Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Tryb awaryjny
Autor Wiadomość
Mareczek

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Suwałki
Wysłany: 24 Styczeń 2008, 19:46   

Imperator0 napisał/a:

Jeszcze raz Ci powtarzam - nie mógł sprawdzić stanu przewodów INSTALACJI bo ona jest ukryta w koszulkach i idzie od sterownika do cewek - żeby to sprawdzić trzeba rozpruć kawałek instalacji - najlepiej przy cewkach.


Może i tak, ale wydaje mi się (choć specjalistą nie jestem), że jeśliby coś z kablami było nie tak, to miernik powinien to pokazać, bo miałyby inną oporność.

Cytat:
Maska za 300 400 zł to norma i u nas - ja spokojnie za tyle jestem Ci w stanie taką zorganizować i też w kilku kolorach.


Nie twierdzę, że nie, po prostu u nas jak sprzedają maski, to bez grilla, więc koszt dodatkowo wzrasta. A tam kupisz ze wszystkim.

Cytat:
A kable beru do 6 cylindrowego silnika(3 kable) kosztują dokładnie 146 zł - tyle dałem.
Ja Ci daję radę w/g mojego byłego problemu i jego rozwiązania. Nie musisz z niego korzystać - może to przepływka....


Mi w sklepie zaśpiewali ponad 200zł jak zapytałem, dlatego podałem taką cenę.
 
 
Imperator0 
wapniak


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 164
Skąd: Stolyca
Wysłany: 24 Styczeń 2008, 20:09   

Czy miernikiem Ci mierzył wiązkę od sterownika na podszybiu(komputer) do małych fajeczek dochodzących do cewek jednocześnie ruszając wiązką ? Jeśli tak - to nie będzie rozwiązania jak u mnie tylko coś innego. Mogą jeszcze być 2 rzeczy tylko skoro Ci zanika na bank iskra - uwalony komputer (regeneracja u mnie ok. 500 zł) bądź plastikowe fajki pod cewkami(grosze)
_________________
W 202 280 Elegance `94 r - Ex
Nissan Terrano - Bloody Butcher - obecnie
 
 
 
Mareczek

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Suwałki
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 16:43   

Imperator0 napisał/a:
Czy miernikiem Ci mierzył wiązkę od sterownika na podszybiu(komputer) do małych fajeczek dochodzących do cewek jednocześnie ruszając wiązką ? Jeśli tak - to nie będzie rozwiązania jak u mnie tylko coś innego. Mogą jeszcze być 2 rzeczy tylko skoro Ci zanika na bank iskra - uwalony komputer (regeneracja u mnie ok. 500 zł) bądź plastikowe fajki pod cewkami(grosze)


Nie wiem jak mierzył, bo mnie przy tym nie było, ale sprawdzał elektrykę, bo swego czasu akumulator rozładowywał i okazało się, że był walnięty regulator napięcia w alternatorze. Więc twierdził, że poza tym jest ok. A iskra znika, bo sam sprawdzałem. Skoro cewka nowa, więc musi to być coś innego. Mechanik twierdzi, że to komputer, ale boję się mu dawać, skoro już raz się mylił. A może ma rację, cholera go wie.
 
 
Imperator0 
wapniak


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 164
Skąd: Stolyca
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 17:03   

Mareczek - idę o zakład, czyli o to co się u nas w kraju zawsze zakłada - o dobrą flaszkę że nie sprawdził tego tak jak powinien. Podjedź do jakiegokolwiek innego elektryka: niech wypnie szeroką wtykę od kompa(zapinana na metalowy zatrzask) i odepnie fajeczki od cewek te które doprowadzają sterowanie.Niech w tej szerokiej wtyce od kompa znajdzie pin który odpowiada za daną cewkę i w ten pin jedna końcówka miernika a w fajkę(dwa bieguny + i - )drugą. jeśli będzie wskazanie na mierniku wtedy ty złap za wiązkę i poruszaj nią. Jestem prawie pewny na 100 % że wskazania bedą skakać. Ewentualnie spróbuj odizolować kawalek przewodu od tej fajeczki i sprawdź stan kabelków - w razie czego zaizolujesz spowrotem.
Jeśli dzięki temu dowiesz się że to to to już bedziesz przynajmniej znał powód zanikania iskry.
Jeśli nie - wygrałeś flaszkę i musisz oddać sterownik do analizy.
Ewentualnie sprawdź czy fajki PLASTIKOWE POD cewkami przewodzą iskrę. Wyjmij cewkę, zmasuj ją i załóż świecę , następnie zakręć silnikiem. Oczywiście tą na której Ci znika iskra.
Czekam na odpowiedź co zwojowałeś. Pozdrawiam
_________________
W 202 280 Elegance `94 r - Ex
Nissan Terrano - Bloody Butcher - obecnie
 
 
 
prazmo 

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 3 Luty 2008, 23:53   świece!

kolego, miałem tak samo -wymień po prostu świece! :)
_________________
Mercedes-Benz C180 Esprint ATP Tour Sport; automat, 1996r, gaz STAG 300, VIN: WDB2020181F541044
 
 
Mareczek

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Suwałki
Wysłany: 4 Luty 2008, 18:38   

Jutro idzie jeszcze raz do mechanika (tym razem innego) i niech go robi dopóki nie naprawi.

Cytat:
kolego, miałem tak samo -wymień po prostu świece!


Świece są nowe, więc to nie one. Poza tym, gdyby to były świecie, to w ogóle nie miałbym iskry.
 
 
prazmo 

Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 53
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 4 Luty 2008, 18:59   ?

a przewody? -uwierz, że to nic innego -komputer odłącza poszczególne cylindry. Masz instalację gazową?, jakie założyłeś nowe świece?
_________________
Mercedes-Benz C180 Esprint ATP Tour Sport; automat, 1996r, gaz STAG 300, VIN: WDB2020181F541044
 
 
Imperator0 
wapniak


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 164
Skąd: Stolyca
Wysłany: 4 Luty 2008, 23:06   

Prazmo :evil:

po 1: Najpierw piszesz że to świece, a zaraz że nic innego jak kable WN - zdecyduj się

po 2: Czy uważasz człowieka za idiotę który nie sprawdził tych podstawowych rzeczy przy braku iskry?

i po 3: Bzdura że komputer cokolwiek odłacza. Mnie nic nie odłączył a właśnie stad się bierze strzelanie. Sam manualnie musiałem odłączyć i tak nie działającą sekcję.

U niego cewka nie dostaje sterowania i to jest powód dla którego nie ma zapłonu. A przyczyn - jak pisałem wyżej - jest dwie: kable STEROWANIA CEWKĄ lub KOMPUTER i tyle.
_________________
W 202 280 Elegance `94 r - Ex
Nissan Terrano - Bloody Butcher - obecnie
 
 
 
Mareczek

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 42
Skąd: Suwałki
Wysłany: 15 Luty 2008, 16:02   

Imperator0, niestety okazało się, że to sterownik silnika. Mechanik wymieniał całe kable od sterownika do cewek i było to samo, więc je wykluczył. Teraz szukam sterownika VDO 014 545 03 32. Jak ktoś mógłby go załatwić (na allegro niestety nie ma, na litwie też takiego nie znalazłem), to chętnie kupię.
 
 
Imperator0 
wapniak


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 164
Skąd: Stolyca
Wysłany: 18 Luty 2008, 19:04   

Czyli Mareczek to ta druga opcja powodu przerywania - przykro mi - bedzie wydatek.Ale kable i tak chyba bylo warto sprawdzic - zawsze to tańsze preludium do naprawy :) Powodzenia życze :wink:
_________________
W 202 280 Elegance `94 r - Ex
Nissan Terrano - Bloody Butcher - obecnie
 
 
 
TAQ 
sto(L)ica


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1872
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Luty 2008, 19:09   

zadam moze dziwne pytanie... jak rozpoznac tryb awaryjny?
_________________
Przyhamuj mordę i nie gadaj więcej nic
I niechaj każdy wie: kto na nas szarpie się,
To zara bokiem mu to wyjdzie - może nie?
Na Warszawiaka nie ma cwaniaka -
Chcesz z nami zacząć to se trumnę wcześniej kup
 
 
 
Imperator0 
wapniak


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 164
Skąd: Stolyca
Wysłany: 18 Luty 2008, 19:42   

No U nas to było dławienie i brak mocy oraz szarpanie.Czy to tryb awaryjny? Nie mam pewności czy tak to bym nazwał... :?
_________________
W 202 280 Elegance `94 r - Ex
Nissan Terrano - Bloody Butcher - obecnie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 9