|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Camel- 22 Maj 2012, 18:56 |
Problem przy jeździe po koleinach |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 17:58
|
|
|
Greg_G, I tu jest Twój problem. Spróbuj załadować tył czymś ciężkim i wtedy się przejedź po nierównej drodze.
Albo zrób tak, żeby to przód stał minimalnie wyżej od tyłu. Zobaczysz, poprawa będzie znaczna. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 18:13
|
|
|
Bardzo często jeżdżę z bagażami- nic się nie zmienia- Co chciałeś zasugerować? |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 20:54
|
|
|
Zmiana kąta WSZ. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 23:23
|
|
|
Akurat nie stoi tył na równym, względem przodu, na zaciągniętym ręcznym. Innego zdjęcia 'profilowego nie mam'- Nie wiem czy coś można po tym wywnioskować...
|
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Wrzesień 2012, 23:43
|
|
|
Przód za nisko jak na Elegance.
Zmieniałeś przednie sprężyny lub podkładki pod nie?
Na 100% poprawi się jazda autem po doprowadzeniu wysokości do porządku.
Zerknij w górny kielich z przodu ile masz wypustek w gumie. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 00:47
|
|
|
Greg_G, faktycznie, przód za nisko. U mnie szczelina między przednim kołem a błotnikiem jest taka jak u Ciebie z tyłu. A tył jest taki, jak przód u Ciebie. Mniej więcej. A z przodu mam trzy wypustki na podkładce nad sprężynami. |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 07:06
|
|
|
Zmieniałem sprężyny- Pierwszą 2 lata temu, drugą miesiąc temu- Obie od Elegance- kupiłem od Mbsly chyba z tego Merca którego do tej pory wyprzedaje.
Od 3 miesięcy mam też nowe amorki. 2.5 TD waży- zawsze ten przód był dosyć nisko.
Powtarzam po raz kolejny- 2 lata temu, rok temu, kilka miesięcy temu- ruchów na kierownicy nie było.
Nie wiem co nic o wypustkach- wiem, ze nad sprężyną jest podkładka - nic więcej nie wiem w tym temacie.
Ten tył tak wysoko nie stoi zazwyczaj, jakoś akurat stał na wybrzuszeniu i dziwnie się podniósł na ręcznym, aż sam poczułem... |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 18:27
|
|
|
Dopóki przód nie będzie ciut wyżej od tyłu będzie problem z precyzją prowadzenia |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 19:36
|
|
|
Może to zdjęcie lepsze?
Anyway, akurat nie z precyzją mam problem.:|
Sprawdzałem jeszcze ten luz na kierownicy, to koła reagują od razu na ruchy kierownicą, nie widać, żadnego luzu.
Ta zdjęciu widać 'dobry' kawałek drogi na którym występują owe 'ruchy na kierownicy'.... |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
Ostatnio zmieniony przez Greg_G 5 Wrzesień 2012, 20:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 20:18
|
|
|
Szkoda, że do Borków nie jedziesz. Sprawdzilibyśmy wszystko i postawili diagnozę |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
Wysłany: 5 Wrzesień 2012, 21:04
|
|
|
Sprawdź ile masz ogonków na podkładce. Widać po zdjęciu koła, jak głowę wsadzisz pod nadkole. Przód stoi trochę za nisko jak na Eleganca
[ Dodano: 5 Wrzesień 2012, 21:05 ]
Chociaż u mnie przód również wysoko stoi i auto nosi na oleinach |
_________________
C220D WDB2021211A313360
CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Wrzesień 2012, 00:45
|
|
|
perzu126, tym razem zobaczymy co dolega Twojej. Mieliśmy to już chyba w Lusowie zrobić
Przejedziemy się kawałek, ok? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 17 Wrzesień 2012, 18:57
|
|
|
Wystarczyło zatankować furaka i już stoi inaczej:P
Dokręciłem łożysko w PP. Już jest OK Przejechałem się jeszcze nowym S-MAXem po tej samej drodze i też ruchy na kierownicy są ale minimalne. Nie ma to jak polskie hajłeje
PS: Po odkręceniu zabezpieczenia nakrętki łożyska, nakrętkę mogłem kręcić ręką dalej.
Wyjąłem je całkiem dla sprawdzenia, wszystko OK. |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 18 Wrzesień 2012, 01:09
|
|
|
perzu126, i udało Się zrobić Tripa z Camelem ? bo z tego co się oriętuję Michał pojechał nie długo po tym jak Ty przyjechałeś |
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,198 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|