Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
13 Styczeń 2012, 01:03
Zaparowane szyby
Autor Wiadomość
Kruk 
Daniel


Pomógł: 44 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 630
Skąd: Wrocław/Walencja
Wysłany: 30 Lipiec 2011, 13:04   

krzychu.c180, nad nogami pasażera.
_________________
BMW 120D E87 163KM
 
 
krzychu.c180 
krzychu.c180

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 157
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Lipiec 2011, 13:08   

ok dzieki kruk
 
 
 
Holek 

Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Wrzesień 2011, 23:32   

marasik napisał/a:
Rozebrałem atrape wlotu powietrza(przednia szyba) i pchnąłem zamkniętą klapkę wlotu powietrza(klapka znajduje się po stronie pasażera).W kabinie poprostu nie było cyrkulacji powietrza i wlot poewietrza z zewnątrz był cały czas zamknięty.


a czy jak tak klapka jest zamknięta to ciepłe powietrze z silnika będzie się dostawać do kabiny? pytam zanim zdemontuję schowek bo idzie jesień, wszystkie kratki i odcieki wody są czyste ale jak się robi wilgotno to w aucie nic nie widać !!! najbardziej jak dmucham gorącym powietrzem... masakra w zimie jezdzić z otwartymi szybami... :(
(jak naciskam guzik od obiegu zamknętego to słychać że coś tam działa)
 
 
chubbchubbs

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 107
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 1 Październik 2011, 01:11   

ja też mam mały problem z szybamai ale czytam i wiem od czaego zacząć zobaczymy :P

a tak z innej beczki po co jets przycick REST jak dobrze pamietam :P

i jak go uruchomic :D
_________________
W210 E200 ELEGANCE 1998r Włochy

w210 E430 4matic Elegance 2001r kombi eX sell Kaczmarus
w202 c280 Elegance + LPG 1995r. sedan eX
 
 
Pyra 
Latarkoholik


Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 1106
Skąd: Gądki/Poznań
Wysłany: 1 Październik 2011, 08:29   

Witam
chubbchubbs napisał/a:
a tak z innej beczki po co jets przycick REST jak dobrze pamietam :P

i jak go uruchomic :D

O ile się nie mylę ma dwie funkcje, krótkie przyciśnięcie na wyłączonym silniku włącza ogrzewanie resztkowe, czyli ogrzewa wnętrze korzystając z ciepła zgromadzonego w układzie chłodzenia silnika (oczywiście odpowiednio zabezpieczony przed nadmiernym rozładowaniem akumulatora i wychłodzeniem silnika).
Druga funkcja to wejście w tryb diagnostyczny klimatronika, po przytrzymaniu przycisku przez kilka sekund. Co jednak znaczą poszczególne pozycje, musisz poszperać na forum.
U mnie pozycja 06 to temperatura silnika.
Pozdrawiam
_________________
W202, C200 CDI, 11.1998r - WDB2021941F817807
W203, C220 CDI, 07.2002r - WDB2032051F305697
 
 
Holek 

Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 8 Listopad 2011, 22:53   

witam ponownie;

ta cholerna klapka to chyba udręka w większości aut - zakleiłem swoją na głucho i parowanie się skończyło ale...

...mechanizm do tej klapki jest bardzo silny - nie wiem ile mi wytrzyma ta moja prowizorka dlatego proszę o pomoc:
czy ktoś z Was wie gdzie się odcina ten elektrozaworek (czy jak to się nazywa) który się zacina? gdzieś za schowkiem może? chcę to ustrojstwo całkiem wyłączyć bo nie używam obiegu zamkniętego a rano jak zapalam to słyszę jak mi pstryka koło pasażera tak jak by chciało zamknąć albo otworzyć klapkę... :?
_________________
kombi 96`lift, 2.5TD, Automat
WDB2021881F488575
 
 
andrew1987 

Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 15
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Listopad 2011, 16:23   

Wyjmij schowek od strony pasażera i dostań się do silniczka sterowanego podciśnieniem.
Odczep kabelek który wchodzi od góry i zaślep go czymś (ja użyłem taśmy izolacyjnej).

Później odkręć podszybie i pchnij tą klapkę do przodu.

Ja tak zrobiłem i już szyby nie parują a obieg zamknięty jest mi do niczego niepotrzebny.
_________________
C 250 T Turbodiesel 1996r. WDB2021881F392221
 
 
helwet 
helwet

Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 86
Skąd: warszawa, zurich
Wysłany: 9 Listopad 2011, 20:26   

ArturCDI napisał/a:
A filtr kabinowy koledzy sprawdzali? Ja bym zaczal od tego
Nie od tego, bo to jest na pewno to. Polecam i będzie ok.
 
 
koper666 


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: MIELEC
Wysłany: 10 Listopad 2011, 19:38   

andrew1987 napisał/a:
Wyjmij schowek od strony pasażera i dostań się do silniczka sterowanego podciśnieniem.
Odczep kabelek który wchodzi od góry i zaślep go czymś (ja użyłem taśmy izolacyjnej).

Później odkręć podszybie i pchnij tą klapkę do przodu.

Dokladnie i jak tam zrobiłem :)
_________________
Było : Ford MONDEO 2.5 V6 GHIA Brakuje mi brzmienia V6 170KM
BYŁO: Mercedes-Benz C250 Turbo Diesel 98 ELEGANCE 150KM KLIK !!
WDB2021281A618651
 
 
 
Holek 

Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 21
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Listopad 2011, 12:23   

andrew1987 napisał/a:
Wyjmij schowek od strony pasażera i dostań się do silniczka sterowanego podciśnieniem.
Odczep kabelek który wchodzi od góry i zaślep go czymś (ja użyłem taśmy izolacyjnej).

Później odkręć podszybie i pchnij tą klapkę do przodu.

Ja tak zrobiłem i już szyby nie parują a obieg zamknięty jest mi do niczego niepotrzebny.


dzięki za info

czy to jest może takie coś co wygląda jak przewody do pneumatyki świateł? takie szare kabelki na jakimś małym rozgałęźniku?
klapkę mam już pchniętą i "przylepioną" taśmą - ale właśnie chce to odłączyć całkiem bo jak przyjdą mrozy zaraz to taśma nie wytrzyma a mechanizm jest na prawdę silny;

sorry że tak marudzę ale wolę się upewnić 10 razy zanim zacznę coś rozłączać :)

[ Dodano: 11 Listopad 2011, 12:24 ]
andrew1987 napisał/a:
Wyjmij schowek od strony pasażera i dostań się do silniczka sterowanego podciśnieniem.
Odczep kabelek który wchodzi od góry i zaślep go czymś (ja użyłem taśmy izolacyjnej).

Później odkręć podszybie i pchnij tą klapkę do przodu.

Ja tak zrobiłem i już szyby nie parują a obieg zamknięty jest mi do niczego niepotrzebny.


dzięki za info

czy to jest może takie coś co wygląda jak przewody do pneumatyki świateł? takie szare kabelki na jakimś małym rozgałęźniku?
klapkę mam już pchniętą i "przylepioną" taśmą - ale właśnie chce to odłączyć całkiem bo jak przyjdą mrozy zaraz to taśma nie wytrzyma a mechanizm jest na prawdę silny;

sorry że tak marudzę ale wolę się upewnić 10 razy zanim zacznę coś rozłączać :)
_________________
kombi 96`lift, 2.5TD, Automat
WDB2021881F488575
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 13 Lipiec 2016, 09:43   

Ja mam taki problem, ze przy wlaczonej klimie paruje mi przednia szyba od zewnatrz. Rozumiem, roznice temperatur, ale nawet jak ustawie na cieplejszy nawiew to musze machac wycieraczka co chwila. Filtr kabinowy byl wymienany 2 tyg temu.
Ktos cos poradzi? Czeka mnie dluzsza trasa a jest to nie ukrywam meczace.
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Dandiee 
Gwiazda


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 1157
Skąd: Głogów
Wysłany: 13 Lipiec 2016, 14:11   

Odpływy? Może są problemy z tym filtrem,po deszczu zawilgnie i później ciągnie wentylator to wilgotne powietrze...
_________________
Moja Celina CDI

Jakieś pytania? - pisz na PW

WDB2021331A737483
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 13 Lipiec 2016, 17:39   

Dandiee, ale Michał pisze, że od zewnątrz.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 13 Lipiec 2016, 22:54   

MICHAL200 napisał/a:
przy wlaczonej klimie paruje mi przednia szyba od zewnatrz.



Duża wilgotność powietrza na zewnątrz.


MICHAL200 napisał/a:
Filtr kabinowy byl wymienany 2 tyg temu.



To nie ma nic wspólnego.


MICHAL200 napisał/a:
Ktos cos poradzi?



Wyłączyć klimatyzację :mrgreen:


MICHAL200 napisał/a:
Czeka mnie dluzsza trasa a jest to nie ukrywam meczace.



Przy większych prędkościach problem nie powinien występować. Ogólnie nie zawracaj sobie tym głowy.

Jak przestanie padać i powietrze osuszy się, to problem zniknie całkowicie.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 14 Lipiec 2016, 13:40   

Daniel, dzieki. W drugim aucie jest to samo wiec nie zawracam sobie glowy.
Pozdrawiam
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,145 sekundy. Zapytań do SQL: 10