Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
w210 2.2 cdi dymi strasznie z tlumnika - wrecz kopci
Autor Wiadomość
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 16 Luty 2008, 09:11   w210 2.2 cdi dymi strasznie z tlumnika - wrecz kopci

Co mam zrobic gdzie szukac kopci mi z tlumika takim dymem jak lokomotywa na biegu jalowym jak jade troche mniej kopci albo poprostu nie widac jak jade. co to moze byc .
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
pawel85 

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16 Luty 2008, 10:09   

WItam
Po pierwsze napisz jakiego koloru jest dym, a po drugie używaj przecinków (ciężko się czyta posty bez nich).
:)
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 16 Luty 2008, 10:14   

Jak biały uszczelka pod głowicą, (ew . pekniecie głowicy, sprawdz czy do układu chłodzącego nie idzie duże ciśnienie) jak niebieski uszczelnienie turbiny padło,turbo do regeneracji, ale zarknij czy wszystkie węże od turbo są dobrze poskręcane i nie mają dziury.Nieraz na skutek nieszczelnośći w dolocie turbina wchodzi na wysokie obroty i pompuje duze ilości oleju na tłoki.
 
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16 Luty 2008, 10:44   

A po rozgrzaniu silnika i jeździe np. przez godzinę ni eustepuje? Może chodzi o wilgoć zbierającą sie w układzie? ;)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 16 Luty 2008, 12:36   

Własnie. Jak go odpalam dym jest wielki normalnie jak lokomotywa, dym jest klebiasty i bialy mowia ze to niespalona ropa . wymienilem wtryski i nic . W zakladzie powiedzieli ze padla pompa wtryskowa . Wiec jestem na etapie wymiany pompy wtryskowej. Mialem peknieta chłodnice interkuler ale ja skleilem poksylina i jest szczelna sprawdzana cisnieniowo w przewodzie od interkulera na dolocie jest brud taki jakby tawot czarny gesty - wyczyscilem . I dalej duzy dym................... Mam pytanie duzo zacodu jest przy zmianie uszczelki pod glowica. moze ktos powiedziec ????
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 16 Luty 2008, 16:11   

carl_los napisał/a:
..... Mam pytanie duzo zacodu jest przy zmianie uszczelki pod glowica. moze ktos powiedziec ????


Najpierw trzeba zdjagnozowac czy to napewno uszczelka, sprawdz czy nie ubywa Ci płynu z układu chłodzenia. Przy wymianie uszczelki trzeba by dac głowice do prześwietlenia i ew w razie potrzeby lekkiego splanowania, żeby już do tego nie wracac.
 
 
 
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 16 Luty 2008, 17:50   

Holera mozliwe - co prawda nie mam mozliwosci zeby to sprawdzic bo odstawilem auto do serwisu diesla . I stoi tam juz tydzien - panowie tego pewnie tez nie sprawdzili bo zajeli sie pompa wtryskowa i wtryskiwaczami . Napisali mi ze wtryski maja sie otwierac przy 180 barach a otwieraja sie przy 230 bar a nowe przy 400 barach.. powiedzieli ze pompa wtryskowa jest zardzewiala i jakies sprezynki pekly w pompie. Ale faktycznie moze uszczelka bo cos mam slabe ogrzewanie w mercedesie a to moze miec zwiazek - prawda jak jest malo plynu chlodniczego??????
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
Johnny Bravo 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 21
Skąd: śląsk
Wysłany: 17 Luty 2008, 08:15   

Witam ja bym stawiał na uszczelkę turbiny bo jak masz olej w węzach itercolera to idzie olej z uszczelki na kolektor wydechowy też to przerabiałem tylko w ciężarówce i zrobiłem pompe wtryski a auto jak kopciło tak kopciło
_________________
E 220 CDI 1998 sedan 18"
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 17 Luty 2008, 09:32   

do czyszczenia układ dolotowy. to auto jak dymi znaczy ze turbo jest uszkodzone lub powietrza nie dostaje. kto ci kazał wymienic pompe?? juz nie korzystaj z jego uslug, bo sie nie zna. co zepsuta pompa daje za duzo paliwa??
troche oleju w dolocie nic nie znaczy "tak ma byc". zdejmij rure z kolektora ssącego i wtedy zapal. zobacz czy egr pracuje. a w ogóle jak nie masz pojecia choc małego to cie wyrzezbią na pare tysiów i juz.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 17 Luty 2008, 10:19   

Wiecie co. Zapłacilem juz za diagnozy ekspertyzy pnad 800 zlotych w tym byl autoryzowany serwis Mercedesa - jak i serwis diesla 3 krotnie - jakich magik wizjoner . W roze dolotowej od turbo jest roche - jakby tawotu . Auto wali dymem tak ze jak podgazuje w garazu to w ciagu sekundy jest normalnie bialo. Jeden powiedzial ze to nieprzepalona ropa unny ze para . Pan z serwisu diesla wymontowal pompe i powiedzial ze koniecznie musze kupic druga bo popekaly im sprerzynki jakies w jednej z cel . Jego przewidywania czyli wtryski nie pomogły oczywiscie kazal za wtryski / koncowki wtryskow zaplacic / odmowilem zaplaty za wtryski gdyz mial zrobic dymienie a nie zrobil. Przy tym rozwalil pompe i chcail 1600 za regeneracje pomy wtr. oczywiscie bez gwarancji. Teraz czakam zeby odebrac auto z tego czarujacego serwisu bo to czar . Komputer nie wykazuje zadnego bledu oczywiscie . Ale pompe kupilem z allegro za 600 zlotych bo skoro ja rozwalil to kit.Wlasnie co byscie zrobili koles rozwalil mi pompe i auto mu nie opala a przyjechalem dymiacym samochodem do niego ale dzialajacym. teraz Laweta .


WALDEK . Oczywiscie zdjelem rure dolotu powietrza . turbo chodzi dmucha dosc ostro. wyczyscilem paluchami ten smar ale wiesz co mozna palcem zrobic . Na tej klapie w srodku rury bylo dosc duzo zasadzonego smaru . Mialem peknieta chlodnice intercooler ale skleilem. Jak byla peknieta auto nie dymilo tak jak teraz wiesz ale byl spabsze teraz jak ja skleilem odrzyt mialo niesamowity. Tylko te dymienie. Myslalem ze ktos jezdzil na opale przedemna tym samochodem dlatego tez wtryski choc slyszalem ze wtryski te akurat nie siadaja od opaly. Nie wiem co robic gdzie szukac jak pisalem bialy dym dym klebiasty.



Mam pytanie czy jak bym sposcil troche plynu chlodniczego i odpalil samochod na chwile moglby sprawdzic czy to zwiazane z ukladem chlodzenia i czy przedostaje sie plyn do komory spalania. czy nic sie nie stanie jak na chwile bym to zrobil??????
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 18 Luty 2008, 13:13   

carl_los napisał/a:
WALDEK . Oczywiscie zdjelem rure dolotu powietrza . turbo chodzi dmucha dosc ostro. wyczyscilem paluchami ten smar ale wiesz co mozna palcem zrobic . Na tej klapie w srodku rury bylo dosc duzo zasadzonego smaru . Mialem peknieta chlodnice intercooler ale skleilem. Jak byla peknieta auto nie dymilo tak jak teraz wiesz ale byl spabsze teraz jak ja skleilem odrzyt mialo niesamowity. Tylko te dymienie. Myslalem ze ktos jezdzil na opale przedemna tym samochodem dlatego tez wtryski choc slyszalem ze wtryski te akurat nie siadaja od opaly. Nie wiem co robic gdzie szukac jak pisalem bialy dym dym klebiasty.


no to sam sobie odpowiedziałes. jak cooler był dziurawy to nie dymił!!!! wiec trzeba szukac tak jak pisałem wczesniej.jak zdjąłes rure i tez dymi to wiem co jest ale zadzwon do mnie bo z opisu nie zrozumiesz.
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 19 Luty 2008, 10:15   

Dzieki Panu Waldkowi dowiedzialem sie wiecej na temat samochodu. Odstawilem do kolejnego mechanka na zabieg odcinania rury od katalizatora i korektora dolotu powietrza. Wie ktos gdzie sa jakies fotki jak to wyglada. ????
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
pawel85 

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 15
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21 Marzec 2008, 11:52   

witam
Na czym stanłoł temat z tym kopceniem.U mnie rzecz ma sie podobnie.Rano kopci jak porąbany, aż szczypie w oczy.Katalizatory są wybebeszone ale chyba nikt z nimi nic wiecej nie robil (tzn.rury nikt chyba nie wstawiał).Czasem jakos dziwnie z wydechu ,,gwizda``.
Jezeli rozwiazałes ten problem to wyslij mi na priva nr.kom. do sie bie albo odpisz.
Pozdrawiam
 
 
Jary 

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 2349
Skąd: Toruń / okolice
Wysłany: 25 Kwiecień 2008, 12:53   

Kam99 napisał/a:
nie wiem co z tym zrobic ??


Na początek sprawdź stan ukladu zasilania paliwem - filtry, powietrze w przewodach, szczelność, itp :idea:
_________________
MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem.
 
 
giet 
Wolnossące 122KM


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 144
Skąd: 0-22
Wysłany: 25 Kwiecień 2008, 23:27   

Miałem taki objaw w VW Golf 3 TDI: nastawnik pompy wtryskowej - i na to bym stawiał.

Jaka diagniozę w ASO Mercedes Tobie przedstawili (jeżeli to "prawdziwe" ASO, a nie poprostu serwis MB)?

Pozdro
_________________
W202 http://picasaweb.google.pl/W202C180

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,034 sekundy. Zapytań do SQL: 9