały co jakiś czas do góry, a na wstecznym nie dało się jechać - tak sobie układ zapłonowy nie dawał rady. Duże obciążenie musiało być na tym biegu. Poza tym przy przyspieszaniu na wolnych obrotoach było słychać jak auto słabnie i wypadają zapłony (tur tur tur spod maski)
Obejrzyj przewody pod kątem uszkodzeń mechanicznych. W nocy także. Jak masz automat to sprawdzić jest bardzo łatwo. Może się okazać, że kable są OK a problemu trzeba szukać dalej, gdzie indziej. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 11:08
|
|
|
Camel myślałem, że wymieniasz profilaktycznie. Na kiepskich nie ma co sprawdzać.
Sentechy chyba w podobnej cenie co Twoje Beru.
A ta Tutela to też kiepska całkiem?
To produkt Selenii, a cena dużo niższa. Może ktoś miał włożone i ma jakieś porównanie.
A czy padnięta/ padająca lambda też może czynić takie cuda? Bo jak pisałem wcześniej wygląda na oryginał.
Pytam, żeby w razie sprawności ukł. zapłonowego mieć następny punky zaczepienia
[ Dodano: 20 Lipiec 2011, 12:04 ]
Taką informację uzyskałem od sprzedawcy przewodów Tutela
"Witam,
Gwarancja 12 m-cy. Trwałość i jakość na najwyższym poziomie. Sam "kabel" jest produkcji USA, natomiast całe przewody z końcówkami są produkowane w Europie.
Pozdrawiam
Paweł" |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 12:53
|
|
|
To o niczym nie świadczy.
Dobra, na razie nie ma co Cię pociągać na koszta. Sprawdź jeszcze przerwe w świecach.
Przepustnica jest druga, ale rozumiem, że na lince gazu pozostawiłeś odpowiedni luz? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 13:21
|
|
|
Sprawdzę wszystko i będę pisał. Linki nie ruszałem, tylko spryskałam smarem i przetarłem jej koniec. |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20 Lipiec 2011, 14:32
|
|
|
snajperusa, musi być na niej luz, żeby przepustnica swobodnie opierała się o początek zakresu. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 21 Lipiec 2011, 09:41
|
|
|
Poniżej fotki jak wygląda u mnie sprawa linki na przepustnicy
Proszę o info czy jest to dobre ustawienie, nic tam nie ruszałem, ale ewentualnie jak skorygować
100_1854.JPG
|
|
Plik ściągnięto 201 raz(y) 103,58 KB |
100_1859.JPG
|
|
Plik ściągnięto 219 raz(y) 130,75 KB |
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31 Lipiec 2011, 16:21
|
|
|
Na zdjęciu niżej masz blache. Jak przekręcasz ją w lewo to słyszysz tyknięcie? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 5 Sierpień 2011, 09:00
|
|
|
Jeśli przekręcę zaznaczoną blaszkę w lewo słyszę charakterystyczne cyknięcie.
Czy ze zdjęć wygląda, że luz na lince jest ok.
Dodam, że falowanie u mnie występuje również przy zwiększaniu obciążenia np podczas kręcenia kierownicą w miejscu. Na wstecznym też samochód przy tak samo wciśniętym pedale gazu samochód jedzie żabką, to samo na pierwszym. Proszę o sugestie
bez tytułu.JPG
|
|
Plik ściągnięto 172 raz(y) 75,6 KB |
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 15:15
|
|
|
Mogą być jeszcze zaklejające się wtryskiwacze. Przypomnij mi - masz LPG? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
lampartos
C200 Esprit
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 13 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 9 Sierpień 2011, 15:20
|
|
|
ja miałem problemy z obrotami i wszytko przez map sensor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,345 sekundy. Zapytań do SQL: 13
| |
|