Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:22
Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury
Autor Wiadomość
wiskontii 


Pomógł: 602 razy
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 6369
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Luty 2017, 21:15   

Pioterek napisał/a:

12 stron... Nawet nie wiesz jak się cieszę, że to już koniec tej udręki


To nie koniec :D
Bo asziatko, wprowadza w błąd i inni nie zauważyli podaje NUMER obudowy termostatu A 111 203 0875

A numer katalogowy samego termostatu jest INNY,o czym pisałem

Co nie zmienia postaci bo kupił dobry w komplecie :D
_________________
Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Luty 2017, 23:36   

Asziatko
To ile kosztował ten termostat ?
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Luty 2017, 16:21   

W końcu koniec... I co, nagle wisco przestało wychladzac silnik?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Muciek 


Pomógł: 110 razy
Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 2850
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Luty 2017, 16:32   

perzu126, przecież jest nowe 8)
_________________
12'-14' | S124 3.0TDT 92'
14'-15' | S202 C220CDI 98'
15'-19' | CLK 200 W208 97'
19'-21' | CLK 270CDI W209 04'
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 2 Luty 2017, 17:14   

Muciek, no wiem, ale pewnie też trochę dmucha :P
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
lech149 
501 29 41 69

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 790
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Luty 2017, 19:19   

Nie kopać leżącego . :D :D :D
_________________
2.0 benzyna 1998r WDB2020801F711817
 
 
Niedzwiad 

Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 153
Skąd: Białystok
Wysłany: 2 Luty 2017, 19:22   

asziatko, to rzeczywiście szkoda kopać, ale tych speców, co to mu termostat wymieniali i na nie zwalali winę to ja bym przekopał :lol:
_________________
S202 220cdi 125km
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 3 Luty 2017, 09:38   

perzu126 napisał/a:
W końcu koniec... I co, nagle wisco przestało wychladzac silnik?

Cytat:
perzu126, przecież jest nowe 8)

perzu126 napisał/a:
Muciek, no wiem, ale pewnie też trochę dmucha :P

Wyszło na to, że nowe jeszcze lepiej dmucha:
asziatko napisał/a:
to nowe wisko nie obróci w ręku, albo z trudem obruci, a tam to to w palcach idzie obracać.

i jakoś nie wychładza silnika... :shock:
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Luty 2017, 23:36   

Z reguły wisco zużywa sie tak, że dmucha coraz słabiej. Problem powstaje głownie latem na postoju, kiedy brak wentylacji doprowadza do wzrostu temperatury silnika. W czasie jazdy i tak chłodzi pęd powietrza.
Zimę wentylator można w ogóle wykręcić. Ani się silnik nie przegrzeje ani szybciej temperatury nie złapie.
Tutaj winny TYLKO i WYŁĄCZNIE termostat.
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 10:40   

Podczepię się pod temat. Z racji tego, że czynnie go śledziłem to wiem, że Wahler to dobra firma termostatów. Czy możecie polecić coś jeszcze co będzie pewne??? W moim Mesiu temp jest poniżej 80 stopni i powietrze nie jest jakieś super gorące jak mam temp na maxa a gdy włączę dmuchanie na 5 na wolnych obrotach to zaczyna lecieć letnie powietrze dopiero jak poddam gazu to znowu ciepłe leci :)
_________________
poszukuje
Ostatnio zmieniony przez Podkopnik 8 Luty 2017, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 10:44   

Podkopnik napisał/a:
powietrze nie jest jakieś super gorące jak mam temp na maxa a gdy włączę dmuchanie na 5 na wolnych obrotach to zaczyna lecieć letnie powietrze dopiero jak poddam gazu to znowu ciepłe leci :)
- sprawdź elektryczną pompkę recyrkulacji cieczy (pod filtrem powietrza)
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 10:50   

W jaki sposób mam ją sprawdzic??? :) Ciężki jest tam dostęp?
Aha żeby sprawdzić czy termostat się nie domyka to wystarczy dotkńąc przewodów idących do chłodnicy prawda?? W zimie powinny być zimne racja?
_________________
poszukuje
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 11:25   

Cytat:

W jaki sposób mam ją sprawdzic??? :) Ciężki jest tam dostęp?
- na wyłączonym silniku, bez kluczyka naciśnij "rest" na panelu ogrzewania, otwórz maske i dotknij pompki, jak czujesz i słyszysz że pracuje tzn jest ok, jak nie to puknij w nią czymś - jeśli ruszy znaczy że skończyły się szczotki i jest do wymiany, jak nie ruszy tak samo do wymiany, ew sprawdz zasilanie na kostce podłączonej do pompki.
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
Podkopnik 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2015
Posty: 195
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 11:28   

Obawiam się, że nie mam takiego przycisku :D Nie mam klimy w aucie.
_________________
poszukuje
 
 
bart1527 

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 451
Skąd: warszawa
Wysłany: 8 Luty 2017, 11:41   

Podkopnik napisał/a:
Obawiam się, że nie mam takiego przycisku :D
- to zrób to samo na ciepłym silniku w pozycji kluczyka zapłon (tak żeby nawiew działał) ale bez uruchamiania silnika.
_________________
W208 CLK 230 '01
S202 C220 D '97
W124 300E 2.8 '93
W126 420 SEL '86
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,198 sekundy. Zapytań do SQL: 12