|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Zgasła perełka, nie chce palić |
Autor |
Wiadomość |
MB_c250
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 20:56 Zgasła perełka, nie chce palić
|
|
|
Witam wszystkich
mam problem z moją w202 2.5 TD `98 rok
zaświeciła się rezerwa dzisiaj (30.06), wizyta na stacji (STATOIL zawsze) zatankowane 20l i samochodzik pojechał, przejechał około 120 km z małymi przerwami, nagle podczas jazdy zgasł silnik, próby odpalenia nic nie dawały, tak jak by próbował zaskoczyć ale nic, odpiąłem akumulator na kilka minut odpalił na minutkę ale znowu zgasł, później chodził tak jak by na jednym garze i brak pedału przyspieszenia, miałem podobny problem 2 lata temu wtedy po dłuższym postoju około 8 godzin nie chciał odpalać ale jak odpalił za x razem to chodził normalnie wymiana uszczelek pod układem paliwowym pomogła.
Do pompy(tam gdzie jest filtr paliwa) pod maską idzie wąż, nie ma w nim paliwa po przekręceniu zapłonu jak zacznę odpalać paliwo idzie z powietrzem, próbuje zaskoczyć ale mu nie wychodzi, tak jak by to powietrze mu przeszkadzało, dodam iż od ostatniej naprawy widoczne były małe pęcherzyki powietrza ale ani nie przeszkadzały ani nie tracił na mocy, mechanik mówił że on się sam odpowietrza i nic mu nie będzie.
powietrze jest widoczne Filtr paliwa -- zaworek przy świecach, nie widać żadnych wycieków, x wyjątkiem kabelka idącego od świecy obok w/w zaworka jest on delikatnie wilgotny, ale nie wiem czy to od głowicy mu kapneło czy od zaworka paliwko.
Proszę o poradę fachowców od bo 2 lata temu chcieli mi wymienić pół samochodu od pompy paliwowej.
Pozdrawiam Marcin |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:03
|
|
|
Jeśli w trakcie kręcenia widać, jak paliwo pojawia się w przewodach, to wydaje mi się, że.. za krótko kręciłeś Moja po wymianie filtra paliwa potrafi kaprysić i czasem długo trzeba ją prosić, żeby zagadała. Zwłaszcza, jak silnik jest zimny.
Przyda się mocny akumulator |
|
|
|
|
MB_c250
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:09
|
|
|
Paliwo się pojawia ale z dużą domieszką powietrza, autko paliło zawsze na dotknięcie, od 2 lat żadnych problemów no i zgasł w trakcie jazdy.
Po dłuższych kombinacjach i odłączeniu akumulatora znowu odpalił z problemem ale odpalił, jak by wytrącił powietrze ale za chwilkę zaczął chodzić jak by na jednym garze na gaz nie reagował zupełnie.
Akumulator jest nowy i jest mocny, podczas kręcenia nie miał żadnych problemów, ogrzewanie postojowe chodzi a przy słabym się nie uruchomi ;0 |
Ostatnio zmieniony przez MB_c250 30 Czerwiec 2010, 21:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:10
|
|
|
W jakim stanie są filtry (liczba mnoga) paliwa? |
|
|
|
|
MB_c250
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:15
|
|
|
Filtr paliwa na pewno był wymieniany 10.2008, nie przejechał od tamtego czasu więcej niż 20 tyś, w lutym zmieniałem olej ale nie pamiętam czy mechanik zmieniał filtr paliwa |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:16
|
|
|
MB_c250 napisał/a: | Filtr paliwa na pewno był wymieniany 10.2008 |
W tym modelu są dwa filtry, wstępny i główny. Warto zainteresować się stanem obydwóch. Szczegóły w archiwum forum. |
Ostatnio zmieniony przez G. 30 Czerwiec 2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MB_c250
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:18
|
|
|
Był kupowany cały komplet w salonie wszystkie filtry, powietrza, oleju itd |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 21:20
|
|
|
MB_c250, nie przeczę. Ale o wstępnym mechanicy często zapominają. Dodam, że filtr ten ma też swoją uszczelkę, te wcześniejsze małe pęcherzyki to może być wina właśnie zużytej uszczelki filtra wstępnego. |
|
|
|
|
MB_c250
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 8 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 30 Czerwiec 2010, 22:45
|
|
|
Gomezio idę wedle Twoich wskazówek już do mechanika dzwoniłem z sugestią co by mu różne inne nie przychodziły do głowy jak wymiana pompy
[ Dodano: 3 Lipiec 2010, 11:28 ]
FiltY - wymienione dalej to samo, mechanik szuka dalej
[ Dodano: 24 Lipiec 2010, 14:41 ]
Przyczyna była w paliwie okazało się bowiem że cały układ paliwowy był zanieczyszczony, co najdziwniejsze paliwko cały czas ze STATOILA i 2x Vpower z Shella nie tankowane było żadne inne
Pompa paliwowa była zasyfiona i nie zamykała się ani nie otwierała wyczyszczenie pomogło nie potrzeba było nic zmieniać (oprócz filtrów ale to wiadomo), mechanik stanął na wysokości zadania i nie wymienił pół samochodu
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,133 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|