Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:22
Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury
Autor Wiadomość
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:35   

Podobnie u mnie pożytek było z temperaturą wszystko dobrze, a teraz jest jak na zdjęciu.

U mnie wisko podobnie jak u Ciebie nie jest idealnie.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:43   

Dla jasności - przy temp 80 wisko ma obroty takie jak silnik.
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:45   

asziatko, odczep wtyczkę od wisko i zobacz czy będzie różnica, ot cała filozofia. Termostat cały z obudową, płynu nie trzeba spuszczać, ale trochę wyleci więc trzeba mieć na dolewkę.
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 00:47   

Wtyczka przy wisko?
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 06:42   

A gdzie znajdę wtyczkę do wisko?.

Muciek widziałem też wkłady termostatu bez obudowy, takiej jak z obudową.

Warto wymienić sam wkład czy całość z obudową?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 09:49   

Wtyczki raczej nie znajdziesz.....
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 09:57   

amq, nie wiem czy nie lepiej by było wypiąć bezpiecznik od wentylatora... mogę się mylić.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:03   

Jeśli masz wisko to zapomnij o wtyczkach, bezpiecznikach itp. do niego.
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:04   

amq, czyli się kłania wymiana wisko.

Ale bądź co bądź teraz nie wiadomo czy faktycznie będzie to schłodzenie wisko że się kręci non stop i schładza silnik i temperatura nie sięga 80C, czy też będzie to termostat, czy może być to sama wskazówka :? .
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
amq

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Kielce.
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:11   

Jest na forum temat o wisko - jak działa ,jak sprawdzić , jak ew naprawić itp.
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:18   

amq, dzięki za informację. Popatrzę.

A u Ciebie jak dalej jest ze wskazówką?. Dalej jest tak jak u mnie do tego poziomu?.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
mariuszt0 
Pasjonat

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 1993
Skąd: Polanka Wielka
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 10:46   

asziatko, znasz wgl zasadę działania układu chłodzenia? Bo gadasz takie głupoty jak nwm. Może walić po chłodnicy nawet 20 wentylatorów, co z tego jak masz zamknięty termostat i ciepło idzie tylko na nagrzewnicę? Tak jak koledzy piszą, zajmij sie termostatem a nie szukaj dodatkowych wydatków.
_________________
C200 CDI ---->>> 2.3 KOMPRESSOR ASB

Hybryda WDB2021941F986813 i WDB2020851F922520

http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=24075
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 12:12   

mariuszt0, nie ukrywam że nie znam do końca działania układu chłodzenia, tyle tylko co pobieżnie co miałem w poprzednim samochodzie do czynienia i z MB i to wszystko tak żebym znał idealnie to pisze wprost - nie znam.

Druga sprawa to z tego co kojarzę można też sprawdzić węże wówczas coś się wie na temat termostatu.

mariuszt0 napisał/a:
nie szukaj dodatkowych wydatków.


Otóż to i chce uniknąć wydatków dla tego mam taką niepewność co może być, ale przewaga Waszych wypowiedzi jest za termostatem.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
OzioramWAS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 224
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 13:57   

termostat na miliion procent
u mnie jak bylo +35 na zewnatrz to temperature trzymal idealna
ale jak spada do -20 do mam 80C dodam ze jezdze bez oslony pod silnikiem bo wymienialem olej i jakos tak zbyt zimno jest zebym mial chec wturlac sie pod samochod :P

[ Dodano: 7 Styczeń 2017, 13:58 ]
jak chcesz kupic termostat to moze sam wklad do niego a obudowe zostaw orginalna...
a najlepiej to do ASO zaplacic pare zl wiecej i miec problem z glowy na nastepne 20lat...
_________________
S202 C220 D "ELEGANS :D " \'97 FL WDB2021821F637594
 
 
asziatko 
Nowiciusz


Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 1055
Skąd: Tarnów/Małopolska
Wysłany: 7 Styczeń 2017, 16:22   

Wygląda na to że padnięty jest termostat. Po przejechaniu może 2 km zatrzymałem się wskazówka lekko dygła do góry, a wąż już był ciepły :? .

Druga sprawa po przejechaniu ciągłym 10 km (bez gaszenia MB) wskazówka była na takim poziomie


Kliknij By Powiększyć

a dosłownie po wyciągnięciu kluczyka i włożeniu ponownym - raptem 10 sekund opadła nie co w dół


Kliknij By Powiększyć

Poza tym nie czuć takiego ciepła jak by miało być w kabinie, jest lekko ciepło ale nie jak dawniej że gorąco. Także że będzie trzeba wymienić termostat w poniedziałek.

Też miałem taką nie ciekawą sytuację (odbiegnę nie co od tematu) jak wspominałem po przejechaniu 2 km zatrzymałem się sprawdziłem sobie węża był ciepły, chciałem odpalić MB nie szło go uruchomić. Za nic, kręcił rozrusznik ale nie odpalił. A po dwóch dniach stania na takich mrozach odpalił od strzała.

Poczekałem chwilę - dobrą chwilę jakąś godzinę i dopiero odpalił. Nie wiem co jest nie tak. Ale po postoju paru minutowym odpalił nie wszedł na obroty, wskazówka obrotów podniosła się i zgasł. Za drugą próbą z lekkim gazem jak nacisnąłem odpaliłem MB.

Jakieś nie ciekawe rzeczy się dzieją u mnie.
_________________
Szerokiej Drogi,
Artur


Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,174 sekundy. Zapytań do SQL: 11