Drgający wkład w lusterku lewym. |
Autor |
Wiadomość |
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 16:10 Drgający wkład w lusterku lewym.
|
|
|
No właśnie. Podczas jazdy na 4-5 biegu w okolicach 2500 obrotów zaczyna drgać mi wkład lustra. Jest to lusterko elektryczne. Wkurza mnie to bo ono drga w czasie jazdy i jest to bardzo irytujące i zakłóca obraz w tym lusterku. Co może być tego przyczyną ? Dodam że w prawym lusterku nie ma tego problemu - przy każdych obrotach ono nie drga. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 19:25
|
|
|
Drga sam wkład, czy z całą obudową?
Czy lusterko jest może elektrycznie składane? |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 20:32
|
|
|
Drga sam wkład. To coś jak walenie młotem pneumatycznym - tego typu drgania powstają. Lusterko tzn. jego obudowa nie jest składane elektrycznie. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Gerri
Pomógł: 45 razy Dołączył: 30 Mar 2006 Posty: 1255 Skąd: Limerick
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 20:44
|
|
|
Jest luźny, czy może cały czas pracuje silniczek powodując "przeskaiwanie"?
Czy wkład reguluje się prawidłowo we wszystkie strony? |
|
|
|
|
oliva
Pomógł: 122 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 1074 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 21:14
|
|
|
Wkład lusterka zabezpieczany jest taką niby sprężyną (pręcikiem) z tyłu. Może on nie trzyma i stąd te drgania. |
_________________ Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 23 Czerwiec 2008, 22:56
|
|
|
Gerri napisał/a: | Jest luźny, czy może cały czas pracuje silniczek powodując "przeskaiwanie"?
Czy wkład reguluje się prawidłowo we wszystkie strony? |
Raczej nie jest luźny, bo jak go przyciskałem palcem w kilku miejscach to nie było czuć luzu. Wkład reguluje sie prawidłowo we wszystkich kierunkach. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 14:02
|
|
|
Sycylek, zdejmij obudowę lusterka http://pl.youtube.com/wat...feature=related (tutaj masz na filmiku pokazane jak zdjąć tą obudowę) i sprawdź czy zaczepy (zaznaczone na czerwono na zdjęciu) nie są popękane
Sorry za słabą jakość zdjęcia
Pozdro
DSC00087(1).JPG
|
|
Plik ściągnięto 116 raz(y) 54,19 KB |
|
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 18:44
|
|
|
Okej, dzięki za fatyge i fotke. Sprawdze i zobacze czy nie są popękane. |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
Rafus
rafus
Dołączył: 10 Sty 2008 Posty: 39 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 19:10
|
|
|
Witam
Na 99% to sprężyna taki precik dzwoni u mnie tez tak jest w lewym lusterku założyłem przez jakis czas było ok ale pozniej znowu spadła i dzwoni pewnie ktoś próbował ci wkład wyciągnąc i coś pękło w środku i dlatego ta sprężynka nie trzyma tak jak powinna. kiepska sprawa bo to bzdura a denerwuje moj mechanik bawił się z tym 30 min bo nie mógł założyć obudowy od lusterka bo okazało się że jest nie oryginalna i jeśli u ciebie tez tak jest to współczuje, sprawdz czy nic nie masz połame w środku żebyś nie musiał za miesiąc znowu tego rozbierać. Pozdrawiam |
_________________ O Brasil ha de ganhar |
|
|
|
|
rafal19881
C180 SPORT
Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 89 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2008, 19:50
|
|
|
objedz sobie w około sylikonem i po sprawie..ja tak zrobiłem. |
|
|
|
|
Sycylek
Dołączył: 29 Kwi 2008 Posty: 181 Skąd: wawa
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2008, 22:51
|
|
|
Odnośnie mojej naprawy. Zaczepy nie były połamane, ale odrazu to całe kółko objechałem wokoło silikonem i drgania znikły . A teraz mam tylko pytanie odnośnie samej obudowy lusterka. Filmik jak zdjąć obudowę obejrzałem ale nurtuje mnie jeden problem. Czy odchylając na maxa lusterko od strony kierowcy w prawą stronę (w kierunku bocznych drzwi) to obudowa powinna sie poluzować sama i wtedy mogę ją bez problemu wyjąć czy trzeba wziąść śrubokręt i ingerować nim w te dwa metalowe zaczepy koło sprężyny które ją trzymają ? Bo za pierwszym razem odchyliłem obudowe lusterka na maxa w kierunku szyby i obudowa autmatycznie sie poluzowała i mogłem ją wyjąć. Jednak gdy spowrotem założyłem obudowę lusterka i chcąc drugi raz ją zdemontować tym samym sposobem (czyli odchylając ją na maxa w kierunku bocznej szyby) to ona już sie nie poluzowała. W takim razie pytanie, jak zdjąć obudowę lusterka ? Czy wy używacie śrubokrętów i ingerujecie nimi w te metalowe zaczepy, czy poprostu odchylacie obudowe na maxa w kierunku bocznej szyby i ona automatycznie sie poluzowywuje i wtedy możecie ją zdjąć ? |
_________________ Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego> |
|
|
|
|
|