Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: G.
25 Wrzesień 2009, 11:49
Naprawa pompy Lucasa SAM
Autor Wiadomość
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 17 Lipiec 2008, 23:22   

Objawy skazują na "rozjechanie" się rozrządu, więc jak najbardziej pompa może nie trzymać momentu wtrysku. Równie dobrze wina może leżeć po stronie napędu pompy...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Gość

Wysłany: 18 Lipiec 2008, 07:46   

Wydawało mi się, że rozjechanie rozrządu ma skutek bardziej że tak powiem binarny, tzn od razu konkretny efekt. W moim przypadku objawy narastały stopniowo w czasie jazdy. Ale mogę się mylić, mechanik ze mnie raczej domorosły.
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 18 Lipiec 2008, 16:49   

nic nie napisales o kontrolce awarii silnika czy podczas jazdy wlaczyla sie ona??

do do rozrzadu na jednym z forum czytalem ze ukrecil sie wal !!! w pompie wtryskowej ale to dotyczylo sekcyjnej 250D

rozrzad, moze i tak, albo wtryskiwacze?? Czy paliwo bylo ok?? wiele neiwiadomych. Jezlei wywalil Tobie blad bedziesz mial punkt zaczepienia jezeli nie wine szukalbym w czyms innym niz pompa
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Gość

Wysłany: 19 Lipiec 2008, 17:42   

Kontrolka układu wtryskowego ani nie mrugnęła. Żadnych innych objawów też nie było. Paliwo trudno stwierdzić jakie było, ale nie czułem żeby auto przed awarią chodziło gorzej niż zwykle. Ostatnie tankowanie było na jakimś przygranicznym Orlenie. Diabli wiedzą co oni tam mają, do zbiorników im nie zaglądałem.
Nic to, poczekam aż człowiek od układów wtryskowych wróci z urlopu. Sam nie bardzo mam pomysł czego szukać.

Pozdro
Dominik
 
 
Gość

Wysłany: 30 Lipiec 2008, 19:40   

Witam serdecznie

widzę iż na tym formu są prawdziwi fachowcy więc może ktoś będzie znał odpowiedź na moj problem:

kilka dni temu ściągnołem z Niemiec Mercedesa C 220D 94r. (automat), po przejechaniu ok 50 km silnik poprostu zgasł myślałem że to brak paliwa zalałem 30 litrow jednak dalej był problem z odpaleniem chyba słaby akumulator więc zmieniłem go i silnik odpalił za pierwszym razem po przejechaniu następnych 50 km silnik znow zgasł jak poprzednio - i nie chciał już zapalić pomogła dopiero następna zmiana akumulatora jednak po przejechaniu następnych kilkunastu kilometrow problem znowu się powtorzyl. gdy podlłączałęm akumulatory pod prostwonik okazywalo się iż są naładowane w 90%. Dodatkowo w wężykach znajdują się pęcherzyki paliwa i silnik strasznie się muli.

Czy ktoś może wie co to za przyczyna? pompa? jakieś paprochy w przewodzie paliwowym?, bede bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam Serdecznie
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 12 Sierpień 2008, 22:32   

Wg mnie masz spory przebieg, pompa lapie powietrze przez wezyki lub zawor stop. Bylo juz top opisywane wiec opcja szukaj sie klania. Uporaj sie z ta nieszczelnoscia-max 2090 zeta jezeli sam i wszystko bedzie ok
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
W124-201-202 
Marek_k-k

Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 17 Sierpień 2008, 17:00   

Mam problem please o pomoc.
Mój samochodzik (W202,2,2 diesel) nie chce jechac jak dodaje mu gazu to on sie dusi a po chwili samoczynie wchodzi na bardzo wysokie obroty.
Z poczatku nie chciał zapalać (rano) to założyłem mu zaworek zwrotny i jest git.
Wciąż podczas jazdy się dusi,zaóważyłem pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych.
Uszczelniłem wszystko co się dało (nowe oringi, nowe przewody paliwowe z solidnymi zaciskami).
Dzisiaj znowu się dusił a po chwili się"wściekł",ledwo co do domu dojechałem.
Już jestem bezsilny :-( :mb:
 
 
 
Rado818 
Rado

Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 31
Skąd: warm-maz
Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 21:01   

Naprawa godna podziwu!
Mam problem ze swoją pompą a koszt naprawy mnie przeraża, niestety nie mam takich zdolności, aby podjąć się naprawy.
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 20:23   

Ja tez sie balem ale myslac o tym ze uzywke za 2000tys z gwarancja mozna kupic a naprawa kosztuje ponad 2 tys postanowilem zaryzykowac-klucze zspecjalne niepotrzebne, kanal tez (tylko zalezy co w pompie poszlo, bo ostatnio pisal do mnie chlopak z mercmani czy moze sam naprawic wal pompy bo mu sie podobno ukrecil....... pewnie na oleju przepalonym jezdzil i frytka w rotor sie dostala :) )



Co do tych wariactw... Zalozyles zawor STOP i byla poprawa iwec trzeba wyjac pompe i zerknac na ten zawor (pewnie cycek sie wyrobil)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 16 Wrzesień 2008, 08:02   

Czy po "regeneracji" pompy wskazane jest ustawienie/sprawdzenie dynamicznego kąta wtrysku? Jak nieprawidłowe ustawnienie pompy będzie wpływało na "spalanie"? Może jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się, iż u mnie przed regeneracją spalanie na mieście < 8,5l/100km (teraz 9++/100km). Podkreślam fakt montowania "zregenerowanej" pompy w garażu przez mechanika - akrobatę i ustawniania jej przez niego na "oko".
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 17 Wrzesień 2008, 18:04   

oczywiscie ustawienie kata wtrysku ma ogromne znaczenie. Juz nie pamietam czy to w tym czy innym watku zglebialem ten temat.

Zartowalem wowczas ze chip tuning jaki jest oferowany do naszego sielnika za okolo 2 tys zl jest niczym innym jak elektronicznie przestawianym katem wtrysku (bo co innego mozna u nas zmienic w sterowaniu w/w pompy -czas wtrysku ustalamy pedalem gazu wiec tego i tak juz wiecej nie podkrecimy).
Pamietam ze przestawienie o kilka nawet stopni mialo kolosalne znaczenie na prace silnika. Juz nie pamietam dokladnie ale moc sie zmieniala i ocvzywiscie spalanie.

Jezeli ktos sie chce pobawic moze poluzowac sruby mocujace pompe wtryskowa do obudowu lancuszka rozrzadu, nastepnie sruba regulacyjna pokrecic troszke (TYLKO LICZYC DOKLADNIE OBROTY ABY ZAWSZE WROCIC DO STAREJ POZYCJI POMPY).

Zajmie to najwyzej 15-30 minut a satysfakcja moze bedzie..

Ja ustawilem idealnie na 14 stopni po OT i jest ok (odpukac)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
monkir

Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: xxx
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 20:35   

Witam. Ostatnio popmazaczela mi cieknac w mojej celince . Mechanik powiedzial ze koszt naprawy bedzie wynosil od 1000 do 4000 gdyz musza ja wyslac do serwisu czy wie ktos moze gdzie robia tak jak jest pokazane w tym poscie? Z góry dzieki za pomoc.
ps mieszkam w Mlawie 120 km od wawy
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 18 Wrzesień 2008, 22:52   

Cytat:
koszt naprawy bedzie wynosil od 1000 do 4000 gdyz musza ja wyslac do serwisu
Sam byś się zmieścił w tej dolnej granicy, gdybyś osobiście wysłał samą pompę do takiej firmy. Jedna z nich Pezal się nazywa i chyba w Gdańsku czy Gdyni się znajduje i robi m.in. Lucasy.

To nie reklama, tylko powtarzam opinie innych, którzy z zadowoleniem skorzystali z usług tej firmy. Zresztą na forum już o nich było.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Hubertus 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 71
Skąd: Ełk
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 11:48   

SERWIS DIESEL 15-620 Białystok ul. Elewatorska 11/1 tel/fax 66-27-208 (503 859 523 Marek Pietrowski). Woziłem do nich pompy występujące w samochodach marki Ford. "Epiki" Lucasa też robią. Jeśli chodzi o samo uszczelnienie + ustawienie to pół roku temu było 1100 pln.
Mabi 01-909 Warszawa ul. Sokratesa 15 tel./fax (22) 834-77-55 - w tej firmie robli mi pompę w :mb: . Cena 1600pln.
_________________
MB C220D 1995 WDB2021211A281913
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 13:35   

PEZAL w Gdansku sa bardzo drodzy, jest inna nie AUTORYZOWana firma do niej nalezy slac pompe.

Co do pytania gdzie robia pompe tak jak w tym poscie-U SIEBIE W GARAZU jest tam napisane dokladnie i koszt samemu (jezeli idzie o nieszczelnosc) to max 200zl
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,159 sekundy. Zapytań do SQL: 10