W210 2.0 benzyna 2001, problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2011, 13:57 W210 2.0 benzyna 2001, problem z silnikiem
|
|
|
Witam.
Mam poważny problem, z uwagi ze w w203 szwagra kompresor jest do roboty postanowiliśmy go sprzedać i kupić w210. Trafiliśmy okazje i kupiliśmy w210, 2001 rok, 2.0 zwykła benzyna, 92tys mil przebiegu, w automacie. Auto chodziło ładnie wróciliśmy do domu i po paru dniach zaczęły się problemy. Po pierwsze padł czujnik położenia walu korbowego (samochód po nagrzaniu gasł i nie można było go zapalić puki się nie schłodził). Byl straszny problem z wyjęciem jego i na warsztacie musieli wyciągać kolektor i go rozwierać bo za cholerę nie chciał puścić. Wymienili i samochód chodził do następnego dnia. Szwagier jechał i auto nagle zaczęło chodzić jak traktor jak by nie palił na wszystkie cylindry i nie miał kompletnie mocy. Dzisiaj odstawiłem auto na warsztat mechanik twierdził, ze pewnie cewka lub świeca. Po godzinie dostaje telefon, ze auto straciło kompresje na 4 cylindrze tzn kompresja jest znikoma około 2-3 (nie pamiętam jednostki), a powinno być 13-14 jak to mechanik powiedział. Nie wiadomo teraz co się stało, mechanik powiedział ze koszt remontu silnika może sięgnąć od 500 do 1000 funtów, bo nie wie czy coś z zaworami poszło czy może tłok lub pierścienie. Drugi silnik to koszt od 200 do 450 funtów, za wymianę chcą około 450funtow, nie wiem co teraz mam zrobić i co tak naprawdę mogło się stać. Samochód kompletnie nie kopcił i chodził bardzo ładnie jak go kupowaliśmy, czy możliwe, ze sprzedawca zrobił coś z tym autem tylko na sprzedaż bo wiedział co się szykuje czy to może zbieg okoliczności, a może jak wymieniali czujnik (rozwiercali go) mogli coś zrobić, ze tak się stało ?? Podpowiedzcie co mam teraz z tym autem zrobić, mały przebieg udokumentowany i takie problemy z tym silnikiem ??
[ Dodano: 26 Wrzesień 2011, 13:49 ]
VIN: WDB2100352A999165
Sprawdzam po nr jaki tam silnik i jest 111942 12 075739 czy np. 111945 tez bedzie do niego pasował czy musi być identyczny ?? |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 08:33
|
|
|
W przypadku zużytych silników motodoktor rozwiązuje sprawę. Przynajmniej do następnej wymiany oleju. Co do starego silnika, to może warto chociaż zobaczyć co go boli? Szczerze powiedziawszy, to wydaje mi się, że problem leży po stronie zaworów- możę któryś się nie domyka? |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
mat
w202 280 sport
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 168 Skąd: polska/anglia
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 09:36
|
|
|
Jak dawno kupiliscie samochod...na twoim miejscu skontaktowal bym sie z poprzednim wlascicielem a jak to nie da rezultatu to trading standard office sa darmowi zalatwiaja wszystko za Ciebie i przy odrobinie szcescia odzyskacie swoje pieniadze<w moim przypadku pomogli a w dodatku pomagala mi ladna Polka>wiec 2w1 |
_________________ WDB2020292F674749
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=201615#201615
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 10:26
|
|
|
perzu126 napisał/a: | W przypadku zużytych silników motodoktor rozwiązuje sprawę. Przynajmniej do następnej wymiany oleju. Co do starego silnika, to może warto chociaż zobaczyć co go boli? Szczerze powiedziawszy, to wydaje mi się, że problem leży po stronie zaworów- możę któryś się nie domyka? | Dzisiaj maja sciagnac glowice i zobaczyc.
mat napisał/a: | Jak dawno kupiliscie samochod...na twoim miejscu skontaktowal bym sie z poprzednim wlascicielem a jak to nie da rezultatu to trading standard office sa darmowi zalatwiaja wszystko za Ciebie i przy odrobinie szcescia odzyskacie swoje pieniadze<w moim przypadku pomogli a w dodatku pomagala mi ladna Polka>wiec 2w1 | auto kupione 1,5 tygodnia temu, tyle ze nie od handlarza a o prywatnej osoby i czytalem na necie, ze takim osoba nie mozna nic zrobic, jak by to byl handlarz lub komis to owszem. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 94 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3310 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 11:04
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | takie problemy z tym silnikiem ?? | Jak będziesz w kraju to kup silnik.Będzie taniej.
[ Dodano: 28 Wrzesień 2011, 11:09 ]
grzesiekx napisał/a: | a może jak wymieniali czujnik (rozwiercali go) | Znaczy wiertłem potraktowali czujnik ? |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 11:26
|
|
|
madzara31 napisał/a: | Znaczy wiertłem potraktowali czujnik ? | Tak bo nie bylo mozliwosci wyciagniecia. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 94 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3310 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 11:31
|
|
|
Nie - tego nie ma co łączyć z brakiem kompresji.Ja bym myślał nad silnikiem gołym bez osprzętu u nas. |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 13:38
|
|
|
No tak tylko teraz jaki silnik kupić czy każda 2 litrowa benzyna będzie pasować ?? Z c-klasy, clk ?? Czy musi być dokładnie 111942 czy może np. 111945 ?? |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 94 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3310 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2011, 13:45
|
|
|
Ja bym szukał o tym samym numerze.Nie wiem czy to możliwe ,ale niech będzie jakaś różnica minimalna w oprogramowaniu i będzie problem że nie chce odpalić.Ja bym szukał o tym samym numerze.Może niech ktoś się wypowie kto jest zagłębiony w różnice tych motorów.W inf.wychodzi że różnica jest tylko w dostępności max mom. obrotowego na korzyść 945 |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 4 Październik 2011, 00:33
|
|
|
Silnik wyremontowany jak na razie jezdzi, zapiekły się pierścienie na 4 cylindrze, wszystko powymieniane, mechanik powiedział, ze auto musiało długo stać dlatego tak się stało bo silnik wygląda jak nowy w środku dlatego zdecydowaliśmy się na remont. Mam nadzieje, że teraz pojezdzi długo Jak go ogarniemy to pochwale się w odpowiednim dziale.
Pzdr. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11976 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 7 Październik 2011, 07:45
|
|
|
grzesiekx napisał/a: | Silnik wyremontowany jak na razie jezdzi, zapiekły się pierścienie na 4 cylindrze |
Czyli pierdoła. Można było zrobić na próbę jakąś płukanke silnika, gdyby było wiadomo prędzej |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 7 Październik 2011, 08:52
|
|
|
perzu126 napisał/a: | Czyli pierdoła. Można było zrobić na próbę jakąś płukankę silnika, gdyby było wiadomo prędzej | Dokładnie ale trudno ważne, ze jeździ i ma się dobrze tylko teraz któreś kolko zaczęło wyć mi się wydaje ze od pompy wody |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Październik 2011, 09:21
|
|
|
grzesiekx, jak długo stał to lozyska sie bedą tak zachowywać ale dobrze, ze smiga |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
FUCKER
BLACHARZ / LAKIERNK
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: ok. Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 13 Październik 2011, 20:11
|
|
|
Miałem taki przypadek, że dziadzio nie przekraczał 80km/h, a nowy właściciel jeździł bardzo dynamicznie i długo się nie nacieszył, bo popękały pierścienie. |
_________________ Merc 2.2L Sport Automat
wdb2020221f143368
BLACHARSTWO / LAKIERNICTWO
Naprawy pokolizyjne,piaskowanie,spawanie tworzyw sztucznych,pranie tapicerek sam. |
|
|
|
|
rosomak1983
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 32 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2 Styczeń 2012, 01:58
|
|
|
na czym polegał remont w tym wypadku ??? |
|
|
|
|
|