Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 11:42
jakie amortyzatory?
Autor Wiadomość
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 14 Listopad 2008, 00:05   

Opony zmienilem pare dni temu na zimowki i dalej jest to samo :) Samochod ma okolo 400k przebiegu :) Na szczescie bezwypadkowy tzn jakies tam zadrapania pewnie mial ale po badaniu czujnikami i ogolnych ogledzinach fachowcow nie mial zadnego powaznego wypadku. Jakies pol roku temu jeszcze tego nie bylo, od polskich drog buda stracila by sztywnosc ?? :) Nie rdzewieje, wszystko trzyma sie kupy, mercedes blach super nie ma ale qrcze buda musi sie jakos kupy trzymac :) Łożyska z tyłu wymieniane jakies 1,5 roku temu i to nie na jakies najtansze wiec nie mozliwe zeby tak szybko padły, luzow w kołach nie ma zadnych.



[ Dodano: 13 Listopad 2008, 23:07 ]
165 kg roznicy na tylnej osi w nacisku, co to znaczy ?? Paliwa w baku mialem przy tescie jakies 20 litrow :)
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
phanteon 


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 203
Skąd: GDA
Wysłany: 14 Listopad 2008, 00:17   

grzesiekx napisał/a:
165 kg roznicy na tylnej osi w nacisku, co to znaczy ?? Paliwa w baku mialem przy tescie jakies 20 litrow


Strasznie dużo, aż się wierzyć nie chce. To tak jakby siedziały dwie dorosłe osoby na jednej stronie. Diagnosta nic nie powiedział? Jakby rzeczywiście byłą taka różnica to nie dziwne, że rzuca autem, ale wątpie, żeby to była prawda :mrgreen:
_________________
- > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352
 
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 14 Listopad 2008, 00:29   

Diagnosta nic o tym nie powiedział, teraz dopiero się temu przyjrzałem :) Troche to dziwne :) Z przodu Ok bo siedział kierowca ale ten tył mnie teraz przeraził :P

[ Dodano: 13 Listopad 2008, 23:31 ]
Z prawej strony jest akumulator ale przeciez on tyle nie wazy :P
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 14 Listopad 2008, 09:44   

grzesiekx napisał/a:
Heh nie wiedzialem, ze nie ma samych gazowych

Ależ są, są.
W Formule 1.... :mrgreen:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 14 Listopad 2008, 12:04   

BPANMSP, grzesiekx, zajrzyj pod samochód. Może masz przyspawaną szynę kolejową, jak w "Zmiennikach" :mrgreen:
 
 
phanteon 


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 203
Skąd: GDA
Wysłany: 14 Listopad 2008, 14:05   

Gomezio napisał/a:
grzesiekx, zajrzyj pod samochód. Może masz przyspawaną szynę kolejową, jak w "Zmiennikach"


Nawet szyna tyle nie waży. A po drugie przy nacisku pół tony na opone to ciśnienie musisz mieć z 2,8-3,0 bara, żeby wyglądała jak normalna opona. No i auto nie stałoby równo. Dla mnie jakiś wał poszedł na wadze i tyle.
_________________
- > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352
 
 
 
gracugiel 
DIESEL POWER


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 62
Skąd: Białystok
Wysłany: 14 Listopad 2008, 14:17   

phanteon napisał/a:
Dla mnie jakiś wał poszedł na wadze i tyle.

Może przez to jest jakieś przekłamanie w pomiarach? Ciekawe jak by wypadł pomiar na innej stacji. :?:
_________________
W202 250 TDT Sport '96r <= Moje auto
WDB2021881F500446
________________________________________________
Prawdziwy mężczyzna powinien mieć wał, a nie jakieś tam przeguby :mrgreen:
 
 
wojtas_p 
NYC TAXI 4.6 V8


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 353
Skąd: PL
  Wysłany: 14 Listopad 2008, 14:44   

phanteon napisał/a:
grzesiekx napisał/a:
165 kg roznicy na tylnej osi w nacisku, co to znaczy ?? Paliwa w baku mialem przy tescie jakies 20 litrow


Strasznie dużo, aż się wierzyć nie chce. To tak jakby siedziały dwie dorosłe osoby na jednej stronie. Diagnosta nic nie powiedział? Jakby rzeczywiście byłą taka różnica to nie dziwne, że rzuca autem, ale wątpie, żeby to była prawda :mrgreen:


na osi, nie na stronie z przodu jest silnik, stąd nacisk na przednią oś jest większy.
W pojazdach czterokołowych rozróżniamy
dwie strony: PRAWA i LEWA, oraz
dwie osie: PRZEDNIA i TYLNA.
_________________
https://nyc-taxi-wroclaw.pl/
 
 
phanteon 


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 203
Skąd: GDA
Wysłany: 14 Listopad 2008, 14:52   

wojtas_p napisał/a:
na osi, nie na stronie z przodu jest silnik, stąd nacisk na przednią oś jest większy.
W pojazdach czterokołowych rozróżniamy
dwie strony: PRAWA i LEWA, oraz
dwie osie: PRZEDNIA i TYLNA.
_________________


Czytaj. Jest wyraznie masa osi 700 pare kg a pod spodem nacisk lewy i prawy.
_________________
- > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352
 
 
 
bubu_piotr 
TAXI DRIVER


Pomógł: 153 razy
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 1174
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 14 Listopad 2008, 14:56   

grzesiekx,
No przecież wyszło, że tył jest słaby !
Ja bym wymienił tylne amorki i tyle.
_________________
C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554

 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Listopad 2008, 15:13   

A ja bym dokładnie sprawdził tulejki w tylnych wahaczach - złudzenie poślizgu tyłu i noszenie w koleinach to ewidentnie zużyte tylne zawieszenie i nie chodzi tu o amorki :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Kolber 
kombi-nator

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 368
Skąd: Katowice
Wysłany: 14 Listopad 2008, 15:37   

dokładnie tak jak Camel pisze... rzucanie tyłem wcale nie musi być spowodowane kiepskimi amorami.... mogą to być tuleje wahaczy, jakieś gumki stabilizatora.... albo poduszki pod ramą zawieszenia....

ja u siebie robiłem kompletny remont zawiechy, z wymianą amorków włącznie....


wszędzie mam teraz założone Kayaby gazowe, auto prowadzi się bardzo fajnie, mogę polecić taki zestaw


co do wyników pomiarów ze stacji diagnostycznej... dla mnie to bujda... moje lejące tylne amorki miały sprawność powyżej 70% , a nadawały się tylko na śmietnik.....

pozdro
_________________
VW PASSAT VARIANT '01 & AUDI 80 AVANT '95
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 14 Listopad 2008, 16:30   

sewan napisał/a:
grzesiekx napisał/a:
Heh nie wiedzialem, ze nie ma samych gazowych

Ależ są, są.
W Formule 1.... :mrgreen:


Ciekawe rzeczy piszesz, może wiesz w jaki sposób amortyzator GAZOWY spełnia funkcję tłumienia?
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 14 Listopad 2008, 18:11   

bubu_piotr, hmm niby tak ale skad te dziwne wyniki na wydruku :P Autem nie buja stoi wysoko wiec nie chce da darmo wydac kupe kasy na amory, a okaze sie ze to wcale nie to :P

W nastepnym tygodniu podjade na warsztat zeby sprawdzili dokladnie te tulejki na tylnych wahaczach :) No i ogolnie sprawdzili jeszcze raz tylne zawieszenie :)

Moze mi ktos tylko jeszcze napisac na jakie amorki wymieniac zeby nie wyszlo to za drogo :) Napewno gazowe ale jakiej firmy :) Na bank nie sachs bo ceny sa kosmiczne :)

Dzieki za pomoc.

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
phanteon 


Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 203
Skąd: GDA
Wysłany: 15 Listopad 2008, 00:46   

Camel- napisał/a:
A ja bym dokładnie sprawdził tulejki w tylnych wahaczach


Mówilismy o tym, tylko mechanicy niby sprawdzili, więc szukaliśmy dalej. Zresztą co to za stacja, że nacisk o 165kg większy na jedno koło diagnosty nie zaciekawił :mrgreen:
_________________
- > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,155 sekundy. Zapytań do SQL: 11