Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
18 Czerwiec 2012, 15:54
Kluczyk scyzroyk - problemy z działaniem
Autor Wiadomość
Maniaak 

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Maj 2009, 16:37   

Panowie nie bede długo pisał bo jestem na zadupiu gdzie siec bezprzewodowa jest mizerna. W dniu dzisiejszym wymienilem baterie w moim pilocie. dzieki pani w sklepie to trwało na moja jak sie pozniej okazuje niekorzysc-trwalo powyzej 1 minuty. Baterie zaladowałem wychodze ze sklepu i cisza. Drzwi nie moge otworzyc:(Ale przypomniełem sobie stare dobre czasy wysunąłem kluczyk i heja do zamka. Oczywiscie zalaczyl sie alarm wlozyłem kluczyk do stacyjki. Kluczyk sie zakodował i odjechałęm. Po przybyciu na miejsce o dziwo nie dziala mi centralny zamek(z pilota) nie wiem co moglo byc przyczyna. Moj blad to jeszcze fakt ze glup[io pomyslalem i odlaczylem akumulator. Mowie zresetuje sie to bedzie dobrze, a tu guzik. Jeszcze gorzej gdyz swieci mi sie kontrolka bas esp.:(Najgorzej obwaial się, że mi sie dwrzi nie otwieraja?Macie jakas rade lub wiecie co z tym zrobic?Mam nadzieje ze pozniej net sie pojawi znowu i jak wejde to przeczytam dla mnie piejna odpowiedz. Z góry dzieki
_________________
C220 CDI Sport '00 Combi WDB2021931F917341
 
 
 
Fredek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 22
Skąd: pomorze
Wysłany: 2 Maj 2009, 17:41   

Ja miałem podobny problem w w140 i to na kluczyku dorabianym w serwisie (jeden z 2 oryginalnych był zepsuty) za który zapłaciłem około 700zł tak jak koledzy wcześniej pisali. U mnie wystarczyło kluczyk włożyć do stacyjki i odczekać około 30-60s, kluczyk sam sie "zakodował" i wszystko wróciło do normy. Ten sposób zreszta podpowiedziano mi w serwisie w Gdyni po zakupie nowego kluczyka serwisant powiedział, ze to "normalne" i w przypadku gdy kluczyk przestanie reagować należy zostawić go na chwilę w stacyjce.
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 2 Maj 2009, 17:50   

Kluczyk-scyzoryk możesz i godzinę trzymać w stacyjce, i to niczego nie zmieni.
Ciekawe w jakim serwisie są tacy mądrzy.
Potrzebna jest tak zwana "synchronizacja" kluczyka. Należy wysłać dwa impulsy w stronę odbiornika podczerwieni (w klamce drzwi lub pod lusterkiem) a następnie w ciągu dwudziestu sekund załączyć zapłon. BYŁO na forum.
Jeżeli chodzi o ESP odpalamy motor, kręcimy kierownicą do oporu, moment przytrzymujemy, kręcimy w drugą stronę do oporu, znowu przytrzymujemy na moment i prostujemy koła. Lampka powinna zgasnąć. To również BYŁO NA FORUM. Nazywa się "inicjalizacja czujnika skrętu"
Podaję tylko dlatego, że masz kłopoty z internetem... :wink:
 
 
perzu126 
W202 & A208 & W164

Pomógł: 433 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 11979
Skąd: Perzów
Wysłany: 3 Maj 2009, 14:21   

Skoro tyle osób ma problemy z dorobieniem kluczyka scyzoryka ze względu na cenę, to może zbierzemy się w kilku i udamy się do Niemiec osobiście, żeby dorobić drugi skoro jest tam tam tak tanio?? Jednaj osobie się nie opłaci jechać ale w kilku?
_________________

C220D WDB2021211A313360

CLK 200 Kompressor WDB2084441T098123
 
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 3 Maj 2009, 14:55   

Maniaak napisał/a:
Baterie zaladowałem wychodze ze sklepu i cisza. Drzwi nie moge otworzyc:


Dopiero teraz doczytałem, że chodzi o kluczyk "rybkę"
DLACZEGO TEJ INFORMACJI NIE MA W PYTANIU???
Tyle razy prosiłem i znowu widać efekty: pytanie nie wiadomo o co, pierwsza odpowiedź na inny temat, reszta pisze już na wszystkie tematy :evil:

Otóż kluczyka - rybki się nie koduje. Po włożeniu baterii(czas dowolny) MUSI DZIAŁAĆ
Kontrolka na kluczyku się zapala po naciśnięciu dowolnego przycisku?
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 3 Maj 2009, 19:54   

Jak kontrolka BAS/ESP się świeci, to może aku jest wyczerpany i stąd problemy z otwarciem auta - kluczyk nie musi mieć z tym nic wspólnego.
 
 
Fredek 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 22
Skąd: pomorze
Wysłany: 3 Maj 2009, 20:41   

Gerri - masz rację i chyba pamięć zaczyna mnie zawodzić, u mnie kluczyk w stacyjce działał, nie można było natomiast otworzyć nim drzwi a pomogła operacja, którą opisałem powyżej z tym, że jak wspomniałem sytuacja z w140. Myślalem, że skoro sposób ten działa na drzwi to i na stacyjkę zadziała :)
 
 
Maniaak 

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:28   

Witam ponownie:) Sorki za niedokładne opisanie:D Problem sam zniknął:) jeżeli chodzi o drzwi oraz kontrolkę "bas esp". Nie wiem co się stanęło ale "wszystko" już prawie działa. Po tym zdarzeniu po ruszeniu i przekroczeniu 20km/h nie zamykają mi się teraz drzwi, oraz samochód nie zawsze odpala tj. niekiedy słychać lekki stukot lecz nie załapuje:( ale nic-biorę się za czytanie forum
_________________
C220 CDI Sport '00 Combi WDB2021931F917341
 
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 7 Maj 2009, 20:54   

Maniaak napisał/a:
Problem sam zniknął:) jeżeli chodzi o drzwi oraz kontrolkę "bas esp"

Pewnie aku się podładował ;-)
Cytat:
po ruszeniu i przekroczeniu 20km/h nie zamykają mi się teraz drzwi

Odpowiedzi poszukaj w instrukcji, do ściągnięcia z działu DOWNLOAD.
 
 
maciek_gsi 

Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Maj 2009, 15:46   

Witam.
Mam duży problem bo po przeczytaniu tych postów i spróbowania wszystkich sposobów nic nie chce działać nie otwiera samochodu ani nie odpala nawet po zmianie tylu razy baterii . Co może być pomoże ktoś ???? Bo nie mogę się ruszyć z domu :(
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 10 Maj 2009, 20:50   

maciek_gsi napisał/a:
Mam duży problem


My też mamy duży problem: jak odpowiadać na zadane pytanie, skoro nie wiadomo nawet, co to za auto???
Może byłbyś uprzejmy napisać DOKŁADNIE jakim autem jeździsz. Dla ciebie to może wszystko jedno - dla wydania diagnozy TO NIE JEST WSZYSTKO JEDNO!
Nie napisałeś nawet jaki masz kluczyk! Poza tym, jakbyś poczytał forum, to byś wiedział, że kluczyk bez baterii też powinien odpalić auto - tak więc wielokrotna wymiana baterii nie ma sensu. Sprawdziłeś drugi kluczyk?
Przejrzałem Twoje posty - bardzo nerwowy jesteś, a przeważnie nie masz podstaw...
W zamian za to mógłbyś trochę popracować nad błędami. Jesteś na forum nowy, i nie licz na to, że wszyscy będą naokoło Ciebie skakać. :?

Pzdr. Gerri
 
 
maciek_gsi 

Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Maj 2009, 22:33   

Nikt nie musi skakać i jeśli jest to forum mercedesa to chyba jasne że nie jeżdzi się maluchem . A poza tym czepiacie się głupot . Bo zamiast pomocy udzielacie sobie upomnień jak .....
Jeśli chodzi o samochód to jest to MERCEDES BENZ C230 KOMPRESSOR W202 ROK 1999 PO LIFTINGU KLUCZYK JEST NA PODCZERWIEŃ . A co do drugiego kluczyka to on normalnie działa i odpala . Więc jeśli jest ktoś MĄDRY to proszę o pomoc .
P.s może teraz nikt się nie przyczepi do niczego jak kolega ....... :roll:
 
 
Gerri 

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 1255
Skąd: Limerick
Wysłany: 10 Maj 2009, 23:25   

maciek_gsi napisał/a:
Nikt nie musi skakać i jeśli jest to forum mercedesa to chyba jasne że nie jeżdzi się maluchem - jest to MERCEDES BENZ C230 KOMPRESSOR W202 ROK 1999 PO LIFTINGU


Widzę Kolego, że jednak jesteś nadal przekonany że wszystkie W202 są do siebie podobne (tak, jak "maluchy") i ja się niepotrzebnie czepiam.
Otóż schemat Malucha mieści się na jednej kartce papieru i jest identyczny dla wszystkich egzemplarzy. Schematy W202 to trzy grube książki z różnymi wersjami wyposażenia, wykonania na kraj przeznaczenia, różne wersje silników, skrzyń biegów, różne kluczyki - wszystko pociąga za sobą różnice w diagnozie.

maciek_gsi napisał/a:
Jeśli chodzi o samochód to jest to MERCEDES BENZ C230 KOMPRESSOR W202 ROK 1999 PO LIFTINGU KLUCZYK JEST NA PODCZERWIEŃ


Najlepiej jakbyś to wszystko umieścił w podpisie - unikniesz wtedy niepotrzebnych pytań i (jak widać powyżej) niepotrzebnego zdenerwowania.

maciek_gsi napisał/a:
P.s może teraz nikt się nie przyczepi do niczego jak kolega
Więc jeśli jest ktoś MĄDRY to proszę o pomoc .


Widzę, że już mnie skreśliłeś - bo się przyczepiam. No cóż...

maciek_gsi napisał/a:
KLUCZYK JEST NA PODCZERWIEŃ


Dla ścisłości: poprzedni kluczyk (scyzoryk) też posługuje się podczerwienią

maciek_gsi napisał/a:
A poza tym czepiacie się głupot . Bo zamiast pomocy udzielacie sobie upomnień jak .....


Ale efekty już widać: potrafisz jednak pisać bez błędów! :D

Pzdr. Gerri
 
 
jjankiello 


Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 2939
Skąd: Szczecin, PL
Wysłany: 11 Maj 2009, 00:52   

maciek_gsi napisał/a:
Bo zamiast pomocy udzielacie sobie upomnień jak .....

Kolego zauważ, że aby udzielić pomocy, trzeba wiedzieć dokładnie, o jakie auto chodzi, bo nikt nie dysponuje szklaną kulą, tym bardziej na odległość, zza klawiatury.
Słusznie zauważyłeś, że wiadomo, ze skoro tu pytasz, to nie masz malucha, którego powstały raptem ze trzy wersje, a tymczasem mercedes produkował przynajmniej trzy wersje jednego modelu, nie wypominając o wersjach silnikowych i o różnym wyposażeniu.

Piszesz w panice, ze nie możesz ruszyć spod domu, a zaraz potem, że drugi kluczyk normalnie działa... jakaś niekonsekwencja...

Na mój gust kluczyk wymaga rozbiórki i przejrzenia przez elektronika pod kątem m.in. zimnych lutów i obluzowanych bądź naderwanych elementów na płytce...
Jakbyś przeszukał forum, na pewno byś o tym znalazł... Niestety - od siebie też trzeba trochę wysiłku dać - po to jest forum, żeby z niego korzystać, a nie nabijać posty i bazę danych na serwerze...

Czytanie forum na pewno jest tańsze od wizyty w ASO :mrgreen:
_________________
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Maj 2009, 12:28   

maciek_gsi napisał/a:
Nikt nie musi skakać i jeśli jest to forum mercedesa to chyba jasne że nie jeżdzi się maluchem . A poza tym czepiacie się głupot . Bo zamiast pomocy udzielacie sobie upomnień jak .....


Haha, to dobre. Było kilka różnych instalacji elektrycznych w W202, podanie rodzaju kluczyka jest KLUCZOWE przy rozwiązywaniu problemów. Do tego ważne jest czy auto jest przed/przejsciowe/po lifcie.

maciek_gsi napisał/a:
P.s może teraz nikt się nie przyczepi do niczego jak kolega ....... :roll:


Skoro kolega się przyczepił, to czego tu szukasz? Dla mnie on chce Ci pomóc, a nie jest to byle kto i trochę szacunku dla innych.
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,212 sekundy. Zapytań do SQL: 10