Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
17 Styczeń 2012, 20:09
przekażnik pompy paliwa MB C-180 benz.
Autor Wiadomość
aloha1970

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:19   przekażnik pompy paliwa MB C-180 benz.

Witam wszystkich czy ktoś orientuje sie gdzie w Mercedesie C-180 benzyna 95r. znajduje się przekaznik pompy paliwa bo słyszałem że taki jest tylko niewiem gdzie go szukać?
_________________
1970
 
 
Przemek 
Site Admin
W202 C180 LPG Esprit

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 405
Skąd: lubuskie
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:33   

w bagazniku po prawej stronie za akumulatorem jest przekaznik z bezpiecznikiem
_________________
W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24
 
 
aloha1970

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:53   

dzięki
_________________
1970
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 22:30   

Oznaczenia pinów przekaznika pompy paliwa tego zielonego w bagażniku po prawej stronie , jest może jakiś elektryk lub wtajemniczony kto podpowie co to jest?
30?
86?
85?
87?

[ Dodano: 24 Styczeń 2010, 22:37 ]
dodam, że chodzi o c200 w 202 a temat ztym przekaznikiem był najbliższy mojej sprawie :roll:
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 22:57   

No przekaźnik jest prosty i zwykły. Dwa piny to sterowanie, a dwa zasilanie pompy. Jeśli pojawi się sygnał na sterowaniu, to przekaźnik zwiera dwa inne piny i zamyka obwód = zasila pompe. Teraz to już nie pamiętam które piny są od czego, ale na przekaźniku jest opisany schemat i jego zasada jest prosta do zrozumienia.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 23:10   

kupiłem najwyrażniej nową podróbę a na stary jest tak zajechany ze raczej nic nie odczytam...... :oops: Camel może Ty wiesz gdzie w202 przed lf. ma immobiliser? Zadaję takie pytania bo chyba muszę go ominąć i też nie wiem jak się wpiąć pod ten przekażnik na "lewo"
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 17:41   

Wpięcie przekaźnika na lewo nic Ci nie da, bo pompa będzie pracować non stop. (No chyba, że do testów, to spoko - też tak robiłem :P ). Opisianie immobilizera w PMSie jest zbyt skomplikowane by opisać to w jeden wieczór kiedy boli głowa :mrgreen: Poza tym immobilizer jak dobrze kojarze :) nie odcina pompy paliwa, tylko zamyka obieg paliwa elektrozaworem. Znajduje się on przy baku i steruje nim moduł w nogach pasażera, z drugiej strony tej blachy pod dywanikiem. Pompa za pewne nie pracuje, gdyż szybko uzyskuje maksymalne ciśnienie w układzie.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 17:56   

Widzę, że zapowiada się sporo pracy na jutro :mrgreen: Rosołek albo Etopiryna pomaga :idea: :wink: a po uzyskaniu max ciśnienia jaki mechanizm rozłącza pompę? sama w sobie jest na tyle inteligętna ? czy to ten zielony przekaznik?
Praktykował już ktoś omijanie tego elektrozaworu?
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 19:19   

Sido69 napisał/a:
Praktykował już ktoś omijanie tego elektrozaworu?

http://www.w202.pl/viewto...ilizer&start=15
Pogadaj z Baczek87 :) I przeczytaj 3 część postu Gerriego pod spodem.
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
Sido69 
Marcin

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 21:37   

Przerabiałem już ten temat niestety mam stacyjkę na zwyczajnej kostce i nic poza tym ale z Baczkiem87 nie omieszkam się skonsultować :idea:

[ Dodano: 26 Styczeń 2010, 20:52 ]
Witam :? podpiąłem dzisiaj pompę na "krótko" odłączyłem sterownik od LPG i odpalił na dotyk :mrgreen: tyle, że ja dalej nie wiem gdzie tkwi awaria :|
Powiem śmiało ,że to na pewno nie wina immo więc zostawiłem ten trop teraz zabieram się za instalkę LPG :idea:

[ Dodano: 27 Styczeń 2010, 20:01 ]
Problem rozwiązany utlenił się kabel przy wtyczce do pompy :oops:
Ale już śmiga jak nowy :mrgreen:
Made in Poland :mb: 8)
_________________
C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
 
 
KidssOne 
KidssOne

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 60
Skąd: Dobrzany
Wysłany: 1 Maj 2013, 11:18   

Witam... myślę że mój problem najbardziej pasuje do tego tematu... Mój problem polega na tym że na wolnych obrotach zaczęło drgać mi auto... i obroty na obrotomierzu zmalały... było zawsze przy odpalaniu 1200 i po chwili spadały na 800 może 900 a teraz jest 700 może 750... udałem się na diagnostykę i pokazało mi błąd k27... w google znalazłem że jest związany z przekaznikiem pompy paliwa... wiec wymieniłem od kolegi który ma taki sam jak ja... i dalej tak samo... przekaznik wydaje sie byc sprawny wiec udałem sie do innego kolegi który ma kompa i zdiagnozował tak... (Przerwa lub zwarcie do bieguna dodatniego w obwodzie przekaznika pompy paliwa) czy ta usterka (zwarcie) moze powodować to ze obroty mi zmalały i trzesie mi lekko autem? i jak poradzic sobie z ta usterką...? jesili ktoś może pomuc to będe bardzo wdzięczny...
_________________
w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 2 Maj 2013, 13:41   

KidssOne napisał/a:
Witam... myślę że mój problem najbardziej pasuje do tego tematu... Mój problem polega na tym że na wolnych obrotach zaczęło drgać mi auto... i obroty na obrotomierzu zmalały... było zawsze przy odpalaniu 1200 i po chwili spadały na 800 może 900 a teraz jest 700 może 750... udałem się na diagnostykę i pokazało mi błąd k27... w google znalazłem że jest związany z przekaznikiem pompy paliwa... wiec wymieniłem od kolegi który ma taki sam jak ja... i dalej tak samo... przekaznik wydaje sie byc sprawny wiec udałem sie do innego kolegi który ma kompa i zdiagnozował tak... (Przerwa lub zwarcie do bieguna dodatniego w obwodzie przekaznika pompy paliwa) czy ta usterka (zwarcie) moze powodować to ze obroty mi zmalały i trzesie mi lekko autem? i jak poradzic sobie z ta usterką...? jesili ktoś może pomuc to będe bardzo wdzięczny...
Sam przekaźnik jak jest dobry to szukaj zaśniedziałych styków. Może być wypalone gniazdo przekaźnika np. jeden ze styków [nadpalony/zaśniedziały]
 
 
 
aloha1970

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 117
Skąd: warszawa
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 13:29   Nie można odpalić migają naprzemian diody -z pychu pali

Witam wszystkich ,,Gwiazdorów'' Mam taki problem z odpaleniem samochodu opiszę to w skrócie : Mercedes 180 benzyna 1995r. kluczyk scyzoryk .Uzbrajam imob. czerwona lampka , naciskam jeszcze raz kluczyk zielona lampka wkładam kluczyk chcę odpalić migają diody na przemian samochód nie odpala kręcę rozrusznikiem nie chce odpalić .,co ciekawe na pych z biegu odpala mimo migających lampek i chodzi normalnie do puki go nie zgaszę chcę odpalić odnowa to samo i nie chce odpalić pompa chodzi bo ją słychać przekażnik sprawdzony .Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania dodam że wczoraj była ulewa i wjechałem w ogromną kałużę dodałem gazu zaczęły świecić diody na przemian ale samochód jechał bez problemu dojechałem do celu samochód postał z godzinę i niemożna odpalić .Znajomy sugerował że może mam słaby akumulator ale po przejechaniu 12 kilometrów powinien chyba się naładować znowu kręcę i nic,w tej chwili dla świętego spokoju ładuję akumulator .Proszę o podpowiedzi może ktoś miał podobne objawy i się z nimi uporał z góry dziękuję życzę miłego ,,Weekendu''.
_________________
1970
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,146 sekundy. Zapytań do SQL: 11