Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
10 Maj 2014, 23:00
Obniżenie zawieszenia.
Autor Wiadomość
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 15 Wrzesień 2009, 18:55   

gucionexia, hahaaa... padłem ;) Turbodymoman i Tak Cie Zawstydzi... jest niepokonany ;)

pozdroo
_________________


 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 19:51   

Mam u siebie taki problem, że mam przód podniesiony bardziej niż tył- różnica może 1cm. Wiem na 100% że to przód siedzi wyżej. TYŁ JEST DOBRZE. Wizualnie bardzo mnie to drażni :lol: W jednym z postów znalazłem informacje o podkładkach pod sprężyny:
Przed liftingiem - 6/96 Przod
1 wypustka Numer czesci: 2013210984 8mm
2 wypustki Numer czesci: 2013211084 13mm
3 wypustki Numer cz.: 2013211184 18mm (u mnie z przodu są właśnie te)
4 wypustki Numer cz.: 2013211284 23mm

Przed liftingiem - 6/96 Tyl
1 wypustka Numer czesci: 2013250944 8mm
2 wypustki Numer cz.: 2013251044 13mm
3 wypustki Numer cz.: 2013251144 18mm

Po liftingu od 6/96 - 3/2001 Przod
1 wypustka Numer czesci: 2103210184 5mm
2 wypustki Numer cz.: 2103210284 9mm
3 wypustki Numer cz.: 2103210384 13mm
4 wypustki Numer cz.: 2103210484 17mm
5 wypustki Numer cz.: 2103210584 21mm


Po liftingu od 6/96 - 3/2001 Tyl
1 wypustka Numer produktu: 2103250184 5mm
2 wypustki Numer produktu: 2103250284 9mm
3 wypustki Numer produktu: 2103250384 13mm
4 wypustki Numer produktu: 2103250484 17mm


Mam wersje Elegance i chciałbym delikatnie obniżyć przód, tak żeby prześwit z przodu wyrównać z tyłem. Zaznaczam, że nie chce robić żadnej gleby, tylko zmienić podkładki. Obecnie mam podkładki o grubości 18mm. Czyli moge założyć niższe o grubości 13mm lub 8mm. Czy jak założę to o grubości 8mm to nie zaszkodzi mi to zawieszeniu? Wtedy i przód i tył będą równo siedziały
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 21:39   

Powinno być dobrze, to w końcu tylko centymetr na sprężynach, nieco więcej będzie przy nadkolu... ale raczej bez kolizji z rantem nadkola.
Licz się z tym, że przez jakiś czas po wyjęciu i włożeniu sprężyn auto będzie stało wyżej na tej osi.
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Wrzesień 2009, 23:01   

jjankiello, 5mm przy sprężynie to 9mm na kole :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 19 Wrzesień 2009, 04:22   

Szczerze, to nigdy takich danych nie sprawdzałem, bo nie miałem konieczności korekcji wzniosu, a jeśli wymieniałem sprężyny (raz się zdarzyło), to wolałem wziąć oryginały z ASO, bo z zamiennikami to jest naprawdę loteria.
Znajomy wręcz twierdzi, że żeby auto stało na zakładanej przez fabrykę wysokości i stało równo, to trafić kpl zamienników sprężyn, który by to zapewniał, jest praktycznie jak trafienie trójki w totka... udaje się, ale sporadycznie :wink:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2 Październik 2009, 07:38   

- koledzy a do w202 przed liftem (bo mam z 04.96) bedą pasować te podkładki na sprężynę po lifcie?
- a czy sprężyny po lifcie (np. od espiryta) bedą pasowały do w202 przed liftem? chodzi mi czy wszystkie sprężyny mają taką samą średnice zwojów.
WDB2020181A392227
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 8 Październik 2009, 18:40   

eldorado napisał/a:
- koledzy a do w202 przed liftem (bo mam z 04.96) bedą pasować te podkładki na sprężynę po lifcie?
- a czy sprężyny po lifcie (np. od espiryta) bedą pasowały do w202 przed liftem? chodzi mi czy wszystkie sprężyny mają taką samą średnice zwojów.

Średnica sprężyn owszem ta sama. Ale jeśli chodzi o podkładki:
Sprężyny przed liftem są płaskie w górnej części (tam gdzie przychodzi podkładka), tak więc same podkładki w miejscu styku ze sprężyną są płaskie.
Z kolei sprężyny po lifcie mają zwykły kształt, a podkładki do nich mają wgłębienie, w które wchodzi początek zwoju.
Tak więc podkładki są przystosowane do konkretnych sprężyn. Nie widzę też sensu w kombinacjach typu sprężyny sprzed liftu i podkładki po lifcie.

Ostatnio szukałem sprężyn na przód do mojej :mb: ,i znalazłem dawcę- ten sam silnik, rocznik i zawieszenie. Ale kiedy sprzedawca przysłał mi sprężyny okazało się, że sprężyny są z modelu po lifcie :(
Ale jast za to jeden plus- zamiast montować podkładki 8 mm, mogę teraz dać 5 mm :D . Z tyłu też zmieniam na najcieńsze :P .
PS. Dodałem zdjęcie. Z lewej są podkładki po FL, z prawej przed FL.

2.jpg
Plik ściągnięto 130 raz(y) 178,71 KB

_________________
»składak
Ostatnio zmieniony przez ralf 15 Październik 2009, 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 8 Październik 2009, 20:26   

ralf, u mnie siadły sporty z podciętym 1/4pierwszego zwoja na tyle i na przodzie...

na poczatku stał przód równo z błotnikiem, tył centymetr nad oponą...

dziś siedzi cały o centymetr nizej...
_________________


 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 8 Październik 2009, 21:19   

Axwell, u mnie lewa sprężyna z przodu pękła tak, jakby ktoś ją przeciął, straciłem jakieś 20 cm zwoju. Dlatego wymieniałem sprężyny. Teraz widzę, że mogłem po prostu podciąć pozostałe :wink: .
Jestem ciekaw czy Odczuwasz jakieś znaczne zmiany w pracy zawieszenia po podcięciu sprężyn?
_________________
»składak
 
 
Axwell 
C 220 od Brabusa


Pomógł: 78 razy
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 3494
Skąd: 42-200
Wysłany: 8 Październik 2009, 22:09   

na poprzednich czerwonych był mega twardy, teraz jest dokładnie taki jak sport... twardo kulturalny, niski , mercedesowski...
_________________


 
 
Morda 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 414
Skąd: SANDOMIERZ
Wysłany: 11 Październik 2009, 09:32   

A moje pytanie jest nastepujace ? Zaznaczam ze posiadam go od 2 miesiecy odrazu rzuca sie w oczy ze jest obnizony zauwazylem jedynie ze ma sprezyny niebieskie podczas jazdy nic nie dobija wiec chyba tez sa amortyzatory inne niz standardowe siedzi na glebie naprawde nisko .

Jakie mu zalozyc felgi ile cali bedzie w sam raz myslalem o 17 tkach . Mialem pecha poniewaz Szwab kupil nowa celinke i zabral felgi z mojego .Co do tego zawieszenia wszystko bylo robione wlasnie tam w Niemczech takze nie boje sie ktos pchal lapy nie znajacy tematu . :mb: :mb:
_________________
MB C-180 SPORT
WDB2020181A190669
SSIJ MI WYDECH , LIŻ MI FELE
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 11 Październik 2009, 23:48   

A sprawdzaleś w VINie czy jest coś o niestandardowym zawieszeniu :?:
Będziesz wiedział przynajmniej do czego dążyć :wink:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Morda 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 414
Skąd: SANDOMIERZ
Wysłany: 13 Październik 2009, 07:50   

Niom właśnie sprawdziłem i Sportowe zawieszenie jakie jest u Mnie wyjechało z fabryki . Kolor sprężyn niebieski oraz amortyzatory takze nie standardowe wszysko było w zamówieniu.
_________________
MB C-180 SPORT
WDB2020181A190669
SSIJ MI WYDECH , LIŻ MI FELE
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 14 Październik 2009, 00:01   

No to witaj w klubie 8)
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Morda 


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 414
Skąd: SANDOMIERZ
Wysłany: 14 Październik 2009, 08:24   

Dobra sprawa pod warunkiem ze mamy dobra drogę a jak jest u nas każdy wie .Jak wracałem z Niemiec bajka prowadzenie ale jak wjechalem do kochanej Polski odrazu mi przeszlo zadowolenie.
_________________
MB C-180 SPORT
WDB2020181A190669
SSIJ MI WYDECH , LIŻ MI FELE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,213 sekundy. Zapytań do SQL: 13