Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:22 |
Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury |
Autor |
Wiadomość |
Muciek
Pomógł: 110 razy Dołączył: 01 Paź 2011 Posty: 2850 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21 Styczeń 2017, 16:51
|
|
|
8 stron tematu i dwa tygodnie walki, a problem nadal jest i odpowiedź nadal ta sama
Abdul, nie pierwszy taki temat będzie w wykonaniu asziatko. |
_________________ 12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04' |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21 Styczeń 2017, 16:58
|
|
|
Muciek napisał/a: | 8 stron tematu |
Detalista |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
Niedzwiad
Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 153 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 21 Styczeń 2017, 18:23
|
|
|
Wrzucaj termostat do garnka. Jak zacznie się otwierać przy 50 stopniach to niech Ci całą kasę zwracają w tym sklepie co te wszystkie termostaty brałeś! |
_________________ S202 220cdi 125km |
|
|
|
|
amq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Kielce.
|
Wysłany: 21 Styczeń 2017, 21:29
|
|
|
Asziatko, pytałem wg danych Twojego sam. o termostat Wahler. Są dwa ,różniące się przekrojami, jeden na zamówienie.Cena 75-86 pln.Propozycję moją podtrzymuję.Proponuję jednak pewną modyfikację.Kup sobie Wahlera osobiście , bo wiesz już zapewne jakie powinien mieć przekroje itp.Poza tym pozbędziemy się dodatkowej zwłoki wynikłej choćby z przesyłek. Spalanie , jak pisali koledzy jest większe.Po wymianie termostatu zrobiłem dwie trasy po około 1000 km. Spalanie spadło ok. 0,6, 0,7l/100km. |
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 22 Styczeń 2017, 00:26
|
|
|
Asziatko Zobacz , czy Twój termostat się zamyka , bo może jest cały czas otwarty |
_________________ 2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817 |
|
|
|
|
perzu126
W202 & A208 & W164
Pomógł: 433 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 11979 Skąd: Perzów
|
|
|
|
|
lech149
501 29 41 69
Pomógł: 19 razy Dołączył: 16 Sty 2015 Posty: 790 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 17:13
|
|
|
Nabyłem jeszcze jeden termostat firmy właśnie WAHLER numer katalogowy 4275.87D, zmieniłem i co się okazało?. Dalej tak samo ze wskazówką - jak było tak jest.
Jazda z tekturą po wymianie też nie dała nic, wskazówka dygnie tylko do pierwszej kreski.
Także mam obawy czy to na pewno jest termostat. Z dwojga złego zostanie mi on już i wydaje mi się że nie ma co kombinować już z termostatem jak dalej jest tak samo jak było.
Cudów nie ma żeby kolejny termostat był wadliwy/zepsuty/czy coś innego z nim było, bo bym musiał mieć pierońskiego pecha.
amq, tudzież też dzięki za chęci i pomoc, Wszyscy stawiali na termostat wydawać by się tak mogło, ale okazuje się że jest coś innego.
lech149, dzięki za linki, owe linki są do wiska z diesla, a jak pytałem w sklepie to są słowa Sprzedawcy że ma być do PB to do PB nie może być do diesla. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 17:31
|
|
|
asziatko, ok, ciężko mi w to wszystko uwierzyć
Powiedz mi, po wymianie termostatu ile km zrobiłeś? Dolewałeś płynu? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 17:35
|
|
|
Abdul, też mi ciężko w to uwierzyć widząc to i będąc przy tym.
Dolewałem tyle płynu co że tam powiem zlałem przed wymianą termostatu. Dodałem to co było zlane.
Po wymianie termostatu zrobiłem dokładnie 24 km. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3893 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 17:48
|
|
|
asziatko, a ustawiłeś chociaż na chwilę max temp w środku i pokrętło na 5, żeby przez nagrzewnicę wszystko przepłynęło? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 17:59
|
|
|
Tak, to za każdym razem robiłem Abdul że dawałem na 5 bieg dmuchawę, pokrętła na czerwone pole na turbo i MB sobie pyrkał. Później też dawałem na jeździe tak samo i jechałem parę km tak. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 18:17
|
|
|
Powiem tak że raczej nie jest zapowietrzony.
A jak sprawdzić czy jest zapowietrzony ewentualnie go odpowietrzyć?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
MateM
WDB2020181A183369
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Kwi 2010 Posty: 900 Skąd: Bytom - Miechowice
|
Wysłany: 23 Styczeń 2017, 18:37
|
|
|
asziatko, jak będzie auto chodziło, to ściskaj węże od wody i zobaczyć czy będą jakieś bańki powietrza w zbiorniczku się robić, z tego co wiem, to w c klasie teoretycznie układ powinien sam się odpowietrzać, ale ja zawsze po wymianach i dolewaniu płynu, jak auto się rozgrzało ściskałem węże od płynu i jakieś tam bańki powietrza jeszcze wypływały do zbiorniczka. |
_________________ W202 C180+LPG 94r Esprit
"nowy silnik" + 200 000km
WDB2020181A183369
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=253779#253779
L3PH3 2.0dCi
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=26822
|
|
|
|
|
|