Przesunięty przez: Camel- 16 Styczeń 2012, 12:14 |
Brzęczenie układu wydechowego |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 08:35
|
|
|
Odświeżę trochę temat
Mam do wymiany końcowy tłumik i chciałem się spytać jakiej firmy szły na pierwszy montaż? Słyszałem ze dobre układy wydechowe robi bosal ale mam jeszcze do wyboru Eberspacher, słyszeliście coś o tej firmie, możecie coś o niej powiedzieć? |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 10:05
|
|
|
Kowal napisał/a: | mam jeszcze do wyboru Eberspacher, słyszeliście coś o tej firmie, możecie coś o niej powiedzieć |
Solidna firma, robiła na wyposażenie fabryczne dla MB - może i robi teraz - nie sprawdzałem. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 14:18
|
|
|
No to mi pomogłeś Teraz mam dylemat którego producenta wybrać |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 14:26
|
|
|
U mnie Bosal daje radę |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 18:19
|
|
|
Bosal to Opel, Renault itp. - raczej słaba żywotność. Proponuje Eberspacher |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Mucha
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 97 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 20:21
|
|
|
Panowie.
Byłem ostatnio na przeglądzie i z ciekawości zapytałem diagnostę czy ten katalizator co jest daje jeszcze rade A on do mnie że w tym roczniku i tym miesiącu niby produkcji nie jest wymagany katalizator. Powiedział że ktoś go dołożył,pewno niemiec aby mniejszy podatek płacić.
I tutaj moje pytanie czy ma być czy nie??
Bo definitywnie widać że jest dospawany chamsko |
_________________ W202 C220 110kW 210Nm 150 KM Esprit M111.961 |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 20:23
|
|
|
Mucha napisał/a: | I tutaj moje pytanie czy ma być czy nie?? |
A rocznik to mamy sobie zgadnąć? |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 21:30
|
|
|
Camel- napisał/a: | Proponuje Eberspacher |
Zdecydowanie |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
Mucha
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 97 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Kwiecień 2010, 22:45
|
|
|
Gomezio napisał/a: | Mucha napisał/a:
I tutaj moje pytanie czy ma być czy nie??
A rocznik to mamy sobie zgadnąć? |
Gomezio jak zwykle na posterunku heh
1995 rok, wersja jeszcze przed liftem rejestracja chyba w lutym jak dobrze pamiętam. |
_________________ W202 C220 110kW 210Nm 150 KM Esprit M111.961 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 08:49
|
|
|
Mucha napisał/a: | A on do mnie że w tym roczniku i tym miesiącu niby produkcji nie jest wymagany katalizator. |
Samochody zarejestrowane po raz pierwszy przed 10.95 nie muszą spłeniać normy EURO2, więc może o to mu chodziło. Chociaz ZTCW benzynowe W202 nawet produkowane przed tą datą powinny ją spełniać.
Co nie zmienia postaci rzeczy, że spełnienie warunków obowiązującej od 92r. normy EURO1 zdaje się również będzie dośc trudne bez katalizatora. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Kwiecień 2010, 09:49
|
|
|
Camel- napisał/a: | Bosal to Opel, Renault itp. - raczej słaba żywotność. Proponuje Eberspacher |
Dzięki Camel-, w takim razie trzeba będzie zamówić Eberspacher
Co ciekawsze Eberspacher jest parę złotych tańszy od bosal'a |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2010, 09:15
|
|
|
Wiecie. Odpowiedni Bosal będzie tak samo tłumić jak Eberspacher, tylko zamiast 10-15 lat wytrzyma 5 Szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia 10-letniego Bosala od mojego kumpla z renówki. Normalnie sito, a wierzchnia blacha to płatem odchodzi |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2010, 19:54
|
|
|
Camel- napisał/a: | Odpowiedni Bosal będzie tak samo tłumić jak Eberspacher, |
Tutaj się z Tobą nie zgodzę - oprócz samej blachy są jeszcze ważne przegrody i wata w środku. |
_________________ S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem |
|
|
|
|
snajperusa
Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 44 Skąd: op
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2011, 13:46
|
|
|
Poniżej zdjęcia przerobionego przez kogoś wydechu
z zaznaczonego miejsca, to chyba jakaś strumienica po dodaniu gazu wydobywa się głośne pierdzenie. Od tłumika środkowego wydaje mi się, że jest oryginalnie. Proszę o info co najlepiej kupić albo jakiś schemat, żeby doprowadzić do oryginału.
Na schemacie z epc zaznaczyłem ten kat. Dlaczego są jakieś 3 dziwne schematy dla jednego układu.
Czy te zaznaczone na czerwono to jakieś zamienne katalizatory? Jaki był u mnie fabrycznie zamontowany? Czy ten zaznaczony nr 14 o numerze A 202 490 23 20 czy ma być nr 5 o numerze A 202 490 71 19?
100_1467.JPG zaznaczona chyba strumienica? |
|
Plik ściągnięto 258 raz(y) 74,81 KB |
100_1468.JPG
|
|
Plik ściągnięto 247 raz(y) 151,06 KB |
100_1473.JPG
|
|
Plik ściągnięto 233 raz(y) 166,16 KB |
|
|
|
|
|
gucionexia
Turbo V6 :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 12 Cze 2009 Posty: 780 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2011, 14:28
|
|
|
Tak to tłumik przelotowy albo strumienica z tych aukcji na allegro po 45zł.Do tego dziwnie pospawana.srodkowy masz orginalny. |
_________________ w202 1.8 95r ELEGANCE
WDB2020181F307308(był)
Nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.
|
|
|
|
|
|