Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:20
jaki silnik najlepiej zagazowac??
Autor Wiadomość
Kolber 
kombi-nator

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 368
Skąd: Katowice
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 00:43   

ja mam 2.3 z instalką sekwencyjną..

w trasie przy dynamicznej jeździ pali ok 10-12l (w zależności od stacji)

po mieście ciut więcej.. w zależności od tego jak się jeździ...

osiągi moim zdaniem są wystarczające, mam ASB więc pewnie i ciut gorsze osiągi niż ze skrzynią manualną :)

Nie jeździłem :mb: ze słabszymi silnikami więc nie mam punktu odniesienia... ale gość od którego kupowałem MB miał jeszcze C180 w automacie i mówił, że przy C230 to to nie jeździ :mrgreen:

Pozdro
_________________
VW PASSAT VARIANT '01 & AUDI 80 AVANT '95
 
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 02:00   

greg321, skoro dużo jeździsz, kup diesla. Skoro budynie wytrzymują jazdę niemieckich taksówkarzy to napewno wytrzyma twoją eksploatację.
_________________
WDB2110231A732202
 
 
Topek 


Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 36
Skąd: Człuchów
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 14:40   

Jak chcesz benzyne to weś coś większego. Moim zdaniem Mercowi z 2.3 benzyną brakuje dynamiki. Przy wyprzedzaniu z dwoma pasażerami jest ciężko. Elastyczności w zakresie 1 -2 tyś obrotów brak. Silnik budzi się dopiero powyżej 3 tyś obrotów przy czym jest głośny. Jak teraz miałbym kupować benzyne i zainstalować gaz to wziąłbym 2.4 albo 2.8.
_________________
MB C230 '96
 
 
m00n

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 674
Skąd: Morąg
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 14:49   

ja tez zaluje ze nie wzialem 2.8 :(
_________________
C200 Esprit benzyna (bez gazu) 1994

"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach..."
 
 
greg321 

Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: słupsk
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 16:52   

jestem juz prawie przekoanany do 240, 280 to juz troche za duzzostaja jeszcze silniki z kompresorem niby 4 cylindry ale pociagniete do 200 km moga byc awaryjne i jeszce gaz do tego
ciezka sprawa z tymi silnikami albo slaby 1.8 albo juz kompresor albo v6
brakuje mi wlasnie takiej wersji 2.3 ale nie ma po lifcie
 
 
marcmerc 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 187
Skąd: Elbląg
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 22:16   

jak chcesz miec tanie auto w eksploatacji i to na gazie to nie zastanawiaj sie i kupuj fiata uno fire 1,0 tego to nawet nie bedzie szkoda wyrzucic do rowu jak sie w trasie zepsuje :)
_________________
okazuje się że mercedes i BMW są w stanie stać na jednym podwórku
w202 c250 WDB2021251F056553
E39 523i, same automaty
 
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 27 Styczeń 2008, 23:40   

ŻADEN !!
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
greg321 

Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: słupsk
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 00:37   

niech wypowiadaja sie na temat lpg osoby ktore jezdza na lpg nie dieslem!!!
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 08:28   

greg321 napisał/a:
niech wypowiadaja sie na temat lpg osoby ktore jezdza na lpg nie dieslem!!!


Jeżdziłem na lpg, ale pośleź wypowiedzi na temat lpg w MB na tym i innych forach MB, jest tam studnia wiedzy i dlatego od długiego już czasu jeżdżę tylko dieslami :mb:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 11:18   

greg321 napisał/a:
jestem przedstawicielel handlowym
duzo jezdze i bardzo czesto sie zatrzymuje ,srednio 30 razy dziennie gasze silnik
nie wiem czy diesel to wytrzyma
Szczerze to nie rozumię czegoś, chcesz z jednej strony oszczędności (co jest zrozumiale że zagazowanie wchodzi w grę) z drugiej strony dochodzą dwie skrajności
greg321 napisał/a:
jestem juz prawie przekoanany do 240, 280 to juz troche za duzzostaja jeszcze silniki z kompresorem niby 4 cylindry ale pociagniete do 200 km moga byc awaryjne i jeszce gaz do tego
ciezka sprawa z tymi silnikami albo slaby 1.8 albo juz kompresor albo v6

Według mnie nie ma kompromisu dla oszczędności i luksusu, a przy tym wytrzymałości przy takiej eksploatacji. Jeśli chodzi o Twoją teorię na temat diesla że może nie wytrzymać częstych zatrzymywań i uruchomień to co powiesz na ten temat, że od zarania dziejów do katowania najlepiej nadaje się właśnie :mb: diesel, podam krótki przykład-taksówki, niemcy żadnego innego na taksówce nie mają jak tylko diesla, nie powiesz mi że one są pieszczone w czasie eksploatacji :mrgreen: i ile wytrzymują.
Podsumowując to według mnie (to jest moje zdanie) najlepszy dla ciebie byłby dobry wolnossący dieselek np 250

[ Dodano: 28 Styczeń 2008, 11:30 ]
W
greg321 napisał/a:
wlasnie trudno dojsc z tym spalaniem
niektorym pal 15l gazu w 1.8 a niktorym 12 w 2.0 kompresor
tak samo diesle
sa tak rozne wyniki ze nie wiem co wybrac
osobiscie jesdze dosyc dynamiczniue ale bez przesady ,zadko przekraczam 3 tys obr
najchetniej wybralbym 240 v6 wydaje sie ze jest to jednostka najmniej wysilona
ale nie moge znalezc wynikow spalania w lpg

Właśnie nigdzie nie dowiesz się ile zużywa gazu poszczególny model, jeżeli myślisz o jakimkolwiek aucie by go zagazować musisz dodać na górkę 20% więcej jeżeli chodzi o trasę, w mieście nigdy nie osiągniesz by np kompresor spalił tobie ok 14l gazu /100 km, bo paliwa na krótkich odcinka pali 13,5 (średnio) wiem bo mam i eksploatuje go prawie zawsze w mieście. Poprzednio miałem zagazowane auto i to nie jest takie kolorowe jakby się zdawać mogło. Awaryjność na początku może być duża, a Ty chyba nie możesz sobie na to pozwolić przy takiej pracy jak opisywałeś, oczywiście możesz mieć szczęście i założyć taką instalację która będzie idealna od początku, ale to jest mało prawdopodobne.
Jeżeli ma ktoś 240v6 zagazowaną (w co wątpię) i napisze że pali 14lgazu /100km na trasie to możesz być pewien że w mieście spali co najmniej 17litrów LPG
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 13:11   

C200T automat, wtrysk sekwencyjny, zbiornik w kole, zasięg na zbiorniku około 300 - 350km. Spalanie 14l po mieście, średnio 11-12l. Poprzednio palił benzynki, miasto 12l, średnio 9,5l, jestem zadowolony, uważam że silniczek 2litrowy jest w zupełności wystarczający, koszty akceptowalne, dynamika dobra (wiadomo że nie jest to 6 garów, ale Golfy i inne wynalazki dostają po d .... ie). Polecam ten silniczek :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
Patryk 
Harman Kardon


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 391
Skąd: 0-22
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 13:49   

voshon napisał/a:
Golfy i inne wynalazki dostają po d .... ie).


Nie uważam że takie stwierdzenie jest na miejscu.

Golf to nie wynalazek i są tam silniki od 1.0 do 3.2...
_________________
WDB2110231A732202
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 16:36   

Jesli kolega chce cos w miare mocnego i zalozyc lpg to mysle ze 4 cylindrowe c220 lub c230 bylby ok pod wzgledem eksploatacji, kosztow montazu instalacji- tylko sekwencja , jak i zucycia lpg.

Taniej wyjdzie zalozenie instalacji do 4 cylindrowki jak i pozniejsze koszty eksploatacji i zucycia sa mniejsze.

Ja mam c180 z brc sequent 24 i chodzi na niej tak jak na benzynie, spalanie min przy dlugiej trasie i predkosciach do 100 km/h to ok 8.7 -9 litrow gazu
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
greg321 

Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 12
Skąd: słupsk
Wysłany: 28 Styczeń 2008, 17:44   

SZKODA TYLKO ZE TE SILNIKI BYLY PRRZED LIFTEM
PO 97 R JUZ ICH NIE PRODUKOWALI
Z TEGOCO SIE OD WAS DOWIEDZIALEM TO CHYBA BEDZIE c 200
(ALE SPORT :p ZEBY MIAL TROCHE SPORTOWEGO DUCHA)
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 30 Styczeń 2008, 22:17   

c200 tez bardzo dobry wybór, zawsze przed zakupem przeciez mozesz pojezdzic i sam stwierdzisz czy ci odpowiada moc na benzynie, jak zalozysz gaz sekwnecje i dobrze bedzie wyregulowana to ubytku odczuwalnej mocy nie powinno byc.

A co do c230 to niewiem czy instalacja nie wymaga uzycia lepszych- wydajniejszych a zarazem drozszych wtryskiwaczy i reszty, wkoncu to sa 4 cylindry i prawie 200 km, czytalem kiedys ze przy instalacji brc sequent 24 każdy wtryskiwacz gazowy może obsłużyć moc do 30 kW (40,8 KM) wiec 4x40,8 to ciut malo do tych 200 km w kompresorze
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,153 sekundy. Zapytań do SQL: 11