Przesunięty przez: Łukasz 26 Styczeń 2012, 18:28 |
drążek kierowniczy jako jeden element? |
Autor |
Wiadomość |
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2013, 10:42
|
|
|
Shaggy napisał/a: | wymienił bym końcówki i dalej były by problemy | nie wymienił byś, on jest całością |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
Shaggy
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2013, 12:11
|
|
|
TraczU, same końcówki można wymienić ale luz nie był na nich tylko na tej jak by to nazwać gruszce.
http://allegro.pl/listing...=category-18960 |
_________________ Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Wrzesień 2013, 13:44
|
|
|
Shaggy napisał/a: | Camel-, też walczyłem z 2 godziny. Kupiłeś ten sam drążek za 265. Ogólnie u mnie jeden ściągacz skończył żywot. Poddał się na mercedesie. Największe problemy były z środkowymi sworzniami. Ale poradziliśmy sobie rozbierając te 2 mocowania i wyciągając całość na stół. Wydawała mi się prosta robota ale te 2 środkowe sworznie przyprawiały o ból głowy. No i dobrze że wymieniłem całość. U mnie były luzy poprzeczne na drążku tam gdzie on się obraca przy środkowych sworzniach. Luzy były z obu stron +- 2mm więc dość sporo. Diagnosta stwierdził tylko końcówki do wymiany, wymienił bym końcówki i dalej były by problemy |
U ojca było dokładnie tak samo jak u Ciebie. Luzy w tym samym miejscu i problemy w tym samym miejscu. Jak jechało się autem, to kierownice trzymało się na wprost, a w rękach czuć było jak się coś tam przesuwa i obija - jednocześnie zmieniając kierunek. Teraz nie ma tego problemu. Jeździ się o wiele lepiej. Musimy jeszcze tylko zbieżność ustawić. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
johnye300
C180T
Pomógł: 5 razy Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 99 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: 24 Wrzesień 2013, 12:47
|
|
|
Również dzisiaj podstawiłem auto na wymianę tego drążka.
U mnie objawiało się to bardzo nerwowym zachowaniem w koleinach, auto cały czas myszkowało, a przy zmianie pasów to już w ogóle jakaś tragedia. Na równych jak stół niemieckich drogach było ok, jednak tak jak Camel mówisz, tak jakby coś tam siedziało w środku i nie dawało Tobie pełnej kontroli nad autem.
Ja osobiście zapłaciłem 270 zł za drążek SWAG, bo taki był osiągalny na dzisiaj.
Jak będzie zamontowany zdam relację.
Pozdrawiam. |
_________________ W202 C180T
WDB2020781F758349
|
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 30 Październik 2013, 14:51
|
|
|
Ja też chyba rozważę wymianę drążka. Ostatnio miałem sprawdzane zawieszenie, wszystko ok, a jedynie luz na drążku kierowniczym.Objawia się to tym,że minimalnie kręcąc kierownicą nie ma żadnego oporu i lata ona bezwładnie oraz przy jakiś dziurach, nierównościach słychać "głuche" stuki. Wiem, nigdy nie byłem dobry w opisywaniu usterek |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
jarekmb
MB
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 200 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: 30 Październik 2013, 15:42
|
|
|
TeŻ czekam mnie wymiana bo objawy te same ale z tego co widzę że koszt nie mały -
LEMFORDERA na stronie InterCars stoi za bagatelka 1049 zł a TRW 914.
Ale fakt faktem koła żyją swoim życiem i latają jak chcą aż samochód ciężko w drodze utrzymać w dodatku stuka jak cholera... |
_________________ W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997 |
|
|
|
|
Tomek 007
W211 E220 cdi 150KM
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 123 Skąd: okolice Tarnowa
|
Wysłany: 30 Październik 2013, 21:53
|
|
|
Ja wymieniałem drążek na wakacjach, założyłem SWAGa za 300zł.
Myślę że dobra cena za przyzwoitą jakość, chyba nie ma się co pchać w Lemfordera za 1000zł. |
_________________ S124 200TE (87 kw)metallic blue-black (SPRZEDANY)
C220cdi-125KM (744 brillantsilber-metallic)
(SPRZEDANY)
w211 E220cdi |
|
|
|
|
Ostry
Damian
Pomógł: 7 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 1038 Skąd: Płock/Słupno
|
Wysłany: 30 Październik 2013, 22:59
|
|
|
U mnie nie jest źle, sami chłopacy na warsztacie powiedzieli, że z tyłu jest minimalny luz na czymś ale bez sensu go wymieniać, bo nie odczuwa się go, a po założeniu nowego zamiennika będzie gorzej.Drążek kierowniczy nie jest zły, auto pewnie się prowadzi ale po wpadnięciu w dziurę, najechaniu na krawężnik bądź zjechaniu z niego słychać delikatny stuk-puk. Ja jestem przeczulony na punkcie zawieszenia i nawet najdrobniejsze luzy i stuki chcę od razu eliminować |
_________________ Nie ma pieniędzy zaoszczędzonych, są tylko te wydane.
|
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 31 Październik 2013, 00:19
|
|
|
u mnie też na drazku jest jakis luz i puka :/ wymieniłem końcówki drążków, lewa końcówka chodziła na sucho w środku pod guma zero smaru i rdza już nachodziła |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Gniewko20
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 1124 Skąd: TM
|
Wysłany: 1 Listopad 2013, 23:41
|
|
|
jarekmb, No nie wiem za co masz przepłacać w intercar skoro na allegro są o połowę tańsze... Po za tym nie bałbym się założyć drążka od Febi bo to też dobra firma. Nie zawsze najdroższe jest najlepsze |
_________________ WDB2020241F410040
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=17718 <-- EX |
|
|
|
|
jarekmb
MB
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 200 Skąd: Tarczyn
|
Wysłany: 2 Listopad 2013, 10:33
|
|
|
Co prawda to prawda w sumie inter-cars najtańszy nie jest a febi fakt nie jest najgorszy.
Więc jak to mówią: skoro nie widać różnicy po co przepłacać" |
_________________ W202 C200 K Elegance ASB 2001 230 tkm
W208 CLK 200 Elegnace ASB 1999 195 tkm
R.I.P. W202 C280 V6 Elegance 1998 ASB 338 tkm
EX W201 2.3E 1990 ASB 295 tkm
EX W202 C200K/C230K MSB 1997 |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Listopad 2013, 15:01
|
|
|
jarekmb, Gniewko20, marcinns1991, Firma firmie nierówna zwrocie tylko uwagi e na długość końcówek które są w komplecie wkładają z krótkim i z długim gwintem czasami zabraknie trochę gwintu i robota stanie |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
marcinns1991
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 1540 Skąd: Wlkp < Pleszew
|
Wysłany: 2 Listopad 2013, 15:59
|
|
|
ja kupiłem sworznie wahaczy i z jednej strony nie chciał wejśc musiałem piłować a z drugiej wszedł bez oporu |
_________________ KIA Cee'd SW Buisness Line 1.6 GDi ||| 2018 ||| Jest
VW GOLF MK 5 1.6 FSI (BAG)||| luty 2004||| Jest
W202 Elegance, 2.2d ||| marzec 95r ||| Był |
|
|
|
|
Shaggy
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 540 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Listopad 2013, 16:33
|
|
|
wiskontii, u mnie Febi był idealny nie było problemów z za długim bądź za krótkim gwintem |
_________________ Opel Vectra C 1,9CDTi 2008 180KM Automat
Mercedes S211 2,2 CDi WDB2112061A587714 $$2019
Mercedes S202 2,2 CDI WDB2021931G000019 $$2016
Peugeot 405 Signature 1,9TD 1995 $$2012
Mercedes w202 2,2D Classic 1994 sedam $$2015 |
|
|
|
|
Gniewko20
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 1124 Skąd: TM
|
|
|
|
|
|