Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: G.
25 Wrzesień 2009, 11:49
Naprawa pompy Lucasa SAM
Autor Wiadomość
monkir

Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Skąd: xxx
Wysłany: 19 Wrzesień 2008, 19:23   

a to taniej nie wyjdzie kupic np na allegro uzywanej ?? albo poszukac w niemczech ??
 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 20 Wrzesień 2008, 06:53   

Na pewno taniej :)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
ADAMS 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 106
Skąd: WLKP
Wysłany: 1 Październik 2008, 19:41   

Poco tyle rozbierania do wyjecia pompy?! mi mechanik co odkrecal do wyjecia pompy to tylko pompe WAKU i Lucas na wierzchu wyjety od dolu auta nic poza tym nie ruszane oprocz napinacza lancucha.
 
 
 
BolzZ 
W211


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Październik 2008, 22:21   

Powiedzcie proszę, czy każdego C220d czeka awaria pompy? I jak długo po regeneracji jest z tym spokój?
_________________
S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 2 Październik 2008, 22:24   

Ja myślę, iż czeka każdego.. w końcu nic nie jest wieczne.
A jak długo? Do następnego razu ;-)
 
 
Gość

Wysłany: 4 Październik 2008, 08:26   pompe lukasa ma jak by ktos szukał do sprzedania

:)
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
  Wysłany: 5 Październik 2008, 02:28   

Gomezio napisał/a:
Ja myślę, iż czeka każdego.. w końcu nic nie jest wieczne.
A jak długo? Do następnego razu ;-)

:mrgreen:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 5 Październik 2008, 07:44   

ADAMS napisał/a:
Poco tyle rozbierania do wyjecia pompy?! mi mechanik co odkrecal do wyjecia pompy to tylko pompe WAKU i Lucas na wierzchu wyjety od dolu auta nic poza tym nie ruszane oprocz napinacza lancucha.



Oczywiscie mozna i tak to zrobic z tym ze jak wspominales byl to mechanik (moze nawet dobry mechanik)
Ja robilem to po raz pierwszy podobnie jak i reszta na tym forum wiec wskazane do tego jest wyjecie kolektora ssacego, nawet do pozniejszego ustawienia pompy, wentylator tez lepiejzdemontowac bo jak on odczytal stopnie na kole pasowym?? Na oko?? nawet bez wentylatora slabo widac a z nim to porazka chyba
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Gość

Wysłany: 21 Październik 2008, 16:41   

konradkar, siemasz powiedz mi cos takiego robilem uszczelnianie pompy firmie skasowalli mnie srogo ale pochodzila troche i znow mialem tak ze odpalal za 3 razem na zimnym silniku co to moze byc co nie mam zadnych wycieków na pompie tylko z rana tak pali prosil bym o pomoc
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 28 Październik 2008, 15:05   

a pecherzyki powietrza masz w przewodach paliwowych zanim odpalisz??

Jest cos takiego jak instytucja gwarancji prawda??
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Gość

Wysłany: 28 Październik 2008, 21:41   

mam nastepujacy problem-po postoju auta dluzszym niz 1 godz ciezko pali a po nocy musze zalac filtr paliwem zeby zapalic.w przewodach paliwowych do iod filtra nie ma paliwa.bylo coraz gozej az teraz.nie chce wogole zapalic.co wy na to/
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 28 Październik 2008, 21:45   

radek1 napisał/a:
co wy na to/

Zapoznaj się z regulaminem forum, a odpowiedzi poszukaj w archiwum.
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 16 Listopad 2008, 08:26   

kolega ma racje poczytaj w opcji szukaj...

masz nieszzelny uklad paliwowy ostatecznoscia jest elektrozaworek w pompie wtryskowej i uszczelka na nim (podkladka,trzpien gumowy nie wiem jak to nazwac) nawet w moim poscie na zdjeciach masz go. Ale najpierw sprawdz polaczenia i jak masz przewody bezbarwne poswiec troszke czasu i popatrz skad idzie powietrze do filtra czy od strony pompy czy od baku, podgrzewacza ip troszke inwencji wlasnej-- niektorzy zmieniaja przewody na przezroczyste aby dokladnie zobaczyc gdzie sie pojawia powietrze... my tu tylko mozemy sie domyslac z Twoich danych

Pozdrawiam i owocnego wpatrywania sie.

Zakladam ze to ten elektrozaworek w pompie wiec polecam zaklad w Gdyni na Glownym jest o tym zakladzie jakis temat widzialem z adresem i telefonem juz wiele osob tam robilo i naprawa nie kosztowala wiecej jak 500zl (nie tak jak standard w innych serwisach 2000,3000zl)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
kondi 
gwiezdny władca

Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 26 Grudzień 2008, 17:03   

rewelacyjna robota i prezentacja....
_________________
WDB2021941F861991 C200CDI KOMBI `99
 
 
Lukasz_85 

Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 5 Marzec 2009, 22:41   

Panowie mam gwiazdę z silnikiem 2.2 diesla i układem zasilania Lukasa. I powiem wam że Mercedes jest u Nas od ponad 3 lat i już przejechane ponad 245 tyś km tyle na liczniku ale pewnie więcej i puki co odpukać w nie malowanie pompa sprawuje się bardzo dobrze. Jeśli chodzi natomiast o to nie palenie po dłuższym postoju to u mnie zaistniała taka sytułacja zaraz niedługo po tym jak go kupiliśmy i winne okazały się "oringi" na przewodach doprowadzającym i odprowadzającym paliwo z Filtra do pompy paliwowej są tylko takie dwa w dodatku łatwo je rozróżnić ponieważ mają barwę przeżroczystą. Nie bawiąc się nabyłem w ASKO orginalne przewody z oringami koszt ok 78zł. założyłem i pali na dotyk i śmiga aż miło :D . Tak więc z własnego doświadczenia wiem że Lukas to jeszcze nic strasznego o ile trafi się na dobrą sztukę tzn. według mnie ogromne znaczenie ma jakoś lanego paliwa bo to właśnie nie odpowiednie złe paliwo rozpuszcza te uszczeli i jest powodem wszystkich problemów.
A dla Konrada pełen respekt i jeszcze jak ładnie wszystko udokumentował i opisał 8)
_________________
Mercedes C220 Diesel Esprit. Power of Dreams ;)

"BMW -bandyci mają wszystko" ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,173 sekundy. Zapytań do SQL: 10