Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pioterek
12 Styczeń 2012, 01:09
Tylny most
Autor Wiadomość
GrzesMcj 

Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 18 Maj 2008, 19:35   Tylny most

Witam wszystkich:)
mam juz konto od dawana i swojego mercedesa ale nie udzielam sie na forum ni nic z powodu braku interenetu:)
w ostatnim czasie zaczelo mnie niepokoic dziwne odglosy(jakby buczenie) i wibracje na tylnej kanapie wszczegolnosci. I tak stweirdzam ze cos moze byc z tylnym mostem...no ale teraz co? i moje puytanie to co moze buczec i wiborwac przez tylny most? niedawno wymeinilem podpore walu i po tym to sie zaczeo dziac..
pozdrawiam was:) :mb:
_________________
MB C220 D '94
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 18 Maj 2008, 19:45   

sam wymieniles podpore ??
 
 
Borat

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 166
Skąd: Berlin/Zgierz
Wysłany: 18 Maj 2008, 21:04   

Ciekawe jak kolega skrecil 2 polowy wału...
_________________
W202 200CDI 10.1998
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 18 Maj 2008, 21:52   

właśnie do tego zmierzam ;)
 
 
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 15:42   Stuk w moście ?

Witam, mam problem z moim :mb: , dokładnie chodzi o to, że przy zmianie biegu gdy puszczam sprzęgło jest dość silne i głuche uderzenie. Tak samo gdy stoję i przy wbiciu wstecznego i gwałtowniejszym puszczeniu sprzęgła. Gdy wszedłem pod niego zauważyłem, że jest luz na wale, gdy ruszam nim ręką do oporu w jedną i drugą jest bardzo podobny dźwięk. Porównywałem go z luzami na wale z innymi mercedesami to w w220 jest taki sam a w w124 większy i tam nic nie słychać. Jak myślicie ? Co to może być ? Jakieś łożysko ? Może poduszki ? Olej zmienialem to był czyściutki, żadnych opiłków czyli w dyfrze wszystko ok.
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
madzara31 

Pomógł: 94 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3310
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 15:51   

Było o tym.Amortyzatory drgań na wale padły.
 
 
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 15:58   

Nie mogłem właśnie nic znaleźć na ten temat. Dzięki za rade, teraz tylko porządnego fachowce trzeba znaleźć. Akurat o tym jest dużo napisane :)
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
Piterro68 
C 250 TD 96'

Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 18:56   

Borat napisał/a:
Ciekawe jak kolega skrecil 2 polowy wału...


Kolego,podpowiedz coś na ten temat.Pytam dlatego że gdy zaglądałem w swojej Celince by sprawdzić podporę wału,stwierdziłem że u mnie wogóle nie ma takiej dużej nakrętki która występowała w starszych modelach np.124. Też tak macie :?: :shock:
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 28 Styczeń 2009, 20:05   

Piterro68 napisał/a:
Kolego,podpowiedz coś na ten temat.Pytam dlatego że gdy zaglądałem w swojej Celince by sprawdzić podporę wału,stwierdziłem że u mnie wogóle nie ma takiej dużej nakrętki która występowała w starszych modelach np.124. Też tak macie :?: :shock:

Jak mówisz o nakrętce do kasacji luzu na wielowyopuście to ja tez w cdi tego nie mam.Jesli chodzi o stukanie przy puszczaniu to u mnie tez wystepuje ale dzwiek jest bardziej metaliczny i to własnie luz na wielowypuscie.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
Piterro68 
C 250 TD 96'

Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 8
Skąd: Jabłonowo Pomorskie
Wysłany: 29 Styczeń 2009, 19:53   

Wiesz,mi to nawet tam nie stuka.Wogóle tego nie odczuwam. Ale jak jestem pod :mb: i złapię za wał,i nim szarpnę to lekko tak metalicznie stuka :? Ale to co...jedne :mb: mają tą nakrętkę do zaciskania wielowpustu a inne nie :?: :!: :shock:
 
 
janucha78 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 727
Skąd: skarzysko
Wysłany: 29 Styczeń 2009, 19:57   

Piterro68 napisał/a:
:? Ale to co...jedne :mb: mają tą nakrętkę do zaciskania wielowpustu a inne nie :?: :!: :shock:

Dokładnie.Z tego co wiem to w silnikach 2.5td była ta nakretka a w cdi juz nie.
_________________
C220CDI '00 ELEGANCE SELECTION
WDB2021931F994067
 
 
 
chrzanio 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 107
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 18 Luty 2009, 23:19   Tylny most - dyfer....... Sorki za odswiezenie postu...

Witam.
Mam od dluzszego czasu problem z dyferncjałem, byłem juz z tym u mechanika bo walenie z tylu auta podczas manewrow a zwlaszcza cofania (operacja sprzeglem- załaczanie, rozlaczanie napedu) mnie denerwowało, myslalem ze to ktorys lącznik na wale, ale niestety nie. Mechanik powiedzial ze mam już dosc duzy luz wlasnie na dyferncjale a przez niego doszedl mi luz na wieloklinie w wale i czasami wydaje metaliczny dźwiek. Wina jest po mojej stronie bo chyba zaniedlbalem ten element, nigdy nie dolewalem zadnego oleju do niego. Teraz moje pytanie jaki moze byc koszt naprawy tego elementu i czy wogole sie oplaca go robic biorąc pod uwage ze nie dlugo zamierzam sprzedac auto. Chyba ze jest jakis sposob na zminimalizowanie luzu w miare tanim kosztem? Moze ktos zna warsztat w okolicach trójmiasta ktory zajmuje sie naprawa dyfrow? Dziekuje z gory za pomoc i przepraszam za odświeżenie starego tematu.
_________________
C-klasa 202 1.8 + LPG '94 Elegence
 
 
 
Globek01 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 166
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Luty 2009, 23:16   

A jesteś pewien że to wina dyfru ? Ja miałem podobne objawy, mechanicy już mi wszystko chcieli powymieniać, dyfer wał i najlepiej auto, a w końcu okazało się że do wymiany są poduszki pod kołyską. :) Sprawdź sobie sam na kanale jak dyfer reaguje na ruch wałem. Możesz również zobaczyć w jakim stanie jest olej w nim. Jeśli są jakieś opiłki to masz odpowiedź.

Z tego co wiem to luz można usunąć dopasowując podkładki pod wałek atakujący, żeby był głębiej osadzony w moście lub poprostu wymiana na sprawny.
_________________

C320 '95 Elegance
Zdjęcia Cetki
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 23 Luty 2009, 12:33   

Globek01 napisał/a:
Z tego co wiem to luz można usunąć dopasowując podkładki pod wałek atakujący


Ciekawa koncepcja naprawcza..... Robiłeś to już w swoim samochodzie? Czy tylko powtarzasz mity :evil:
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 23 Luty 2009, 14:58   

Daniel napisał/a:
Ciekawa koncepcja naprawcza....

Ale prawdziwa - podkładkami ustala się właśnie luz międzyzębny w dyferencjale...
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,363 sekundy. Zapytań do SQL: 11