Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
W210 '00 200 CDI kłopoty :(
Autor Wiadomość
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 17 Luty 2008, 23:45   W210 '00 200 CDI kłopoty :(

Witam. W sobote odebralem samochod od lakiernika i zaczely sie dziwne problemy. Po pierwsze palilo mi sie ciagle BAS/ESP i ABS ale juz udalo mi sie rozgrysc i wystarczylo po zapaleniu auta zakrecic kierownica na maxa w prawo pozniej max w lewo i przeszlo :) Niby tak trzeba po odlaczeniu akumulatora zeby sie systemy zgraly :) No i przeszlo, ale mam gorszy klopot jezdzilem sobie wszystko bylo spoko az tu nagle jadac pod gorke samochod zgasl. I nie moglem go zapalic wogole nie chcial krecic, kontrolki sie zapaly (oprocz grzania swiec) i dupa nawet nie krecil, po chwili zaczal lekko krecic ale tak tylko raz zakrecil i koniec dluzej nie chcial i tak pare razy. Po jakis 10 minutach zaczal juz zapalac ale na komputerze zaczelo wyskakiwac Napis EPC i samochod po paru sekundach gasl. Wyskoczyl jeszcze pare razy jakis blad z ikonka jakies pompy czy cos w tym stylu i tak samo gasl. Zacholowalem go po dom jakies 2 km i pod domem sprobowalem go jeszcze raz zapalic i wszystko pieknie zapalil i nic sie nie dzialo, pojezdzilem nim jeszcze i wszystko bylo Ok. Na drugi dzien wsiadam i wszystko dobrze jezdze od sklepu do sklepu (zakupy robilem) i nagle jade ta sama ulica co dzien wczesniej zgasl mi samochod (znowu pod gorke) ale w polowie tej ulicy zawrocilem i przejechalem jakies 20 metrow (jadac juz z gorki) i zgasl. Tak samo jak dzien wczesniej. Znowu na poczatku nie krecil wogole pozniej troche, pozniej zapalal ale gasl wiec zaczalem go cholowac i probowac na holu zapalac ze 2 razy zgasl i pozniej zapalil i dalej wszystko bylo Ok :) Pojezdzilem jeszcze chwile i nic sie nie dzialo. Jeszcze jedna wazna rzecz gdy zgasl (za pierwszym jak i za drugim razem) zaczal chodzic wentylator nie wazne czy wyciagnelem kluczyk czy nie wentylator wlaczal sie pochodzil chwile wylaczal i po chwili znowu wlaczal i tak przez jakis czas pozniej przestawal. Temperatura silnika byla w granicach 40-60 stopni nie wiecej wiec nie mogl sie przegrzac czy cos. Nie wiem co mu odbilo przed oddaniem na warsztat nic sie takiego nie dzialo. Mysle ze cos sie zabrudzilo czy cos ale nie wiem od czego zaczac sprawdzanie. Ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??

Troszke sie rozpisalem ale chcialem dokladnie opisac co sie dzieje :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
carl_los 

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 18
Skąd: Iława
Wysłany: 18 Luty 2008, 09:58   

Ja mialem dokladnie to samo . Po pierwsze zmien filtr paliwa . Po druge odkrec osłone trzwi kierowcy od wewnatrz czyli boczek kierowcy i zobacz jak tam wyglada powyciagaj wtyczki i zobacz czy nie sa zardzewiale . jak sa oczysc nasmaraju i powinno byc ok. Jest erz opcja ze masz rozwalony akumlator jak niechce krecic . Numer jeden zmien filtr paliwa druge sprawdz jak sie zachowuje na innym aukmlatorze jak to nie pomoze odkrec boczek . Lub w komorze silnika po lewej na podszybiu masz komputer wiec posprawdzaj wtyczki czy sa dobrze powkladane.ale jak ecp to pompa paliwa i uklad paliwowy . 1/ filtr paliwa potem dalej.
_________________
caytoll@wp.pl
 
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 18 Luty 2008, 11:56   

Przed odstawieniem do lakiernika wymienione zostaly wszystkie filtry i oleje wiec chyba filtr paliwa odpala, akumulator swiezo naladowany i jest w super stanie. Z rana odpala pieknie wszystko kreci super. Co do dzwi kierowcy to byly rozkrecane bo bylo konserwowane wszystko od srodka kazde dzwi, moze cos qrcze uszkodzili tam, a co jest w tych dzwiach kierowcy ?? Troche dziwne jak by padla pompa paliwa to by przeciez wogole byly problemy z zapalaniem, a jest wszystko super dopuki nie stanie wtedy troche pocholowac czy cos i przechodzi i dalej jest wszystko super. Powietrza w ukladzie nie ma sprawdzalem przewody paliwowe. Jak mozesz to napisz co tam jest w tych dzwiach kierowcy to zaraz bede sie za to zabieral :)

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
syzor 
Piotrek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 24
Skąd: warszawa
Wysłany: 18 Luty 2008, 13:02   

w drzwiach kierowcy w naszych mercach jest komputer, który to jest podłączony do listwy strującej silnika (dokładnie nie wiem jak ona sie nazywa) komputer w dzwiach steruje wszystkim co jest w kabinie: elektyczne szyby, szyberdach, itp. generalnie cała elektryka ze środka. myśle że żeczywiście ktoś sie musiał do tego dotykać. musisz sie udac na komputer na kasowanie błędów. zacznij od tego. pozdrawiam.
_________________
Mercedes E klasa (W210) 2,2 CDI, 2001 r.,sedan, WDB2100061B345222
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 18 Luty 2008, 18:19   

Kolego co oprócz konserwacji drzwi było robione? Według mnie, kłopoty mogą być związane ze słabym połączeniem masy pojazdu. Sprawdź punkty masowe w komorze silnika i w drzwiach przy komputerze. Jak nie ma dobrej masy, to rozrusznik nie zakręci. Nie będzie dobrego ładowania i cała elektryka będzie "głupieć". Mój ojciec kiedyś malował ramię wycieraczki w swoim aucie. Efekt zamalowania jednego punktu masowego, to załączenie się świec żarowych silnika i wycieraczki przedniej po włączeniu silnika nadmuchu!!!
_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 18 Luty 2008, 23:03   

Marcin13736, Oprocz konserwacji wszystkich dzwi lakierowalem: 2 przednie blotniki, zderzak, maska, tylni zderzak i tylna klapa :) Gdzie sa te punkty masowe w komorze silnika ??

Jutro jade z nim do elektromechanika i niech w nim pogrzebie :) zobaczymy co ciekawego wydajdzie :)

Pozdrawiam.

[ Dodano: 18 Luty 2008, 22:05 ]
Zauwazylem tez ze czasami nie chce mi dzialac klamka kierowcy musze w nia puknac dopiero dzwi otworze (od srodka dziala dobrze) i przestalo mi migac prawe lusterko. Tak to qrcze jest oddac auto na warsztat jedna zrobia drugie popsuja :(
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Marcin13736 
MBmiłośnik


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 466
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 18 Luty 2008, 23:26   

tutaj masz napisane jakie urządzenia podłączone do konkretnych punktów masowych. Musisz poszukać mas po lewej i prawej stronie przedziału silnika. Okolice podszybia itd. Obejżyj pukle dokładnie i jak są jakieś przewody przykręcone do nich to odkręć i wyczyść szczotką drucianą. Jak tam było konserwowane to najprawdopodobnie jest zabrudzone i brak styku. jak byś nie radził sobie ze znalezieniem, to jak jutro podejrzę u siebie dam znać

Nowy Obraz - mapa bitowa.JPG
Punkty masowe przedziału silnika
Plik ściągnięto 457 raz(y) 87,04 KB

_________________
C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 19 Luty 2008, 10:57   

Witam. Dojechalem dzisiaj na warsztat jakies 20 km i gdy wjechalem na warsztat samochod zgasl i nie mozemy go wogole uruchomic. Mechanik nie moze podpisac kompa bo silnika nie da sie zapalic. Posprawdzal pare rzeczy i powiedzial ze to podstawa przekaznikow bo na wejsiu jest napiecie 10 W a na wyjsciu 5 W a powinno byc identycznie i cos jest tam nawalone na tej plytce jakas sciezka czy cos, ale to jest nierozbieralne i trzeba druga taka plytke kupic. Cos mi sie w to nie chce wierzyc jak ciagle jezdzil gasl mi 2 razy i jakos pozniej po holowaniu zapalal qrcze zdenerwowal mnie ten samochod. Znalazlem znajomego z takim samym silnikiem zaraz jade po jego samochod zabiore go na warsztat przeloze ta plytke od neigo i zobaczymy czy zapali.

[ Dodano: 19 Luty 2008, 10:52 ]
Chyba mechanik mial racje . Wsadzilismy z drugiego samochodu i jak reka odjal samochod ladnie zapalil :) Zamowilem w serwisie nowa podstawke przekaznikow, koszt 280 zl. Moze od tego czasami wlaczal mi sie tez tryb awaryjny. Zobaczymy.

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,201 sekundy. Zapytań do SQL: 12