Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
13 Styczeń 2012, 12:25
Kontrolka EPC brak mocy
Autor Wiadomość
greg1231
Greg

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 24 Maj 2008, 16:01   Kontrolka EPC brak mocy

WItam serdecznie od wczoraj swieci mi sie Kontrolka EPC Mercedes 202 CDI 99 rok. Byłem dziś w ASO i powiedzieli ze z komputera wynika błąd numer P1622 i konieczna wymiana Abshaltventil, podobno jest to zawór przy pompie wysokiego cisnienia. Dodam że silnik pracuje idealnie tylko wczesniej powyzej 2000 tyś obr. dostawał kopa, teraz tego nie ma i swieci się non stop EPC.Prosze o rady - czy ktoś już kiedys wymieniał ten zawór lub miał taki problem jak ja pozdr.
 
 
 
sir_dario 
Darek

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 33
Skąd: Jawor
Wysłany: 25 Maj 2008, 08:36   

Witam.
ASO ma rację. Jeżeli kontrolka świeci się i możesz jechać to jesteś jeszcze szczęściarzem...
ja miałem taki objaw kilka dni temu i to zlekceważyłem ze względu na brak czasu. Auto jeżdziło ale nie miało mocy. na drugi dzień kontrolka zgasła i było OK. wczoraj zapaliła się w czasie jazdy i auto stanęło.... Kupiłem zawór w ASO w Jeleniej Górze za 655 PLN i zmieniłem na drodze. Na pewno znajdziesz taniej, ale ja nie miałem wyboru bo była sobota. Auto odpaliło od kopa i dalej jeździ.
Nie czekaj i od razu szukaj zaworu. Poszukaj mojego postu 2,2CDI pali tylko na zimno. dopisze dziś tam wyjaśnienie, aby wszyscy którzy spotkają sie z czyms takim wiedzieli o co chodzi.
Pozdrawiam

[ Dodano: 25 Maj 2008, 08:43 ]
Dla sprostowania pisze że chodzi o zawór na listwie wysokiego ciśnienia.
Ale szukaj go i wymień albo Twoja C spotka sie z lawetą lub sznurkiem.
Przeszukaj jeszcze dokładnie inne posty, na pewno ktoś o tym pisał.
Wpisuj w wyszukiwarce różne słowa kluczowe.
Coś na pewno znajdziesz.
_________________
C220 CDI Classic 98'
W202 2.0D 86'
 
 
greg1231
Greg

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 25 Maj 2008, 14:04   

Sir_dario lokknij na rachunek lub na ten zawór - jaki jest jego numer fabryczny mi zalecają wymienić zawór, który jest przy pompie wysokiego ciśnienia a nie na listwie wtryskowej numer tego zaworu to A 611 078 00 49, no i oczywiście po wymianie podobno muszę wstawić sie na kompa aby skasować błąd i wtedy kontrolka EPC podobno zgaśnie.
Ewentualnie proszę podaj mi do siebie komórkę.
Pozdr
Greg

[ Dodano: 25 Maj 2008, 17:55 ]
znajomy twierdzi ze to na pewno przepływomierz skoro nie ma tzw kopa ??? może ktoś zna objawy uszkodzonego przepływomierza??
 
 
 
sir_dario 
Darek

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 33
Skąd: Jawor
Wysłany: 26 Maj 2008, 15:40   

Tak wymieniłem zawór na listwie. Ten przy pompie mam jeszcze sprawny. Nie mam numeru tej części. A ile kosztuje taki zawór w ASO z wymianą?
Myślę, że nie masz na co czekać... :mb: ma jeździć a nie stać.
Chyba nie dawno go kupiłeś?
Pozdrawiam
_________________
C220 CDI Classic 98'
W202 2.0D 86'
 
 
greg1231
Greg

Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 27 Maj 2008, 09:39   

Witam dzis bylem w serwisie diesla, zmienilem ten zawór co pokazywał KTS i problem nie znikł, może ktoś miał już takie przeboje z 220 CDI??

[ Dodano: 30 Maj 2008, 15:36 ]
no i juz wiadome uszkodzony zwór w pompie wysokiego cisnienia - zalecenia - wymiana pompy koszt w ASO 3000
 
 
 
diagnosta.mb 
diagnosta.mb

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 89
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Czerwiec 2008, 22:15   

Zawór paliwowy "STOP" chyba nie znajduje się na pompie wysokiego ciśnienia !!! więc prawdopodobnie wymieniliście nie ten zawór co trzeba !!! no i problem nie zniknął . Na pompie wysokiego ciśnienia znajduje się zawór odcinający trzecią sekcję tłoczącą pompy aby ograniczyć przegrzewanie się paliwa . Zobacz www.mercdiagnose.eu - tam znajdziesz tester który Ci pomoże !!!
_________________
SPRINT12 - Najlepszy tester do MB na polskim rynku
Dzwoń ERA 666520959
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 5 Grudzień 2011, 20:15   

chciałbym zachować lucasa i dlatego duzo pytam. Jak przestał mi gasić auto zawór stop P1622 to normalnie przekraczałem 3000rpm ale od jakiegoś czasu ma tryb awaryjny. byłem na kompie i wtedy się dowiedziałem jaki to kod, wykasował mi błąd ale nadal nie mogłem przekroczyc 120km/h. Po kilku tygodniach auto ożyło czyli koniec trybu awaryjnego bo znowu przekraczał 120km/h ale to przez kilka dni. i problem powrócił czyli max 120km/h. Cały czas auto nie gaśnie odrazu ale to mi tak nie przeszkadza jak tryb awaryjny. odkręcałem zaworki i tłoczek sam wypadł z cylinderka zaworku czy to normalne? czy może problem tkwi w instalacji elektr ?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 10