Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
18 Czerwiec 2012, 15:54
Kluczyk scyzroyk - problemy z działaniem
Autor Wiadomość
majster4 


Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 42
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:55   

dziękuje za link;) tylko tak jak tam opisano to wynikało by ze mam słabe baterie w pilocie a specjalnie je wymieniłem i po wymianie nie synchronizowałem od razu działał dopiero jak odłączyłem akumulator to próbowałem synchronizacji.. wiec sam już nie wiem :(
_________________
Przesiadka na W203 C200 2.2 CDI
 
 
 
Mbara

Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 6 Maj 2010, 21:40   kluczyk scyzoryk

miałem podobny problem kluczyk otwierał drzwi zamkiem samochód odpalał jednak nie działał centralny zamek z kluczyka (tylko z konsoli). Miałem tylko jeden kluczyk i mocno klejony więc zamówiłem w ASO, po synchronizacji zadziałąłol wszystko centralny , alarm, diody w lusterku, (737zł) dwa lata gwarancji, stary dokupiłem mikrowyłacznik i powędrował do elektronika na lutowanie.
_________________
Marek
1996 C200 KOMBI
WDB2020801F486247
 
 
majster4 


Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 42
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 6 Maj 2010, 21:59   

ale centralny działa poprawnie wszystko jest ok tylko te diody które rzekomo sygnalizują słabe baterie w pilocie,po wymianie baterii jest to samo( nadal migają obie diody dość długo),mam 2 kluczyki z tymi samymi objawami,w trzecim brakuje mikrowyłącznika..
_________________
Przesiadka na W203 C200 2.2 CDI
 
 
 
damian_2002 

Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 46
Skąd: pszczółki
Wysłany: 8 Maj 2010, 00:08   

a ja mam 2 klczyki 1 ok a 2 otwiera drzwi ale dioda na lsterk i przy drzwiach świeci na czerwono i nie mogę odpalić auta co może być przyczyną i jak to naprawić?
 
 
pks5 

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 8 Maj 2010, 20:36   

Gość napisał/a:
Natomiast po włożeniu kluczyka do stacyjki żadnej reakcji.

Witam
Miałem podobny problem. Pilot działał ale silnika nie mozna było odpalić. Skończyło sie na podłączeniu komputera diagnostycznego, który pokazał błąd polegający na zablokowaniu immobilisera. W efekcie elktryk zrobił mi pętlę indukcyjną omijającą imobiliser a ja jestem lżejszy o 1000 zł.
 
 
damian_2002 

Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 46
Skąd: pszczółki
Wysłany: 8 Maj 2010, 21:18   

to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?
 
 
majster4 


Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 42
Skąd: Lewin Brzeski
Wysłany: 9 Maj 2010, 17:50   

u mnie jak na razie wszystko ok, odłączyłem jeszcze raz akumulator i zsynchronizowałem jeszcze raz kluczyki..Pozdrawiam
_________________
Przesiadka na W203 C200 2.2 CDI
 
 
 
pks5 

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 9 Maj 2010, 20:02   

damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.
 
 
damian_2002 

Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 46
Skąd: pszczółki
Wysłany: 10 Maj 2010, 18:45   

pks5 napisał/a:
damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.


że niby po co przestrajać ten komputer? i jakich reakcjii łańcuchowych, że niby co może się popsuć.... może pompka wspomagania hehe. mśle, że jedynie co to ich humor by się popsuł bo by znacznie mniej zarobili. ale najbardziej te reakcjie łańcchowe mnie interesują, ciekawe co to w/g nich może być?
 
 
pks5 

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11 Maj 2010, 06:24   

damian_2002 napisał/a:
pks5 napisał/a:
damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.


że niby po co przestrajać ten komputer? i jakich reakcjii łańcuchowych, że niby co może się popsuć.... może pompka wspomagania hehe. mśle, że jedynie co to ich humor by się popsuł bo by znacznie mniej zarobili. ale najbardziej te reakcjie łańcchowe mnie interesują, ciekawe co to w/g nich może być?

Po pierwsze: nie ironizuj bo to forum nie temu służy.
Po drugie jak masz pytania to pytaj a nie zaprzeczaj i po trzecie jeśli czegoś nie rozumiesz to poproś o wyjaśnienie.A teraz ci odpowiem
Mercedes W 202 pompa Lucasa na długim kablu jest sterowana elektronicznie i jest zsynchronizowana z komputerem. W moim przypadku po załączeniu kluczyka/ scyzoryk/ komputer cały czas wysyłał sygnał braku upoważnienia do uruchomienia silnika. Petla indukcyjna jakby zamieniała na stałe ten sygnał .Na tym polega odcięcie immobilisera bez wchodzenia w oprogramowanie komputera.
 
 
SAMO 
Try Mercedes..


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 60
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 14:48   Nagle przestał dzialać kluczyk

Witam czytałem kilka tematów na temat kluczyka ale w każdym co innego i w sumie nie wiem co u mnie jest nie tak.Więc po nocy zachodze żeby otworzyć auto i lipa wcześniej wszystko działało ok, mam kluczyk scyzoryk z jednym dużym czarnym przyciskiem,po naciśnięciu czuć jakby przycisk był bardziej miękki niż przedtem,diody w klamce nie reagują udało mi sie otworzyć jedynie drzwi od pasażera ponieważ z tej strony jest wkład zamka ale nic pozatym po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręca sie normalnie do końca ale odpalić sie nie da rozrusznik kręci bez rezultatu ,zauważyłem też że migaja naprzemian diody w lusterku wstecznym baterie maja ze 2 m-ce przedtem dało sie zauważyć delikatne mrugnięcie w kluczyku po nacisnięciu przycisku gdzieś w ciemnym miejscu teraz nic ,czy to może być ten mikrowłącznik czy cos innego?Auto to w202 1.8 benz 96rok vin w opisie.
_________________
Mój prosiak:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=12584
Do użytkowników GG:
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 16:19   Re: Nagle przestał dzialać kluczyk

mialem dokladnie ten sam przypadek od poczatku do konca. lutownica i wlutuj mikrowylacznik,bo odpadl z plytki.
 
 
 
SAMO 
Try Mercedes..


Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 60
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Lipiec 2010, 16:29   

polofix, dzieki będę dzialał wolałem sie upewnić że to napewno ten mikroswitch.

[ Dodano: 12 Lipiec 2010, 15:06 ]
Dzisiaj zrobiłem mikroswitch faktycznie odpadł i było jakies zwarcie w obwodzie jeszcze teraz jest ok synchronizacja to przekręcenie stacyjki wyjecie kluczyka naiśnięcie raz w strone lusterka wew. miga dioda czerwona drzwi sie rygluja naciśniecie 2 gi raz miga zielona drzwi sie otwierają uruchomienie gwiazdy i jazda całe szczeście że zrobienie to koszt 30 zł. :roll:
_________________
Mój prosiak:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=12584
Do użytkowników GG:
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
 
 
 
ayek 
POLIZEI

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 467
Skąd: PJA ****
Wysłany: 1 Listopad 2010, 13:12   kluczyk "scyzoryk" i sterowanie ???

podepnę sie do tematu ;)

jak w temacie
mam w C250TD '97 kluczyk scyzoryk, a w zasadzie go niemam :( została mi tylko karta (klucz warsztatowy)
i chciałem zakupić taki komplet http://skroc.se/5hRdGT co by nie inwestowac w ASO za prawie 1000 PLN
i pytanie: czy wystarczy tylko przełozyc ten sterownik czy bedzie potrzebna ingerencja elektryka i przestawianie cos w komputerze auta ?
dodam tylko ze zamykanie i otwieranie auta z karty tez "umarło" i trzeba "cycki" wduszać a to miłe nie jest :(
wszelkie info w temacie mile widziane ;)
pozdro

PS. baterie w karcie nowe !
diody w lusterku nie działają !
z klucza nie idzie zamknąc centralnym od strony kierowcy (wkładka jest po tej stronie)
zamykanie centralnym tylko z konsoli srodkowej i to trzeba siedziec w aucie :( [/b]
_________________
MB C-250TT"97 "manual"
:mrgreen: BŁĘKITNY GROM :mrgreen:

WBD2021881F571508

....ciesz się z tego co masz

www.remontyjarocin.pl
 
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Listopad 2010, 14:56   

ayek napisał/a:
czy wystarczy tylko przełozyc ten sterownik czy bedzie potrzebna ingerencja elektryka i przestawianie cos w komputerze auta ?

W przypadku PMSa wystarczy przełożyć tylko ten sterownik. Jak sobie poradzi Diesel z tym sterownikiem - nie wiem. W każdym razie jeden taki zestaw leży u mnie w szufladzie i się kurzy. Jak chcesz testować to wpadaj - albo Poznań albo Leszno jak Ci wygodnie :mrgreen:
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,177 sekundy. Zapytań do SQL: 10