|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 20:09 |
przekażnik pompy paliwa MB C-180 benz. |
Autor |
Wiadomość |
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:19 przekażnik pompy paliwa MB C-180 benz.
|
|
|
Witam wszystkich czy ktoś orientuje sie gdzie w Mercedesie C-180 benzyna 95r. znajduje się przekaznik pompy paliwa bo słyszałem że taki jest tylko niewiem gdzie go szukać? |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Przemek
Site Admin W202 C180 LPG Esprit
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Gru 2005 Posty: 405 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:33
|
|
|
w bagazniku po prawej stronie za akumulatorem jest przekaznik z bezpiecznikiem |
_________________ W służbie Jej Królewskiej Mości
W202 C180 Esprit LPG => BRC Sequent 24 |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11 Listopad 2007, 19:53
|
|
|
dzięki |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
Sido69
Marcin
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 22:30
|
|
|
Oznaczenia pinów przekaznika pompy paliwa tego zielonego w bagażniku po prawej stronie , jest może jakiś elektryk lub wtajemniczony kto podpowie co to jest?
30?
86?
85?
87?
[ Dodano: 24 Styczeń 2010, 22:37 ]
dodam, że chodzi o c200 w 202 a temat ztym przekaznikiem był najbliższy mojej sprawie |
_________________ C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 22:57
|
|
|
No przekaźnik jest prosty i zwykły. Dwa piny to sterowanie, a dwa zasilanie pompy. Jeśli pojawi się sygnał na sterowaniu, to przekaźnik zwiera dwa inne piny i zamyka obwód = zasila pompe. Teraz to już nie pamiętam które piny są od czego, ale na przekaźniku jest opisany schemat i jego zasada jest prosta do zrozumienia. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Sido69
Marcin
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Styczeń 2010, 23:10
|
|
|
kupiłem najwyrażniej nową podróbę a na stary jest tak zajechany ze raczej nic nie odczytam...... Camel może Ty wiesz gdzie w202 przed lf. ma immobiliser? Zadaję takie pytania bo chyba muszę go ominąć i też nie wiem jak się wpiąć pod ten przekażnik na "lewo" |
_________________ C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 17:41
|
|
|
Wpięcie przekaźnika na lewo nic Ci nie da, bo pompa będzie pracować non stop. (No chyba, że do testów, to spoko - też tak robiłem ). Opisianie immobilizera w PMSie jest zbyt skomplikowane by opisać to w jeden wieczór kiedy boli głowa Poza tym immobilizer jak dobrze kojarze nie odcina pompy paliwa, tylko zamyka obieg paliwa elektrozaworem. Znajduje się on przy baku i steruje nim moduł w nogach pasażera, z drugiej strony tej blachy pod dywanikiem. Pompa za pewne nie pracuje, gdyż szybko uzyskuje maksymalne ciśnienie w układzie. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Sido69
Marcin
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 17:56
|
|
|
Widzę, że zapowiada się sporo pracy na jutro Rosołek albo Etopiryna pomaga a po uzyskaniu max ciśnienia jaki mechanizm rozłącza pompę? sama w sobie jest na tyle inteligętna ? czy to ten zielony przekaznik?
Praktykował już ktoś omijanie tego elektrozaworu? |
_________________ C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 19:19
|
|
|
Sido69 napisał/a: | Praktykował już ktoś omijanie tego elektrozaworu? |
http://www.w202.pl/viewto...ilizer&start=15
Pogadaj z Baczek87 I przeczytaj 3 część postu Gerriego pod spodem. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Sido69
Marcin
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Styczeń 2010, 21:37
|
|
|
Przerabiałem już ten temat niestety mam stacyjkę na zwyczajnej kostce i nic poza tym ale z Baczkiem87 nie omieszkam się skonsultować
[ Dodano: 26 Styczeń 2010, 20:52 ]
Witam podpiąłem dzisiaj pompę na "krótko" odłączyłem sterownik od LPG i odpalił na dotyk tyle, że ja dalej nie wiem gdzie tkwi awaria
Powiem śmiało ,że to na pewno nie wina immo więc zostawiłem ten trop teraz zabieram się za instalkę LPG
[ Dodano: 27 Styczeń 2010, 20:01 ]
Problem rozwiązany utlenił się kabel przy wtyczce do pompy
Ale już śmiga jak nowy
Made in Poland |
_________________ C280 SPORT AMG 94'
202 028 1F 098 610
https://plus.google.com/109718316023911912026/posts/138WEhEaZB7
|
|
|
|
|
KidssOne
KidssOne
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 60 Skąd: Dobrzany
|
Wysłany: 1 Maj 2013, 11:18
|
|
|
Witam... myślę że mój problem najbardziej pasuje do tego tematu... Mój problem polega na tym że na wolnych obrotach zaczęło drgać mi auto... i obroty na obrotomierzu zmalały... było zawsze przy odpalaniu 1200 i po chwili spadały na 800 może 900 a teraz jest 700 może 750... udałem się na diagnostykę i pokazało mi błąd k27... w google znalazłem że jest związany z przekaznikiem pompy paliwa... wiec wymieniłem od kolegi który ma taki sam jak ja... i dalej tak samo... przekaznik wydaje sie byc sprawny wiec udałem sie do innego kolegi który ma kompa i zdiagnozował tak... (Przerwa lub zwarcie do bieguna dodatniego w obwodzie przekaznika pompy paliwa) czy ta usterka (zwarcie) moze powodować to ze obroty mi zmalały i trzesie mi lekko autem? i jak poradzic sobie z ta usterką...? jesili ktoś może pomuc to będe bardzo wdzięczny... |
_________________ w202 sport 220 96r
WDB2020221A223181 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 2 Maj 2013, 13:41
|
|
|
KidssOne napisał/a: | Witam... myślę że mój problem najbardziej pasuje do tego tematu... Mój problem polega na tym że na wolnych obrotach zaczęło drgać mi auto... i obroty na obrotomierzu zmalały... było zawsze przy odpalaniu 1200 i po chwili spadały na 800 może 900 a teraz jest 700 może 750... udałem się na diagnostykę i pokazało mi błąd k27... w google znalazłem że jest związany z przekaznikiem pompy paliwa... wiec wymieniłem od kolegi który ma taki sam jak ja... i dalej tak samo... przekaznik wydaje sie byc sprawny wiec udałem sie do innego kolegi który ma kompa i zdiagnozował tak... (Przerwa lub zwarcie do bieguna dodatniego w obwodzie przekaznika pompy paliwa) czy ta usterka (zwarcie) moze powodować to ze obroty mi zmalały i trzesie mi lekko autem? i jak poradzic sobie z ta usterką...? jesili ktoś może pomuc to będe bardzo wdzięczny... | Sam przekaźnik jak jest dobry to szukaj zaśniedziałych styków. Może być wypalone gniazdo przekaźnika np. jeden ze styków [nadpalony/zaśniedziały] |
|
|
|
|
aloha1970
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 117 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 1 Czerwiec 2013, 13:29 Nie można odpalić migają naprzemian diody -z pychu pali
|
|
|
Witam wszystkich ,,Gwiazdorów'' Mam taki problem z odpaleniem samochodu opiszę to w skrócie : Mercedes 180 benzyna 1995r. kluczyk scyzoryk .Uzbrajam imob. czerwona lampka , naciskam jeszcze raz kluczyk zielona lampka wkładam kluczyk chcę odpalić migają diody na przemian samochód nie odpala kręcę rozrusznikiem nie chce odpalić .,co ciekawe na pych z biegu odpala mimo migających lampek i chodzi normalnie do puki go nie zgaszę chcę odpalić odnowa to samo i nie chce odpalić pompa chodzi bo ją słychać przekażnik sprawdzony .Nie wiem co może być przyczyną takiego zachowania dodam że wczoraj była ulewa i wjechałem w ogromną kałużę dodałem gazu zaczęły świecić diody na przemian ale samochód jechał bez problemu dojechałem do celu samochód postał z godzinę i niemożna odpalić .Znajomy sugerował że może mam słaby akumulator ale po przejechaniu 12 kilometrów powinien chyba się naładować znowu kręcę i nic,w tej chwili dla świętego spokoju ładuję akumulator .Proszę o podpowiedzi może ktoś miał podobne objawy i się z nimi uporał z góry dziękuję życzę miłego ,,Weekendu''. |
_________________ 1970 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,146 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|