Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
opinie o silniku 270cdi
Autor Wiadomość
Komandor 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 39
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Styczeń 2008, 23:59   opinie o silniku 270cdi

Witam,

Mam zamiar przesiąść się z mojego w202 na w210.
Podoba mi się wersja avantgarde silnik 270cdi lub 320cdi.

Proszę o opinie o silniku 270. Z tego co czytałem na mobile jest oszczędny, ale czy te 170KM mocy wystarcza żeby go rozruszać?
Jak jest z awaryjnością tej 5 cylindrowej jednostki?

Pozdrr
_________________
w202 '95sport
 
 
MikiPOZ 
Klubowicz

Pomógł: 59 razy
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1998
Skąd: Poznań-Czmoniec
Wysłany: 23 Styczeń 2008, 00:03   

ja mam 6cylindrow 300TD starszej generacji i nie zajedziesz tego motoru a ma tyle samo kucy co 270CDI 177KM .

jesli chodzi o 270CDI jest oszczędny i ladnie sie zbiera... tylko musisz pilnowac paliwa jakie lejesz bo sa wrazliwe na jakosc
_________________
W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde
 
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 23 Styczeń 2008, 00:23   

Komandor napisał/a:
Mam zamiar przesiąść się z mojego w202 na w210.
Podoba mi się wersja avantgarde silnik 270cdi lub 320cdi.

Latalem trochę takim okularem i jeśli chodzi o dynamikę to naprawdę ok.
Podobno 2,7 ma problemy z elektroniką, ale to informacja do weryfikacji przed ewentualnym zakupem.
Podobno CDI są wrażliwe na paliwo. Ja jeżdżę na polskm i nie miałem problemów.
Pzdr.
_________________
WDB2110231A732202
 
 
ukaszer

Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 4
Skąd: wawa
Wysłany: 24 Styczeń 2008, 20:46   

ja jeżdżę ok. roku oczkiem z takim silnikiem i odpukać jak na razie wszystko ok , tyle tylko , że leję przyzwoite paliwo - zbiera się całkiem , całkiem - ale jeśli miałbym do wyboru 3,2 - brałbym
 
 
Gość

Wysłany: 25 Styczeń 2008, 19:24   

Ja mam takiego jeden rok. Jak na oszczędność i stosunkowo niewielką ilość koników, buta ma. Główną jego wadą jest duża awaryjność ... coraz coś wymieniam. Ostatnio padł mi alternator, a teraz wyskakuje mi kontrolka EPC jak daje w pizde i blokuje mi moc czy coś w tym stylu. Pozdro. :x
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1557
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25 Styczeń 2008, 20:20   

nie ma to jak kulturka
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
 
 
Kowal 
Moderator
Mercedes C220D


Pomógł: 33 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 1049
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Styczeń 2008, 14:39   

zenobiusz napisał/a:
jak daje w pizde

Popracuj trochę nad kulturą wypowiedzi jeśli chcesz pisać tutaj na forum :!: :evil:
Pozdro
_________________
Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson

Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień :mrgreen:



:!: Odzież motocyklowa :!:
 
 
 
scheeray 
scheeray

Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 15
Skąd: internet
  Wysłany: 22 Czerwiec 2008, 18:41   

Witam.
Kilka pytań:
1) Jakie ma spalanie ta jednostka?
2) Czy jest wyposażone w pompę Lucasa?
3) Czy nie lepiej (pomijając gusta) wybrać 2.9TD?

Dzięki za pomoc! Pozdrawiam!
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4031
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 11:48   

scheeray, LUCASA nie ma,
"papierowo" to kompromis pomiędzy osiągami 320 a ekonomią 220.
dane techniczne może jutro podrzucę.
290 to generacja wcześniejsza, ze wszystkimi zaletami i wadami. Silnik dość żwawy, niezbyt ekonomiczny ale nie do zajeżdżenia i mało wrażliwy na polski ON..... Z innym osprzętem lata w Sprinterach...
Dość powszechna jest opinia, że to najlepszy silnik w W210. 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
pawel85 

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 16:43   

w 270 cdi z tego co mi wiadomo nie ma lukasa tylko pompa wysokiego cisnienia BOSCH-a.podobnie jak w kazdym cdi.Chyba, ze sie myle
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 469
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 28 Czerwiec 2008, 15:55   

Dobrze kolego mówisz. CDI i już inna technologia i nie ma tam pompy wielokanałowej, tylko jedna wysokiego ciśnienia.
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
jacopol1 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 58
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 29 Czerwiec 2008, 23:17   

kiedyś słyszałem ze w 2,7 lub 3,2 pekają głowice tak jak 3,5TD tylko niestety nie pamiętam ktory to :oops:
_________________
mercedes Vito 112 cdi 2002r
mercedes w202T 200cdi 2000r
mercedes w202 c180 1995r
201 2.6 , 124 2.0 , 123 2.4d , 115 - ex
 
 
 
Orka 

Wiek: 29
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 15
Skąd: Zabrze
Wysłany: 1 Lipiec 2008, 12:53   

Witam,
Z tego co mi wiadomo to 270cdi to "rozwinięcie" 250 TD - jednego z najlepszychh turbo diesli :mb: . W serwisie powiedziano mi, że to najlepszy cdi jeśli chodzi o bezawaryjną jazde.
Mój dziadek miesiąc temu kupił takiego, tylko z 6 biegowym maunalem - mniej pali niż 5-bieg aut.
I faktycznie mi na tempomacie jadąc z predkościa 80-100 udało się zejść do 5,3L/100km.
Z kolei w droga d Włoch z przyczepą (ok.800-900kg) przez Alpy 110-120km/h wyszło średnie spalanie 227L/2300km czyli ok 9,8L z klimą non-stop.
Dodam, że w202 z 250TD z tą sama przyczepą pałił z granicach 12-13L/100km.
Pozdrawiam!
_________________
WDB2021331A753772
ex. WDB2021281A456053
 
 
 
mrrocky 
Grupa 3-miasto


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 1557
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Lipiec 2008, 13:16   

Wiadomo 6 bieg zbija obroty i co za tym idzie spalanie.
_________________
s202 C250T DT na bordowych skorach. Poszlo w swiat.
Jest e46 320dAT M47TÜD20
J308 LUJ
 
 
carlos 


Pomógł: 30 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1033
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 1 Lipiec 2008, 18:29   

Orka napisał/a:
W serwisie powiedziano mi, że to najlepszy cdi jeśli chodzi o bezawaryjną jazde.

na którymś forum MB jest kolega z 2.7CDI w Sprinterze z 900kkm :shock:
_________________
W 202 C 200 CDI '99

W202 C 250 TD '98
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12