Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
W210 - problem ze skrzynią (automat)
Autor Wiadomość
syzor 
Piotrek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: warszawa
Wysłany: 11 Luty 2008, 14:12   W210 - problem ze skrzynią (automat)

koledzy dziś rano wsiadłem do samochodu-odpaliłem i chciałem wrzucić wsteczny. co sie okazuje nie moge. zblokowała sie skrzynia w pozycji P. po paru prubach dopiero udało sie wrzucić bieg. po zajechaniu do pracy sprawdziłem czy problem ustąpił i niestety skrzynia znów sie zblokowała. i teraz najciekawsze- niedawno zszedłem do samochodu i jak by nie było problemu- skrzynia dział normalnie. w czym tkwi problem??
_________________
Mercedes E klasa (W210) 2,2 CDI, 2001 r.,sedan, WDB2100061B345222
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 11 Luty 2008, 14:17   

A nie masz za mało oleju? 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 11 Luty 2008, 17:42   

Moze stałeś na jakiejś górce dlatego nie chcialo sie ruszyc z P moze bylo cos tam za mocno naciagniete ??
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 12 Luty 2008, 10:32   

Co miałobybyć naciągnięte??? 8)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
syzor 
Piotrek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: warszawa
Wysłany: 12 Luty 2008, 11:34   

udało mi sie dojechać dziś do mechanika wymieniłem olej w skrzyni i filtr - problem narazie zniknął (Bogu dzięki) ale dalej jest szarpnięcie przy przerzucaniu z 1 na 2 . co radzicie z tym fantem??
_________________
Mercedes E klasa (W210) 2,2 CDI, 2001 r.,sedan, WDB2100061B345222
 
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 12 Luty 2008, 15:46   

topol, nie wiem co bo mechanikiem nie jestem ale jak zostawie na gorce samochod na P to pozniej gdy zmieniam na D czy cos tam to jest takie lekkie "stukniecie" i ciezej zmienic z tego P dlatego na gorce juz zawsze zostawiam auto na recznym i dopiero P :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 12 Luty 2008, 17:05   

Z tego co wiem szarpnięce z 1 na 2 , to pierwsze oznaki , że ze skrzynia dzieje się coś złego. Proponuje lekture tej stronki
:arrow:
http://olczak.home.pl/vademecum/index.html Napewno znajdziesz odpowiedz na nurtujące Cię pytania.
 
 
 
syzor 
Piotrek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: warszawa
Wysłany: 12 Luty 2008, 23:35   

ok - więc czas odwiedzic mechanika - poprosze o porade w tym temacie - dobry niedrogi fachowiec na terenie warszawy??
_________________
Mercedes E klasa (W210) 2,2 CDI, 2001 r.,sedan, WDB2100061B345222
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 14 Luty 2008, 11:26   

syzor napisał/a:
ok - więc czas odwiedzic mechanika - poprosze o porade w tym temacie - dobry niedrogi fachowiec na terenie warszawy??


Troche jeżdze na pomocy drogowej, i z doświadczenia wiem że po wszystkich majstrach samochody lądują w firmie SAMKO :arrow: http://www.samko.pl/trans.php
Co prawda wszystko woże do filli w Rustkowie k. Węgrowa, ale nikt nigdy złego słowa na nich nie powiedział. Jeżeli skrzynia wymaga remontu kapitalnego, przeważnie mają identyczną wyremontowaną na wymiane w magazynie, tak że w kilka godzin auto jest na chodzie. Polecam.
 
 
 
syzor 
Piotrek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: warszawa
Wysłany: 14 Luty 2008, 12:52   

a może ktoś coś słyszał o warsztacie na ulicy Bałtyckiej w Warszawie? Rozmawiałem z taksówkarzem i polecił mi żeby tam sie udać
_________________
Mercedes E klasa (W210) 2,2 CDI, 2001 r.,sedan, WDB2100061B345222
 
 
 
zbychmbw210 

Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 24
Skąd: Łaziska G.
Wysłany: 20 Kwiecień 2008, 22:23   

Witam
Kol ''syzor'' miałem to samo jest na to jedna rada zanim dasz lewarek w popzycje ''P'' proponuje użyj chamulca postojowego a potem lewarek ''P'' i problem znika.[/code]
 
 
 
Jarek_W 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 47
Skąd: Sz-cin
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 15:52   

zbychmbw210 napisał/a:
Witam
Kol ''syzor'' miałem to samo jest na to jedna rada zanim dasz lewarek w popzycje ''P'' proponuje użyj chamulca postojowego a potem lewarek ''P'' i problem znika.

Dobra rada. Nawet żona tak robi.
A w temacie może kolega nie naciskał hamulca zasadniczego przy próbie przełączenia z pozycji P. Dobrze by było sprawdzić czy blokada prawidłowo się zwalnia.
_________________
W210 E300 T DT - Italanka
 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Kwiecień 2008, 09:19   

Generalnie przy każdorazowym parkowaniu samochodu na wzniesieniu winno się używać hamulca pomocniczego, celem odciążenia skrzyni. Z tego co zauważyłem, to większość użytkowników automatów wrzuca tylko na "P" i są zadowoleni, że autko stoi. Niestety na dłuższą metę, takie praktyki mogą się zemścić. Ja akurat wyrobiłem w sobie nawyk każdorazowego zaciągania hamulca pomocniczego zanim wrzucę "P" :P
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Kwiecień 2008, 14:04   

voshon, Blokoda zębatki chyba jest niezależna od skrzyni prawda? ;)

Powinno się na wzniesieniach zaciągać z dwóch powodów ręczny: raz, że może taka zębatka wyskoczyć a samochodu się stoczy, a dwa, że można ją po prostu zniszczyć :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
voshon 
C200, CLK 320 Cabrio


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 379
Skąd: Bytom
Wysłany: 22 Kwiecień 2008, 14:06   

Camel- napisał/a:
voshon, Blokoda zębatki chyba jest niezależna od skrzyni prawda? ;)


Skoro tak kolega twierdzi to pewnie tak jest, ja się nie znam :oops:
_________________
Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,143 sekundy. Zapytań do SQL: 10