Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
11 Październik 2008, 13:19
Jaka instalacja LPG do kochanej Celinki???
Autor Wiadomość
Gość

  Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:22   

Ehh. W końcu założyli mi instalacje STAG-200 (jakoś tak, dokładnie nie pamiętam) no i się zaczęło. Chyba moja Celina nie polubiła się z LPG, bowiem spod świateł przyspiesza jak typowy maluch. Dopiero jak przekroczy 2 tys obr to idzie dobrze. Natomiast jak wkręci się na 5 tys, to już dalej nie chce iść i automat nie zmienia biegu. Trzeba wtedy puścic gaz i znowu depnąć. Byłem już kilka razy u gazowników i nie pomaga. Czasami na postoju to obroty falują. Mam jeszcze tak, że czasami nie chce samochód na Pb zapalić. Musze go dłużej kręcić. O spalaniu to już nie wspominam... :(
 
 
Adaśko 
Pomorskie

Pomógł: 100 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 2557
Skąd: Rumia
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:34   

Bo :mb: nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.

[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:41 ]
Wszystko jest w rękach gazowników, to jest do zrobienia, ale długa droga Ciebie czeka do osiągnięcia bezawaryjności. Z instalacją LPG jest tak, jeżeli uda się to jeździsz bez problemów, a jak od początku zacznie coś się dziać to częste wizyty na regulacjach itd doprowadzić mogą człowieka do spazmu.

[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:45 ]
A oto lektura http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0
_________________
Pozdrawiam Adam
S203 2,7 CDI WDB2032161F389561

 
 
Sebastianp 
w202 c180 w210 300TD


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 145
Skąd: Łaziska G. k.Tychów
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 12:56   

sprawdziło się dokładnie to co opisywałem na http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=2354

czyli prędkość wtrysku.
Gazownik który Ci zakładał gaz chyba nie za wiele miał doświadczeń z montażem LPG w MB.

Nie wiem czy wiele pomoże tutaj regulacja. Jeśli masz STAGa. Jak zastosowano zwykłą polską listwę wtryskową (wolną) to pomoże jedynie zmiana listwy i nie wiadomo czy nie sterownika.
Dlatego powyżej 2000obr dopiero się uspakaja.
na Twoim miejscu udałbym się do nich z powrotem i domagał gwarancyjnej wymiany na instalację odpowiednią do Twojego auta.
Ja jak podjechałem do gazownika w Pszczynie (znana w całym kraju firma AUTO EKO GAZ Gleńsk) to o temacie Stag-a nie było w ogóle mowy. Tylko usłyszałem że montują to czasem taksiarze najczęściej do w124 ale od razu była gadka o LANDI
i nie dlatego że droższa i większa marża dla firmy ...

STAG jest dobrą tanią instalacją ale nie dla MB !
_________________
E-klasse w210 E300TD Elegance automat
C-Klasse w202 C180 Elegance automat LPG
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 20:43   

Adaśko napisał/a:
Bo :mb: nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.


daj spokój - i tak cie zakracza, ze LPG jest OK; tylko trzeba tamto, czasami jeszcze siamto a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika ;)

ciekawy jestem czy ktokolwiek chcialby kupic MB gdyby jego jakosc miala zalezec od dnia tygodnia produkcji ;) albo od fazy Ksiezyca :) :)

ale mialem sie nie wypowiadac o LPG...... cichoooooooo :D
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Czerwiec 2008, 23:41   

Daniel napisał/a:
a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika

absolutnie się z Tobą zgadzam , :mb: nie lubi partaczy.... zwłaszcza gazownikóe, ale nie tylko.... 8) :mrgreen:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
mythman 
dzordz

Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Puławy
Wysłany: 6 Maj 2009, 17:13   STAG 4 - czy warto

Witam
Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją

MB C 180 T, '99, 90kW, rybka
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Maj 2009, 20:41   

mythman, komputer jak komputer... byle instalka na dobrych podzespołach i dobrze ustawiona :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
mythman 
dzordz

Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Puławy
Wysłany: 6 Maj 2009, 22:35   

Czyli że jeżeli mechanik jest znający się na rzeczy to i ze STAG-iem nie będzie problemów?
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 7 Maj 2009, 08:23   

mythman, "mój" gaziarz w tej chwili zakłada i poleca STAGa, czyli chyba jest dobra.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 7 Maj 2009, 11:23   

mythman napisał/a:
Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją

zamontowalem tydzien temu ta wlasnie instalacje i jestem z niej bardzo zadowolony
spalanie idenyczne jak benzyny zero problemow z szarpaniem przelacza sie plynnie nawet nie ma lekkiego szarpniecia jedynie co mozna odczuc to nieco mniejsza moc na wyzszych obrotach powyzej 4500 ale mozliwe ze to tylko w tym silniku co mam ja ja ogolnie polecam
co do tego tylko dobry gaziarz i ma cykac jak zegarek u mnie montowal 2 dni bo robil to sam a nie 5 osob i wszystko kazdy po swojemu o to mi chodzilo i musze powiedziec ze mnie ta instalacja zaskoczyla bo myslalem ze bedzie gorzej

[ Dodano: 7 Maj 2009, 12:14 ]
dodam ze instalacja moze byc dobra wazne jest to co do niej dobierze gaziarz czyli reduktor i wtryski to jest podstawa ja u siebie mam reduktot magic 3 max do 350hp i wtryski podobno najnowsze planijety A. reduktor to nowosc na rynku a wtryski podobno niedawno wyszly z testow odproducenta i w takim skladzie cyka az milo
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
mythman 
dzordz

Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Puławy
Wysłany: 7 Maj 2009, 13:29   

Mateusz 13696
A gdzie, jesli można wiedzieć zakładałeś tego Staga i za ile?
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 8 Maj 2009, 12:41   

tereszpol obok biłgoraja zaplacilm za ten zestaw 2400zl a wiec nie duzo
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
pytka 

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 10
Skąd: Tczewowo
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:36   jaki gazik do 2.8 v6??? no i gdzie i za ile:)

Witam jak w temacie mam zamiar kupic autko z takim silnikiem i teraz pytanie jaka instalka no i za ile nie chce wsadzic jakiegos shitu :wink: Narazie polecono mi gazownika z Malborka ps. dodam że mieszkam w tczewie woj.pomorskie wiec moze ktoś coś poleci z góry thanks :mrgreen:
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:12   

Do V6tek, czyli C240 i C280 instalki mogą być takie same, więc szukaj postów o 240tce, bo już troche o tym pisaliśmy :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
mythman 
dzordz

Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Puławy
Wysłany: 8 Maj 2009, 23:50   

Mi gazownik za STAG4 krzyczy 2 tyś. więc albo mój zakłada taniej albo montuje starsze "typy"(listwę, komp itd.) elementów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,221 sekundy. Zapytań do SQL: 10