Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
26 Styczeń 2012, 18:28
drążek kierowniczy jako jeden element?
Autor Wiadomość
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 23 Luty 2008, 18:09   

Bo w C240 jest inny drążek, niestety... :cry:
I jest 30% droższy (cholera wie, dlaczego).... :?:
Inna jest też przekładnia kierownicza na przykład.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
RALF-TM 

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 23 Luty 2008, 18:13   

miałem aparat i zrobiłem foto będe w sklepie musiał im pokazac i niech szukają

[ Dodano: 23 Luty 2008, 18:15 ]
tak to wygląda

DSC00007.JPG
to mój drążek
Plik ściągnięto 324 raz(y) 59,08 KB

_________________
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!

Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873
 
 
k.adamczyk 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 113
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 23 Luty 2008, 18:39   

Witam. Tak jak kolega wczesniej napisał wersja 2,4 oraz 2,8 ma inny drążek i to fakt.
Podaję numery zamienników może się przydadzą:
Lemforder: 20498
Febi: 22839
TRW: JCY108
Może pomoże!
_________________
C220 CDI Sport automat, ksenon 1999r.

 
 
silverhammer12 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 289
Skąd: Śląsk
Wysłany: 28 Luty 2008, 21:23   

Panowie też mi zaczął stukać drążek prawa strona przy przebiegu 190 000km i teraz mam pytanko, zaprzyjazniony mechanik stwierdzil ze jeszcze pare miesiecy spokojnie pojezdze bo luz jest znikomy i tylko z prawej strony, ale mam powoli szykowac sie na wymiane

Tak z czystej ciekawości ile taki drążek (myśle o tych lepszych) jest w stanie wytrzymać tyś km w naszym pięknym kraju przy próbie spokojnej ekspolatacji i uskoków przed dziurami etc. ?? :D
 
 
RALF-TM 

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 29 Luty 2008, 00:12   

u mnie było licznikowo 203 000 jak go wymieniłem kupiłem taki raczej tańszy sam go wymieniłem i jade jutro na zbierzność zobaczymy ile wytrzyma
_________________
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!

Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 29 Luty 2008, 11:34   

silverhammer12 napisał/a:
ile taki drążek (myśle o tych lepszych) jest w stanie wytrzymać
W dużej mierze zależy od tego jak kto jeździ, to tak jak z oponami, jednemu wystarczą na 80 tyś innemu te same na 20 tyś. Wydaje mi się że wskazania licznika mówi iż oryginał wystarcza na 200 tyś, czyli na tyle powinien dobrej marki wytrzymać, chyba że licznik kręcony :lol:
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 29 Luty 2008, 12:20   

Adaśko napisał/a:
...oryginał wystarcza na 200 tyś, czyli na tyle powinien dobrej marki wytrzymać.... :lol:


TAAA
na szwabskich autobanach.... :mrgreen:

Na warszawskich dziurach nowy drążek Lemfordera zaczął mi stukać po 20 tys.... :roll:
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
k.adamczyk 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 113
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 29 Luty 2008, 22:08   

sewan napisał/a:
TAAA
na szwabskich autobanach....

Na warszawskich dziurach nowy drążek Lemfordera zaczął mi stukać po 20 tys....

Mi również w Vectrze łącznik poleciał po 5 tyś gdy założyłem Lemfordera z allegro, natomiast oryginalny ma już przejechane 30 i jest cisza.
Polecam sprawdzone źródła dystrybucji!
Fakt że od dróg wiele zależy -gdzie się jeździ ;)
_________________
C220 CDI Sport automat, ksenon 1999r.

 
 
RALF-TM 

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 4 Marzec 2008, 08:22   

po wymianie drążka nadal czuje lekkie pukanie czo to może być łóżysko kołą?
_________________
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!

Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 4 Marzec 2008, 08:38   

RALF-TM napisał/a:
po wymianie drążka nadal czuje lekkie pukanie czo to może być łóżysko kołą?


Pewnie, że może...
Może to też być luz na sworzniu górnego wahacza - jak jest lekki, to jest praktycznie nie do stwierdzenia bez rozpięcia sworznia, dlatego żaden diagnosta tego nie stwierdzi....
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
pstrag 
Moderator

Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 620
Skąd: Ełk
Wysłany: 4 Marzec 2008, 09:10   

RALF-TM,
jesli masz pukanie to moga byc gumy zwenetrzne na stabilizatorze koszt ok 10 zł za sztuke !
_________________
C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
 
 
RALF-TM 

Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 147
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 4 Marzec 2008, 18:17   

wiecie co było?cieć który zbierzność robił nie skontrował gałki nakrętką :evil: krew mnie zalewa na takich pseudo fachowców

[ Dodano: 4 Marzec 2008, 22:23 ]
kuna nadal coś stuka chyba że sie znów gałka odkontrowała ale wątpie juz nie wiem gdzie jechac żeby to zdiagnozowali :x
_________________
Gdyby Bóg preferował przedni napęd chodzilibyśmy na rękach!

Ex-ESPRIT KOMBI 2,4 V6+stag 300
WDB2020861F658873
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 5 Marzec 2008, 10:00   

RALF-TM napisał/a:
nie skontrował gałki nakrętką
Ja bym pojechał do niego niech sprawdza. Przez to mogłeś zgubić zbieżność.
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 5 Marzec 2008, 10:05   

w C240 i C280 drazek jest inny pewnie dlatego, ze silnik jest dluzszy, inaczej musi byc wyprofilowany,

a mam pytanie odnosnie przekladni kierowniczej, bo pierwsze slysze, ze sa inne ;/
a jak sprawa wyglada z pompa wspomagania ? skoro przekladnia jest inna to i pompa ?
ma ktos zdjecia przekladni od np C180 i C240 ?
w jakich modelach sa takie same przekladnie ?
pozdrawiam
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 5 Marzec 2008, 11:45   

Przekładnie są inne tylko w modelach, gdzie inne są drążki.
Róznią się wyłącznie mocowaniem (śruby są w innym miejscu) i podcięciem obudowy na dole (bo drążek jest wygięty do góry, odwrotnie niż w innych modelach).
Pompy wspomagania są inne w każdym silniku.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,254 sekundy. Zapytań do SQL: 12