Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
C180 nie zapala
Autor Wiadomość
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 19:18   C180 nie zapala

Witam wszystkich,

auto C180 1999r. po lift

problem jest tego typu, ze auto nie chce odpalic,

po wlaniu paliwa w przepustnice silnik pali

pompka paliwa (ta w zbiorniku daje paliwo ale jakos to paliwo tak leci, nie tryska pod cisnieniem tylko po prostu leci)
zastanawia mnie jeden problem, gdyz na listwie wtryskowej sa 2 przewody paliwowe
wejscie na listwe ze zbiornika (od pomki ) oraz powrot z listwy do zbiornika

po odkreceniu przewodu powrotnego nie ma w nim ani kropli paliwa.

czy w przewodzie powrotnym powinno byc zawsze paliwo ?
czy pompka paliwowa ta ze zbiornika powinna dawac paliwo pod wysokim cisnieniem ?

jak myslicie w czym moze tkwic problem ?
czy pompka paliwowa sie skonczyla i daje za male cisnienie na listwe ?
czy w listwie jakis zawor mogl sie zapchac ? wykrecalem zawor z listwy ten, ktorym podawane jest paliwo na listwe i dmuchnalem w niego, przejscie jest ale ciezko idzie

PS wtryskiwacze raczej dzialaja bo jest napiecie na przewodach od wtryskiwaczy

Krotko ujmujac do silnika nie dochodzi paliwo :/
POMOCY !!!:)
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 20:28   

Pompka paliwa sie zatarla albo filtr masz zapchany ten obok pompki.
Na listwie powinno byc cisnienie ponad 3 bary o ile sie nie myle
Nie jezdziles czasem na niskim stanie paliwa ? Gdzie bylo tankowane paliwo ?
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 20:59   

3 bary powinny byc na przewodzie od pompki ? czy w samej listwie ?

w listwie jest jeszcze jakis zaworek, (do tego zaworka wchodzi przewod ze zbiornika) czy to nie on powoduje zwiekszenie cisnienia do 3 barow w listwie ?

mial ktos podobny przypadek ?
prosze o jakies sugestie
dziekuje
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 21:30   

Jesli dobrze mysle to ten zaworek reguluje cisnienie i puszcza nadmiar z powrotem do zbiornika
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
bednim 
bednim.fotki.com


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Rugby (UK), Opole
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 21:32   

moze jak masz mozliwosc to przekrec calosc zestawu czyli pompa akumulator i filtr, wtedy bedziesz mogl cos niecos wykluczyc?

pozdro!
_________________
Przemyslaw Bednarz jestem :D

http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!!
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 1 Wrzesień 2008, 22:36   

jaki akumulator ?
tam jest cos jeszcze oprocz pompki i filtra ?
 
 
aloha1970

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 14:12   

kolego w bagażniku powinieneś mieć zielony przekaznik z bezpiecznikiem sprawdz bezpiecznik oraz ten przekaznik w środku ponieważ tam styk się utlenia nowy 86 zł. przekaznik ten współpracuje z papą paliwa ,tez nie mogłem odpalić ,na chwilę odpalił zgasł wymieniłem przekażnik i jest OK. Nie zaszkodzi sprawdzić. :roll:
_________________
1970
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 14:37   

sprawdzalem, jest OK :/ dzieki za sugestie

obstawiam 2 rzeczy, filtr paliwa albo pompka

jade zaraz po filtr, dam znac wieczorem co bylo jak naprawie
pozdrawiam

PS pompka daje paliwo, ale jakies to cisnienie jest male :/ mam nadzieje, ze to zapchany filtr paliwa
pozdrawiam
 
 
bednim 
bednim.fotki.com


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Rugby (UK), Opole
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 18:03   

btx napisał/a:
jaki akumulator ?


akumulator paliwa, trzyma cisnienie w ukladzie paliwowym po wylaczeniu silnika.
_________________
Przemyslaw Bednarz jestem :D

http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!!
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 19:32   

a gdzie sie znajduje ten akumulator ???

filtr paliwa jest OK, na nowym filtrze jest to samo:(((

czyli co ? pompka pozostaje, a moze w zbiorniku ta przelewowa jeszcze?
 
 
Marek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 115
Skąd: Bielsk
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 19:45   

Kolego ja bym Ci proponował zaciągnąć auto do warsztatu, niech zmierzą ciśnienie paliwa i będziesz wszystko wiedział.

Tak jak koledzy Ci piszą - pompa powinna pompować ok 3bar, zaworek w listwie puszcza nadmiar paliwa w przelew czyli jak silnik pracuje to po zdjęciu przewodu powrotu powinno lać się paliwo.

Wiesz co zrób pomiar ciśnienia paliwa da Ci 100% trafności diagnozy ale jak nie chcesz mierzyć to zrób tak: połącz ze sobą piny w przekaźniku (tym zielonym od pompy paliwa) 30 z 85 o ile dobrze pamiętam. Po włączeniu zapłonu pompa powinna cały czas pracować a nawet jak się nie mylę to i bez włączania zapłonu powinna zacząć pracować po połączeniu tych pinów, odkręć przelewowy przewód i zobacz czy coś z niego leci jak nie to już wiesz co jest grane.

Pozdrowienia.

A najlepiej nie rzeźb tylko zaciągnij auto do mechesa i niech sprawdzą Ci.

Pozdro. :) mam nadzieję że wszystko jest jasne, jeśli nie to mów - postaram się przetłumaczyć jaśniej.

Pozdrowienia.

p.s. w zbiorniku jest jeszcze jakaś przelewowa pompa paliwa? pierwsze słyszę....
_________________
Czarna gwiazda C180 99r.
 
 
 
bednim 
bednim.fotki.com


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Rugby (UK), Opole
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 20:58   

btx napisał/a:
a gdzie sie znajduje ten akumulator ???


jest to caly zestaw, znajduje sie pod autem razem z pompa i filtrem. 3 puszki. w tym jedna to akumulator.

pozdro!
_________________
Przemyslaw Bednarz jestem :D

http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!!
 
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 22:44   

Szczerze to w swojej w202 nie mialem przyjemnosci ogladac pompki i jej okolic ale np w w140 s500 sa 2 pompki i filter

Ten "akumulator' to taka przelotówka która blokuje cofanie sie paliwa ?
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
bednim 
bednim.fotki.com


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 358
Skąd: Rugby (UK), Opole
Wysłany: 2 Wrzesień 2008, 23:26   

Przemek napisał/a:
Ten "akumulator' to taka przelotówka która blokuje cofanie sie paliwa ?
taaak wlasnie :) )
_________________
Przemyslaw Bednarz jestem :D

http://bednarz.fotki.com/...opolski-zlot-s/<-- zdjecia z ogolnopolskiego zlotu MB w czmoncu k. poznania!!!! strona juz dziala!!
 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 3 Wrzesień 2008, 00:55   

u mnie w aucie jest tylko pomka paliwa i filtr paliwa pod zbiornikiem
wyglada to mniej wiecej tak

zbiornik->pomka paliwa->filtr paliwa->listwa zaworowa

w przewodzie powrotnym nie ma ani kropli paliwa,
wychodzi na to, ze jest za male cisnienie

1.obstawiam teraz pomke paliwa (ta w zbiorniku podobno jest przelewowa jakas, nie wiem w ktorym roczniku, ale ja mam 99r. nie wiem na 100% czy u mnie jest)
2. wtrsyki moze, kotrys sie zatkal ?;/
3 . pompka pod zbiornikiem siadla, i pompuje tyle co kot naplakal ;/
4. zapchane wtryski?

PS mechanicy w Lublinie w starym polmozbycie (ul. mecz. majdanka nie wiem, ktory nr, obok za stacja paliw) powiedzieli UWAGA !!!, ze im sie nie oplaca rzezbic w temacie, bo straca na zlokalizowanie usterki np. 8godz. a robota wyniesie np. 200zl :/ a ja im nie zaplace za robote np.c500zl tyle ilr wyniesie ta cala ich rzezba:/// paranoja :/tak mi mechanik powiedzial :/
SZZCZERZE gdybym mial odpowiednie narzedzia sam bym to naprawil, odeslali mnie do innego magika hehehe, no i co mam zrobic, holowac auto od warsztatu do warsztatu ?

powiedzcie cos o tej pompce w zbiorniuku (podobno musi byc min 1/2 baku, zeby auto dzialalo)
pozdrawiam

[ Dodano: 3 Wrzesień 2008, 09:52 ]
zaprowadzilem dzisiaj auto do mechanikow, powiedzieli, ze pompa do wymiany :// nowa 700 + 150 za wymiane, troche duzo jak za wymiane, mam do kupienia uzywke za 200 (od C180 z 98 145000km) ciekawe czy pochodzi jeszcze i czy pasuje wogole :/

moze uda mi sie zamiennik jakis tanio kupic po znizkach dobrych
pozdrawiam

[ Dodano: 3 Wrzesień 2008, 10:43 ]
a to nr. pompki, ktory podal mechanik 000 470 49 94, moze komus sie kiedys przyda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,079 sekundy. Zapytań do SQL: 6