Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
1 Grudzień 2012, 23:22
Problem z ogrzewaniem
Autor Wiadomość
MERCmen 
Merc w202

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 50
Skąd: wyrzysk
Wysłany: 21 Kwiecień 2011, 12:02   bezpieczniki-problem z ogrzewaniem...

wymienilem,uzupelnilem bezpieczniki i caly czas wieje mi gorace powietrze... po przekreceniu kluczyka slysze,ze zalacze sie OBIEG ZAMKNIETY,lecz nie pali mi sie dioda od przycisku.... wiec o co tu chodzi.. zimne luty zrobione...wszystko sprawdzone.. wiec co jest nie taak...??
_________________
był 1.8 Elegance 94r.
jest 2.3 Kompressor Elegance, 96r.

____________________
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 21 Kwiecień 2011, 14:28   

funkcja rest ?
_________________
C180 1999r WDB2020182F845343
 
 
MERCmen 
Merc w202

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 50
Skąd: wyrzysk
Wysłany: 21 Kwiecień 2011, 14:55   

to,ze sie zalacza rest ti pikus do tego,ze w takie dni jak dzisiaj 22stopnie wieje gorace powietrze...
_________________
był 1.8 Elegance 94r.
jest 2.3 Kompressor Elegance, 96r.

____________________
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 21 Kwiecień 2011, 14:58   

MERCmen napisał/a:
wszystko sprawdzone

Zaworki ogrzewania? Sterowanie nimi?
 
 
MERCmen 
Merc w202

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 50
Skąd: wyrzysk
Wysłany: 21 Kwiecień 2011, 16:42   

zaworki miernikiem sprawdzalem i bylo ok...
_________________
był 1.8 Elegance 94r.
jest 2.3 Kompressor Elegance, 96r.

____________________
 
 
mchali 
W202 2.5td 95'


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 125
Skąd: MC-P
Wysłany: 22 Kwiecień 2011, 11:29   

po mojemu lepiej je sprawdzić w ten sposób co ja- rozkręcić i rozpołowić tak żeby widzieć grzybki, patrzeć się na nie i obserwować czy wszystko dobrze podczas gdy kolega siedzi w środku i na włączonym zapłonie kręci sobie ogrzewaniem :) u mnie miernik pokazywał w jednym więcej w drugim mniej a itak all było ok...
 
 
darekwsh 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Wschowa
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:08   

Jeżeli tylko zaworki odpowiadają za regulację temperatury To po co przy mieszalniku powietrza są następujące elementy??
026 A 2028350243 LEVER HOT AIR/COLD AIR
102 A 2028000775 ELEMENT RIGHT TEMPERING FLAP
104 A 2028001575 ELEMENT LEFT TEMPERING FLAP
(elementy składowe nagrzewnicy/mieszalnika powietrza w poniższym linku)
Bo tak na chłopski rozum to zamykając zaworek poprzez ustawienie regulacji na minimum to jaki czas byłby potrzebny żeby z nagrzewnicy zaczęło dmuchać zimnym powietrzem?

http://partscatalog.ru/me.../44V/83/045/p/2
_________________
C220 95r. WDB2020221F254419
Jutro to dzis,tyle że jutro...
 
 
mchali 
W202 2.5td 95'


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 125
Skąd: MC-P
Wysłany: 25 Maj 2011, 13:09   

nie mam pojęcia co to za elementy ale raczej się nie psują :) (a może to coś od klimy :?: ) u mnie dmucha zimne po około 10-15sec. ., nagrzewnice szybko tracą ciepło.
 
 
darekwsh 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Wschowa
Wysłany: 25 Maj 2011, 20:22   

No tak,ale pytam dlatego,że u mnie czasami nie idzie włączyć zimnego nadmuchu,a czasami nie idzie włączyć ciepłego,dlatego szukam innej przyczyny niż zawory czy panel.
Tym bardziej,że auto kiedyś należało do mojej szefowej i podczas jazdy zimą nagle zaczęło jej lecieć zimne powietrze mimo że miała temperaturę ustawioną na "max". Wtedy nasz nadworny mechanik wsadził tam swoje pazury,pomerdał i stwierdził że coś z klapami się poprzestawiało i od tego momentu zaczęło działać normalnie.Niestety do czasu.
Dodam tylko.że elementy "102" i "104" połączone są z przewodami podciśnienia.

[ Dodano: 25 Maj 2011, 20:47 ]
A poza tym 10-15 sek. na wystudzenie nagrzewnicy tak żeby leciało zimne powietrze to mało prawdopodobne.ja obstawiam,że są tam jeszcze jakies dodatkowe klapy.
_________________
C220 95r. WDB2020221F254419
Jutro to dzis,tyle że jutro...
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 26 Maj 2011, 09:48   

U mnie tez potrzeba parunastu sekund, zeby wystudzic nagrzewnice
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 26 Maj 2011, 10:08   

ja bym szukal winowajcy w czujnikach temperatury jesli fiksuja to i nadmuch bedzie fiksowal
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Patryk23 
To ja !

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Wyszków
Wysłany: 25 Styczeń 2014, 01:20   

Witam. Temat zakużony więc trzeba go troche odswiezyc ;) Mam nadzieje, ze jeszcze tu kots zyje.





Mam Mercedesa W202 1.8 z gazem sek. z 94 roku w ktorym jest problem od dluzszego juz czasu z ogrzewaniem. W sumie to juz od poprzedniej zimy. Problem polega na tym, ze z prawej strony leci ciepłe powietrze a z lewej od kierowcy letnie. Przy temp takich jakie teraz są ( -20 * ) powietrze od kierowcy leci wręcz zimne. Sprawdzałem zaworki, jeden jest gorący, drugi lekko ciepły. Nie działa mi równiez ustawianie temp. ciepłe/ zimne. Z kratek leci tylko ciepłe powietrze. Nie zmienia sie nic gdy ustawie nawiew na nogi, na szybe czy na kratki srodkowe ( przy szybach ). Cała lewa strona grzeje bardzo słabo. Ostwietlenie panelu rowniez nie działa. Ktos pomoze ?
_________________
Nie wyobrażam sobie jazdy, bez gwiazdy ;)
 
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 25 Styczeń 2014, 03:31   

Patryk23 napisał/a:
Mam nadzieje, ze jeszcze tu kots zyje.

Oczywiście, że zyjemy :wink:

Co do ogrzewania to przeczytaj cały temat od początku- jest niemal wszystko opisane.
Patryk23 napisał/a:
Ostwietlenie panelu rowniez nie działa.

To akurat może być przypadek
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Patryk23 
To ja !

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 4
Skąd: Wyszków
Wysłany: 27 Styczeń 2014, 20:50   

Witam ponownie. Po przeczytaniu kilku podobnych tematów, również tego sprawdziłem miernikiem zaworki i panel sterowania. Dotykając tych pinów/bolcy wykazało mi 15,98-16,02 Ohm. Dotykając do tego złącza czy kostki wykazało przy ustawieniu ogrzewania na full 11,15 w obu stronach i na minimum 11,98 rowniez w obu. Czyli mam walnięty panel sterowania ? Przypomne ze z lewej strony grzeje mi duzo gorzej niz z prawej a regulacja ciepło/zimno nie reaguje. Tylko ciepłe

[ Dodano: 27 Styczeń 2014, 23:53 ]
Dodam jeszcze, że po odpięciu kostki od bolców czyli od elektrozaworów nie ma żadnych zmian. Chyba pozostaje mi sprawdzić elektrozawory, choć kiedys juz próbowałem je przeczyscic i bez zmian.
_________________
Nie wyobrażam sobie jazdy, bez gwiazdy ;)
 
 
 
FFranz 

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Paź 2013
Posty: 71
Skąd: Jawidz
Wysłany: 27 Styczeń 2014, 23:59   

Co do oświetlenia:
http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
Jak na mój gust to możesz mieć zaworki zapchane ( tak było u mnie).
Jak masz możliwość to spuść płyn, wyciągnij zawory z przewodów i je rozbierz.

Doczytałem jeszcze że jak odczepisz wtyczkę od elektrozaworów i wtedy będą otwarte. Sprawdzisz wtedy czy są zapchane, jak puszczają ciepło to sprawa elektroniki.
_________________
C220D Classic `96 WDB2021211A361602
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,151 sekundy. Zapytań do SQL: 10