Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 20:08 |
Duzy problem z pompą wtryskową |
Autor |
Wiadomość |
C220D
Dołączył: 25 Cze 2008 Posty: 27 Skąd: Nowy Targ
|
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 09:49
|
|
|
konradkar napisał/a: | ...
Jedno zdjecie obrobic (juz gotowe) to mozna w pare sekund |
Nie każdy właściciel ma aparat cyfrowy , niektórzy na tym forum moga mieć inne priortytety finansowe, doceniam Twój wkład pracy, ale wystarczyło powiedzieć, że w Lucasie na 202 i 210 wycieki są w 99% na głównej uszczelce.
Konradkar ile godzin zajmuje Tobie napisanie 10 słów
Na tym forum panują takie zasady "wiem ale nie powiem", albo " niech zamówią u mnie komplet uszczelek to im wyślę zdjecia gdzie cieknie" albo " niech przyjadą do mnie na diagnostyke to się dowiedzą" albo "niech przyjadą do mnie to im wymienię komplet uszczelek za 150 PLN + czujnik za 1800 + inny czujnik za 2500 itd. ... itp." , jeśli kogoś uraziłem to przepraszam, jeszcze dodam, że są też chwalebne wyjątki od tego. |
_________________ W202, C220D, 1996, CLASSIC, i ... Lucas |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 10:22
|
|
|
C220D, myślę kolego że zdecydowanie za bardzo uogólniasz, sądzę, że problem leży w niezrozumieniu a nie złej woli...
Ja nie spotkałem się ze zjawiskami które wymieniłeś, więcej, to chyba właśnie konredkar, jeżeli mnie pamięć nie myli, czas temu jakiś opisał i przygotował dość dokładny fotomanual do naprawy pompy Lucasa...
Pozdrawiam, |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 2 Lipiec 2009, 11:55
|
|
|
topol napisał/a: | właśnie konredkar, jeżeli mnie pamięć nie myli, |
Nie myli Cię, dokładnie tak było, tylko niektórym nie chce się przejrzeć zasobów forum, w tym czasie wolą po narzekać |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Franek
Mercedes Benz C 220
Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 22 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 3 Lipiec 2009, 17:20
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Franek napisał/a: | ja temat z moja pompa olalem na maxa. Bylem autem ostatnio w norwegii 3 razy zrobilem nim juz 23 tys km i z pompy jak lecialo tak leci lecz z autem nic sie nie dzieje wiec nie bede szukal dziury w calym. Pozatym merc idzie do zyda |
Ale poinformujesz nabywcę o cieknącej pompie? Chyba, że chcesz złomować.. |
Na zlom hmm to jest lalka od pierwszego wlasciciela ...
A czy poinformuje moze tak lecz mnie nikt nie informowal jak go kupilem. |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 3 Lipiec 2009, 17:38
|
|
|
Franek napisał/a: | A czy poinformuje moze tak lecz mnie nikt nie informowal jak go kupilem. |
Ale wiesz.. równa się w górę, nie w dół |
|
|
|
|
czukox
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 29 Październik 2009, 23:53
|
|
|
Witam serdecznie,
Mam problem z moim
Merc: C220D
Silnik: 2,2 Diesel
Rocznik: 1994
Objawy:
- Gaśnięcie samochodu przy pierwszym odpaleniu po około 5-10sek (b. częsty objaw)
- Przy drugim odpaleniu trzymam przekręcony kluczyk ponieważ wchodzi na duże obroty jak załapie po czym gaśnie i znowu łapie
- Przy rozgrzewaniu silnika do ok 70st nic dziwnego się nie dzieje później zaczyna mi szarpać silnikiem (obroty skaczą) i tutaj dwie opcje 1. pojawia mi się błąd EDC (zostałem poinformowany przez mechanika, że to błąd czujnika położenia wirnika - wykaz z komputera), 2. obroty tak szaleją, że w końcu silnik gaśnie (w tym przypadku ponowny rozruch silnika nie jest za łatwy potrzebuje kilku prób i ok. 10min na poboczu) . W obu przypadkach po rozgrzaniu silnika do prawie 90st, następnie zgaszeniu silnika, ponownie odpalam (czasami muszę poczekać 10-20min przy zgaszonym) i koniec obiawów.
- EDC: gdy wyskakuje mi ten błąd na panelu mój powoli wchodzi na obroty i max co wyciśnie to 1500obr/min. Jest jeden sposób by wycisnąć ok. 2300obr/min tj. jadąc na wyższym biegu (min 3) wrzucić na niższy nie puszczając nogi z gazu. Jak jadę np. pod górkę to silnik zaczyna strzelać jak z kapiszonów, prawdopodobnie pali olej, bo za mało ropy jest dostarczane (strasznie dymi)
- Objawy powracają przy ponownym zatankowaniu paliwa nawet gdy jest rozgrzany
- Pęcherzyki powietrza w wężykach do filtra paliwa
- Bierze olej (ale to nie jest moim głównym problemem)
Wymieniałem:
- świece żarowe
- filtr paliwa
- o-ringi przy filtrze
Mechanicy na to:
- Błąd czujnika położenia wirnika - wymiana czujnika na nowy ok. 3500zł z robocizną
- Zepsuta pompa paliwowa - wymiana pompy na używaną ok. 2000zł + robocizna
- Zepsuta pompa paliwowa - zamontowanie zamiennika 1. ok. 2000zł, 2. ok. 800zł
Jesteście w stanie mi poradzić co powinienem robić?
Pozdrawiam i z góry dziękuję |
_________________ C220D 1994r
pozdrawiam posiadaczy |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Październik 2009, 10:39
|
|
|
To zależy do czego Ci te auto potrzebne i jak długo masz zamiar nim jeździć. Jak am to być dobra inwestycja to nie oszczędzaj. Jak tym autem zarabiasz to tym bardziej nie oszczędzaj. |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
czukox
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 2 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 30 Październik 2009, 11:55
|
|
|
2-3 lata. Problem w tym że nie wiem co mam robić. Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś poradzić.
Dzięki |
_________________ C220D 1994r
pozdrawiam posiadaczy |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 30 Październik 2009, 12:48
|
|
|
czukox napisał/a: | Może ktoś miał podobny problem i jest w stanie coś poradzić. |
Podjedź na diagnozę do kogoś kto ma SD i się na tym zna, numery błędów zapodaj na forum. Tak na gorąco, to sprawdź: czujnik temp. powietrza zasysanego, zawór EGR i rozdzielacz podciśnienia, który nim steruje, no i obowiązkowo zlikwiduj powietrze w przewodach paliwowych.
Tych mechaników od 3.500tys, to omijaj z daleka.
P.S. Pompa jest oczywiście sucha ? |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
raf200
Mercedes C 220D
Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 30 Październik 2009, 16:56
|
|
|
Koledzy pisze w tym temacie ponieważ jest on chociaż troszke powiązany z moim problemem otóz od pewnego czasu wystepuje w moim aucie -a jest nim mercedes W202 C 220D rok 98 (pompa lucasa) problem który objawia sie tym ze kiedy auto rozgrzeje sie do temperatury nominalnej 80 stopni wzrastaja samoczynnie obroty na moment po czym zapala sie kontrolka EPC i auto gasnie i po ponownej próbie odpalenia auto tylko samoczynnie wchodzi na obroty i gasnie, odpali dopiero wtedy kiedy dobrze silnik ostygnie ,jeszcze w chwili kiedy zaczyna temparatura dochodzic do 80 stopni silnik zaczyna inaczej tak jakby pracowac (zagrzechota) i pożadnie zakopci i gasnie, kiedy jest zimny silnik auto odpala bez najmniejszych problemow i takze jezdzi super do osiagnecia temperatury 80 stopni i czy to moze miec związek z uszkodzona pompa lucasa dodam jeszcze ze byla ona regenerowana w lipcu 2008 roku, czy tez tak sobie pomyślalem moze to byc wina czujnika położenia wału korbowego. z góry Bardzo Dziekuje za pomoc moze ktos z was spotkał sie z takim problemem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 21:38
|
|
|
Witam moze ktos mial problem taki jak ja mam c kl W 202 96r 2,2 d maksymalne obroty silnika gaz do oporu to 3,5tys a powinien okolo 7,0 tys jak na obrotomierzu co jest przyczyna prosze o pomoc i dzekuje pozdrawiam |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 21:41
|
|
|
romaxos, na forum było opisane czego to jest przyczyną i co trzeba z tym zrobić, wystarczy poszukać |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 22:07
|
|
|
Kowal napisał/a: | co trzeba z tym zrobić |
Trzeba ruszyć |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 18 Styczeń 2010, 22:56
|
|
|
romaxos napisał/a: | a powinien okolo 7,0 tys jak na obrotomierzu |
Diesel - nie sądzę |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
lukaszEWI
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 158 Skąd: Osjaków/Wieluń/Opole
|
Wysłany: 2 Luty 2010, 18:41
|
|
|
Witam padła mi pompa wtryskowa ... posiadam Mercedesa W202 C220D rok 1996 pompa wtryskowa Lucas mam kilka pytan osob ktrore mialy juz problemy z pompa a mianowicie chce wymątować sam pompe i dać do pompiarza i chodzi mi o to czy pozniej jak ja zamontuje sam nalezy podlaczyc pod koputer i cos ustawiac czy jak tam jest z ta elekronika ?? |
_________________ C220 T Classic 1996 - Księżniczka
C220 sedan 1995 - Laleczka |
|
|
|
|
|