Przesunięty przez: Łukasz 10 Luty 2012, 11:34 |
Dziwnie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Igor00
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 24 Skąd: Czewa
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2008, 19:32
|
|
|
To może dołączę sie do tematu ja nie posiadam przepływomierza nie wiem od czego to zależy??? ale jak odpala na zimnym silniku i ruszam to szarpie mi samochodem jak silnik złapie temp wszystko jest ok czy mam rozumieć że to tylko przepustnica ??? |
_________________ W202 C180 Classic 93' |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 1 Kwiecień 2008, 23:43
|
|
|
Igor00, może MAP sensor lub podobny? nie jestem pewien, bo nie wiem co stosował.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
zblech
zblech
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 16 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29 Marzec 2009, 19:22
|
|
|
witam
c220 diesel , 1995 elegance, przeb. 324 tys. km WBD2021211A171652
Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Odpali mi za pierwszym razem i po 2 sekundach zgaśnie, potem ok 3 razy nie chce i za 5-tym razem odpala dobrze.
co jest tego przyczyną? pompa czy przepustnica a może coś innego...
dzieje się tak tylko na zimnym silniku. dodatkowo na 2 i 3 biegu jakiś zgrzyt pojawia się przy przyspieszaniu, także na zimnym silniku.
raport błędów z kompa :
5 czujnik połozenia wału kor.
8 Mech. dawkowania/pompa wtrysk.
10 przetwornik ciś./przepustnica
11 regulacja początku wtrysku
13 czujnik pedału
21 recylkulacja spalin
22 przetwornik ciś./przepustnica
33 sterownik
po skasowaniu błędów ponownie wyskoczyło:
8 Mech. dawkowania/pompa wtrysk.
to problem z pompą czy z przepustnicą???! proszę o pomoc! |
_________________ C 220 D ELEGANCE , 1995
|
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Marzec 2009, 21:23
|
|
|
Witam.Podłączę się . Moje auto na trasie buja się do 150 km/h.Turbo jeszcze nie sprawdzałem zostawie na koniec.Przepływomierz jak jest załączony albo wypięty to silnik chodzi tak samo.Auto jedzie tak samo .Czy to znaczy że przepływka umarła (albo zajumali mi na warsztacie )?Przed naprawą głowicy nie był taki mułowaty i wciskało w fotel od 1 biegu.Teraz kopci na czarno z wydechu jak się rozpędzam na każdym biegu. Co koledzy o tym myślą? |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
nice-wawa
W202 , C180 . 97
Pomógł: 33 razy Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 133 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22 Październik 2009, 00:14
|
|
|
Witam ostatnio spostrzegłem że przy odpalaniu (bez dotyknia gazu) nim włączy się ssanie silnik jakby się przez chwilowo zadławił ale zaraz wraca do prawidłowych obrotów na ssaniu, ale nie gaśnie. Spostrzegłem to dopiero jak się chłodniej zrobiło się na zewnątrz. Silnik chodzi równo i nie dławi się w czasie normalnej jazdy , w czym mogę szukać problemu(raczej przepływka ok silnik ciągnie w całym zakresie obrotów ) |
_________________ C180 / 97 WDB 2020181F587711 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Październik 2009, 08:37
|
|
|
Przewody/świece? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
nice-wawa
W202 , C180 . 97
Pomógł: 33 razy Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 133 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22 Październik 2009, 08:46
|
|
|
Świece prawie nówki 2000km zrobione Boscha . |
_________________ C180 / 97 WDB 2020181F587711 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Październik 2009, 08:46
|
|
|
nice-wawa napisał/a: | Boscha |
A dobrane wg symbolów na pasie przednim? |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
nice-wawa
W202 , C180 . 97
Pomógł: 33 razy Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 133 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22 Październik 2009, 08:54
|
|
|
Dobrane wg pracownika inter-cars ale dziś sprawdzę bo mi pamięć szwankuje jaki model.
[ Dodano: 22 Październik 2009, 18:48 ]
Znalazłem rachunek NGK BKUR5ET (V‑Line 29).
ale ma dużo wspólnego z Boschem co wcześniej pisałem . |
_________________ C180 / 97 WDB 2020181F587711 |
|
|
|
|
27martini
Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 18 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 23 Październik 2009, 20:31
|
|
|
Przemyj w benzynce ekstrakcyjnej przeplywomierz
U mnie zadzialalo
Pozdrawiam |
_________________ C 200 T '97 classsssic |
|
|
|
|
puras
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 159 Skąd: Z-DOLNY ŚLĄSK
|
Wysłany: 24 Październik 2009, 17:19
|
|
|
Potwierdzam u mnie też po przemyciu przepływki benzyną ekstrakcyjną i przedmuchaniu powietrzem problem znikł. Męczyłem się z tym kupę czasu aż pomógł 5min zabieg. |
_________________ był w202 jest e39... |
|
|
|
|
dziki77
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 70 Skąd: Kościerzyna
|
Wysłany: 25 Październik 2009, 15:52
|
|
|
wlodi27, mialem taki problem jak ty...auto z roku 94 czyli bez przepływomierza...po prostu przepustnica padla i nie reagowala na polecenia komputera:) po wymianie na uzywana sprawna problem zniknal:) |
_________________ C 180 1994r. sedan CLASSIC WDB2020181A155983 |
|
|
|
|
grzesik1
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 188 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 21 Marzec 2010, 09:13
|
|
|
dziki77 napisał/a: | mialem taki problem jak ty...auto z roku 94 czyli bez przepływomierza...po prostu przepustnica padla i nie reagowala na polecenia komputera:) po wymianie na uzywana sprawna problem zniknal:) |
rozumiem, że w silnikach bez przepływki to komputer i przepustnica steruje obrotami biegu jałowego?
Nie ma żadnego silniczka krokowego w tym układnie?
Widzę, że i mnie problem dotknął... mam podobne objawy, jak to zdiagnozować? tylko diagnostyka komputerowa??
pozdr |
_________________ WDB2020181A192442 <-- Moja :MB:702 smoke silver metallic
|
|
|
|
|
|