Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:08 |
Duzy problem z pompą wtryskową |
Autor |
Wiadomość |
pikotomoroto
Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 22 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25 Marzec 2009, 16:09
|
|
|
pyczs, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? |
_________________ 220D '95 WDB2021211F293193 |
|
|
|
|
pyczs
pycz
Dołączył: 09 Lip 2007 Posty: 4 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 25 Marzec 2009, 18:18
|
|
|
pikotomoroto napisał/a: | pyczs, kiedy wymieniałeś filtr paliwa? |
luty tego roku, 2 razy, w normalnej stacji (wstwiono polski), i w innym gdzie naprawiają przeważnie MB na lepszej jakości (tak mi powiedziano). Ale przed wymianą też były te objawy.
Przypadłość tę zauważyłem jakieś pół roku temu. Jest to dość dziwne że przy zimnym silniku zapala normalnie, natomiast tak przy 60-70 st. daje to o sobie znać. Czasami po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu praca jest poprawna, żadnych szarpnięć. |
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 21:03
|
|
|
Kurde... wiem że gdzieś czytałem, ale nie mogę tego odnaleźć - dziś zauważyłem u siebie że w tym dłuższym przewodzie przy filtrze paliwa mam powietrze, no i potem jak chciałem uruchomić silnik to długo kręcił(zawsze odpalał od razu), po odpaleniu było ok, obroty równe itp. Który z tych przezroczystych przewodów prowadzi do pompy a którym paliwo dociera do filtra? I czym to powietrze w przewodzie może być spowodowane? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2009, 23:21
|
|
|
BolzZ napisał/a: | czym to powietrze w przewodzie może być spowodowane? |
Nieszczelnością przewodów. Wymień oringi na przewodach i powinno minąć
... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 15:35
|
|
|
panowie mydlicie sobie sami oczy przewodami paliwowymi o-ringami nieszczelnoscia ukladu, zlym filtrem paliwa a prawda jest take ze siada pompa i nic na to nie poradzicie mi tez sie tak dzialo wstawilem auto na warsztat do znajomego pompa do gdanska i juz po problemie koszt tylko 3000 tys zł ....... tez szukalem tu i tam te pompy tak maja a wszyscy nazekaja na pompy lucasa no tak bo bosch zamontowano o wiele wiele mniej bo to byla tylko seria z boszaami przewaznie sa lucasa ..... |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 17:42
|
|
|
Jakoś tak bez zastosowania ortografii i interpunkcji napisałeś, że niewiele jestem w stanie zrozumieć. Chodzi Ci o to że wywaliłeś 3000pln za coś, co w rzeczywistości kosztuje 150pln za uszczelki + jakieś 150pln robocizny i teraz chcesz się wyżalić, czy masz jakieś inne intencje? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
Dominik
Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 124 Skąd: Krynica Zdrój
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 18:14
|
|
|
widze ze masz jakies kompleksy
[ Dodano: 7 Kwiecień 2009, 18:19 ]
to skoro jestes takim fachowcem to moze załóż karitas i otwórz jakąś strone z tą swoją wiedza i pomóz innym w naprawie pomp bo z tego co widze to duzo jest tu takich co maja z tym problem i dojsc do ładu nie mogą, więć opisz co trzeba zrobic i gdzie a dostaniesz pewnie jakiegos plusika...... |
_________________ Dominik
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 19:12
|
|
|
Dominik napisał/a: | więć opisz co trzeba zrobic i gdzie |
Jest przecież opisane, wystarczy poszukać.
Poza tym nie od dziś wiadomo, że wiedza kosztuje najwięcej |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:33
|
|
|
Dominik napisał/a: | ...mydlicie sobie sami oczy przewodami paliwowymi o-ringami nieszczelnoscia ukladu, zlym filtrem paliwa a prawda jest take ze siada pompa i nic na to nie poradzicie mi tez sie tak dzialo wstawilem auto na warsztat do znajomego pompa do gdanska i juz po problemie koszt tylko 3000 tys zł ... |
I tak trzymaj, następnym razem też daj pompę do warsztatu. zapłać następne tylko 3000 tys zł i po problemie, a my sobie dalej będziemy mydlić oczy ..... |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:35
|
|
|
Dominik napisał/a: | pompa do gdanska i juz po problemie koszt tylko 3000 tys zł |
No cóż - wysłałeś pompę do najdroższego zakładu |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2009, 22:54
|
|
|
Dominik napisał/a: | mydlicie sobie sami oczy przewodami paliwowymi o-ringami nieszczelnoscia ukladu, zlym filtrem paliwa a prawda jest take ze siada pompa i nic na to nie poradzicie |
Kolego - każdy przypadek może być inny. Najgorzej jest generalizować na podstawie tylko jednego przypadku, który się zna.
Dominik napisał/a: | skoro jestes takim fachowcem to moze załóż karitas i otwórz jakąś strone z tą swoją wiedza i pomóz innym w naprawie pomp |
Własnie od tego jest niniejsze forum, trzeba tylko umieć z niego korzystać... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Franek
Mercedes Benz C 220
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 22 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 24 Kwiecień 2009, 23:03
|
|
|
Witam. Bylem dzis u konstantynowie łódzkim podobno gosc sie zna z moja popa lukasa. Gosc zerknal i powiedzial ze jest rozwalony jakis zawor ktory jest z tylu pompy ,zeby go wyjac trzeba tylko zdjac dolot . Stylu na tym zaworku jest podobno jakis plastik ktory sie rozszczelnia i z tamtad leci ropka. Oni te plastki zalewaja jakims klejem czkaja 3 dni az wyschnie i jest podobno cacy. Nowy zaworek to koszt 2000tysi .
Robil ktos takie cos sam i jakim klejem ? bo za naprawe powiedzial mi 1000zl.
Odpowiedzcie jak mozecie. dzieki pozdrawaim
Ps. Koles powiedzial ze jak jest nowe auto max 80 tysiecy i zaworek to roboty...
MB C220 Diesel 94r Cllasic |
|
|
|
|
C220D
Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 27 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 08:42
|
|
|
Franek napisał/a: | ... powiedzial ze jest rozwalony jakis zawor ktory jest z tylu pompy , |
Ciekawe, jakaś nowa teoria na temat Lucasa , co to za zawór to nie powiedział, tył pompy to chyba zgaduję ten od strony kierownicy, czyli zawór dawki, ten od strony silnika to zwór kąta wtrysku. Czyli rozszczelnia się zawór dawki, który zalewa sie klejem. Czy zwyczajnie wymieniłeś już komplet uszczelek i jakie błędy masz na kompie przed/po wymianie:?: |
_________________ W202, C220D, 1996, CLASSIC, i ... Lucas |
|
|
|
|
Franek
Mercedes Benz C 220
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 22 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 10:03
|
|
|
C220D napisał/a: | Franek napisał/a: | ... powiedzial ze jest rozwalony jakis zawor ktory jest z tylu pompy , |
Ciekawe, jakaś nowa teoria na temat Lucasa , co to za zawór to nie powiedział, tył pompy to chyba zgaduję ten od strony kierownicy, czyli zawór dawki, ten od strony silnika to zwór kąta wtrysku. Czyli rozszczelnia się zawór dawki, który zalewa sie klejem. Czy zwyczajnie wymieniłeś już komplet uszczelek i jakie błędy masz na kompie przed/po wymianie:?: |
No wlasnie nie powiedzial jaki???? ten zawor jest od strony kierownicy tam gdzie wychodza te metalowe rurki od pompy do zasilenia wtryskow. Czyli zawor dawki paliwa...
Nic w pompie nie ruszalem i nie wymienialem na kompie nie bylem bo ten fachowiec powiedzial ze nie ma potrzeby. Tego goscia polecaja na tym forum wiec chyba musi wiedziec co mowi bo podobno zrobil setki lukasow. Gosc powiedzial ze ten wlanie w/w zawor rozszczelnia sie i oni znalezli patent ze caly tyl tego zawory zaklejaja jakims jak to on ujął specialnym klejem (nazwy nie zdradzil) i w 99% te zawory nie leja ... Za naprawe zaspiewal 1000zl a z tego co ja wiem to wystarczy odkrecic dolot zdjac ten czarny plastik z pompy i ten zawor mam w dloni. Odtluscic skleic i po zabawie, wiec dziwi mnie za co ten tysiak ???? Chyba ze sie myle?? Mam nadzieje ze tym razem wszystko jasno opisalem.
Jak ktos ma takie cos zrobine lub robil niech mi podpowie a jak nie to bede pierwszy bo mam zamiar sie za to wziac.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 25 Kwiecień 2009, 22:43
|
|
|
Franek napisał/a: | wiec dziwi mnie za co ten tysiak ???? |
Mnie też - to zwyczajna pazerność i cwaniactwo bazujące na niewiedzy klienta i użytkowników oraz na wciąż niewielkiej liczbie warsztatów, które mają odwagę się za to brać...
Cytat: | Jak ktos ma takie cos zrobine lub robil niech mi podpowie a jak nie to bede pierwszy bo mam zamiar sie za to wziac. |
Jest tu na forum cały wielki wątek ze zdjęciami jednego z userów, pokazujący zdaje się wymianę uszczelnień. Nie pamiętam gdzie i jest już późno, nie chce mi sie szukać, ale na pewno znajdziesz... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
|