Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: G.
25 Wrzesień 2009, 11:49
Naprawa pompy Lucasa SAM
Autor Wiadomość
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 5 Maj 2009, 19:50   

:) :):)
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
sofer 

Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 21 Maj 2009, 12:18   

witam!
właśnie przeczytałem cały post i czeka mnie uszczelnienie pompy, strasznie leci na osłonę silnika i skrzyni. W aucie czuć zapach ropy, mechanik stwierdził ze to z polowy pompy, zamówiłem jak pisaliście zestaw naprawczy do uszczelnienia, jednak pompiarze mnie tu nastraszyli żebym nie rozbierał bo będę musiał kupić nowa pompę, i przy każdym rozebraniu trzeba ja ustawiać :/
 
 
BolzZ 
W211


Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 1070
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Maj 2009, 22:19   

no właśnie to ustawianie to największy problem i tego bym się obawiał najbardziej, ale jak widać autor tematu dał sobie radę "na oko" :)
_________________
S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652
 
 
sofer 

Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 22 Maj 2009, 14:28   

konradkar, mógłbyś wytłumaczyć i pokazać obrazowo jak tą pompę ustawić po złożeniu, rozumiem że po zamontowaniu się ustawia ale gdzie jest ta „dziurka” co się przytrzymuje pompę?? z góry dzięki
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 25 Maj 2009, 13:31   

hmm zastanawiam sie co miales na mysli piszac abym przedstawil obrazowo....


wiec tak srubka a raczej sruba (nie pamietam wymiaru ale ok 15-17) znajduje sie na zalaczonym zdjecia.
Zapewniam Cie jak rozbierzesz pompe i rozpolowisz ja, wyleca Ci wszystkie czesci ze srrodka (tak bedzie) usiadziesz nad wszystkimi elementami ze schematem i powoli dojdziesz do wniosku jaka ona prosta w budowie....

zobaczysz wtedy jak wlozyc srubkret w otwor po tej "srubce". Przypominam ze zgranie tego otworu odpowiada wtryskowi paliwa do pierwszego cylindra, ma to miec miejsce 14 stopni PO GMP
Do tego aby to naprawic potrzebna jest tylko podstawowa wiedza na jakiej zasadzie dziala silnik itp.


Co do tego ze nie wezma do naprawy.. nie boj sie nie boj wezma wezma nawet wiecej nie policza- poprostu wiedza ze juz sporo osob to samo zrobilo i udalo im sie. Dostalem dokladnie 4 maile od warszatow w ktorych napisano ze to co robie to niefachowe, moge zepsuc wiecej niz naprawic itp...

Jak jednemu napisalem ile mi da kasy za usuniecie tego postu to jakos juz nie odpisal :)


A czy to co zrobilem bylo ustawieniem na oko... to bym nie powiedzial tam na kole pasowym jak sie przyjrzysz wszsytko dobrze widac wiec u mnie na pewno jest 14 stopni za GMP

zreszat bawilem sie w ustawienie tego kata wtrysku :) wiec wiem co pisze pozdrawiam
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
sofer 

Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 25 Maj 2009, 17:46   

konradkar, wielkie dzięki jutro jestem umówiony do mech i ma mi zrobić tą cieknącą pompę, oczywiście zrobiłem mu manual z Twoimi wskazówkami, pozdrawiam :D
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 25 Maj 2009, 17:53   

mam nadzieje ze bedzie pomocny pozdrawiam
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
tomeko89 

Dołączył: 09 Kwi 2006
Posty: 11
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25 Maj 2009, 20:26   

dzisiaj walczyłem z cieknącą pompą ,wymontowana uszczelniona pojawił się problem z wymianą uszczelniaczy w przedniej części są dwa symeringii w zestawie uszczelek sprzedają z jednym (ten od strony oleju napedowego)olejowy od strony silnika trudny do nabycia (kilkanaście telefonów i udało się ),potrzebna prasa do demontażu łożyska (bo inaczej 280zł za nowe łożysko),potwierdzam pompa do ogarnięcia przy odrobinie wiedzy"konradkar"przełamał lody ,dzisiaj wymienilismy oringi symeringii złożyliśmy do kupy jutro motaż do auta ,napiszę co i jak pozdrawiam 8)

[ Dodano: 26 Maj 2009, 16:57 ]
wszystko działa trochę trzeba było pokręcić rozrusznikiem ale zaskoczył i na razie sucho,jeszcze raz dzięki dla "konradkar" 8)
 
 
sofer 

Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Łomża
Wysłany: 29 Maj 2009, 00:19   

U mnie się okazało że przewód się z suną paliwowy i się sączyło delikatnie nie musiałem pompy wyciągać, jednak został mi zestaw naprawczy ;p no ale mam nadzieje że przyjmą go ;p i tak wielki szacuneczek dla "konradkar"
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 10:31   

milo mi to slyszec ze nastepna osoba podzielila moje zdanie.

Fakt zapomnialem dodac ze glownego uszczelniacza nie bylo, musialem dokupic w sklepie koszt 3 zl :)

LUCAS NIE TAKI STRASZNY
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 12:12   

Jak wszystko w samochodach, pamiętajmy, że każdy musi na czymś zarabiać - taką pompę po uszczelnieniu w warsztacie to pewnie przez długi czas żaden mechanik nie zobaczy.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
s87 

Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 12:15   

Dlaczego t ofabrycznie nie jest tak robione tylko zawsze trzeba cos poprawiac ?
_________________
Mercedes C230 Sport Kompresor '96 193KM ,65 tys km
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 7 Czerwiec 2009, 12:17   

A ile ta pompa wytrzymuje? :) ponad 10 lat, sporo.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
tomii444 
Tomii

Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Sierpień 2009, 23:46   

Witam szanownych Ekspertów,
w moim W202 220D wolnossacy 1997, mam niepokojace mnie objawy, a mianowicie
poczdas jazdy nastepuje nagly niekontrolowany wzrost predkosci obrotowej silnika, zdazylo mi sie to w ciagu roku 3-4 razy, ostatnio dwukrotnie gdy temperatura na zewnatrz wynosila pond 35C. W takim przypadku wylaczam zaplon silnika w stacyjce. Ponadtto w chwili wzrostu obrotow zaczynaja migotac na przemian diody pod lusterkiem. Czego to jest przyczyna?? Czy jest to zwiazane z pompa?
Byłbym wdzieczny za pomoc

pozdrawiam Tomek
 
 
konradkar

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 436
Skąd: Ostroleka
Wysłany: 6 Sierpień 2009, 10:37   

raczej elektronika sterujaca nia
_________________
Juz od dawna nie Mercedes

Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,204 sekundy. Zapytań do SQL: 10