Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Camel-
13 Styczeń 2012, 12:01
Regulacja świateł na podciśnienie
Autor Wiadomość
misza1 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 258
Skąd: Chorzow
Wysłany: 30 Grudzień 2008, 08:56   

w mojej Celince tez byl problem ze swiatlami i zaglowkami i tak jak u Ciebie ralf, byl ten smieszny trojnik uszkodzony. opanowalem to ale dalej nic i szukulem szukalem az sie okazalo ze wlasnie z powodu uszkodzonego trojnika sa problemy z podcisnieniem wiec madry "ktos" naprawil to poprzez odłaczenie podcisnienia od kolektora (wezyk koloru szarego) wpiąłęm przewod na swoje miejsce i wszystko wrocilo do normy. 8)
_________________
W202 C280 WDB 2020281A001986
W124 250D
W201 2.0D
Golf MK1 cabrio
 
 
ralf 


Pomógł: 88 razy
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 2532
Skąd: Toruń
Wysłany: 30 Grudzień 2008, 10:00   

misza1, dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że podłączenie wężyka wystarczy.

[ Dodano: 30 Grudzień 2008, 16:29 ]
Ok. Zrobione. Zagłówki ożyły :wink:
_________________
»składak
 
 
sklerotyk

Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 167
Skąd: glogow
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 11:38   

witam was wiecie może jaką ten trójnik ma średnice bo u mnie regulacja swiateł jest zakończona wkręceniem małej śrubki (brak trójnika) nie mam nawet wzoru jaki by mi sie przydał kupując go w sklepie motoryzacyjnym dzięki wielkie pozdrawiam.
_________________
w202 2.5td 96r
WDB2021281F415845
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 12:26   

sklerotyk napisał/a:
witam was wiecie może jaką ten trójnik ma średnice bo u mnie regulacja swiateł jest zakończona wkręceniem małej śrubki (brak trójnika) nie mam nawet wzoru jaki by mi sie przydał kupując go w sklepie motoryzacyjnym dzięki wielkie pozdrawiam.


Taką drobnicę najlepiej kupować w ASO - w sumie kosztować to będzie grosze a przy okazji jest pewność, że wszystko pasuje.
_________________
S202 OM611 75kW
WDB2021941F870839


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S.Lem
 
 
man212 

Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 170
Skąd: Radom
Wysłany: 9 Kwiecień 2009, 19:16   

A ja mam pytanie, czy jak są te plastikowe wężyki (najczęściej koloru fioletowego) i jak one idą od świateł do tej pompy to właśnie w moim aucie idzie tylko jeden plastikowy przewód. Czy niepowinno ich być więcej?
_________________
W202 220D. '93
 
 
GDX 

Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 18
Skąd: Łuków
Wysłany: 21 Kwiecień 2009, 18:19   

W komorze silnika powinny byś dwa kabelki w dwóch odcieniach fioletu. Zacznij szukanie od reflektorów - najprościej. Z prawego pomyka sobie pod atrapą i dopiero na lewym błotniku schodzą się do pary i dalej do kabiny. Przynajmniej tak było w angliku, którego demontuję w ogródku. W moim wyglada na to iż jest podobnie.
 
 
Sycylek 

Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 181
Skąd: wawa
Wysłany: 17 Lipiec 2009, 17:30   

Jak przewody schodza się do takiej grodzi po prawej stronie (od strony pasażera) i te wężyki wchodzą w takie kółko gumowe... Jak je stamtąd wyjąć? Poprostu chwycić za wężyk i do siebie ciągnąć? Bo do tych wężyków jest b. trudny dostęp i ręka tam nie wejdzie, może jakieś szczypce. A wy jak te wężyki wyciągaliscie?
_________________
Mercedes W202 220D. 1993r. Classic!
<W trakcie przywracania go do stanu fabrycznego>
 
 
bax00 

Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 8 Sierpień 2010, 12:32   

Witam Szanownych forumowiczów.

W moim W202 220D 96' także nie działa podciśnieniowa regulacja wysokości lamp. Znalazłem tylko jeden przewód koloru fioletowego, który sięga do lampy po stronie kierowcy, natomiast po drugim przewodzie nie ma śladu. Co dziwniejsze w moim aucie, fioletowy przewód biegnie pod atrapą, a pózniej po prawym błotniku w kierunku podszybia i przechodząc przez coś jakby dławik/mufa znika gdzieś głębiej, a i w samym dławiku/mufie nie ma miejsca na kolejny przewód(podłączony jest jeden fioletowy drugi szary.) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i porady.

pozdrawiam
_________________
----------------------------------------------------------
C220D 95KM 96'
 
 
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 8 Sierpień 2010, 21:58   

bax00 napisał/a:
Witam Szanownych forumowiczów.

W moim W202 220D 96' także nie działa podciśnieniowa regulacja wysokości lamp. Znalazłem tylko jeden przewód koloru fioletowego, który sięga do lampy po stronie kierowcy, natomiast po drugim przewodzie nie ma śladu. Co dziwniejsze w moim aucie, fioletowy przewód biegnie pod atrapą, a pózniej po prawym błotniku w kierunku podszybia i przechodząc przez coś jakby dławik/mufa znika gdzieś głębiej, a i w samym dławiku/mufie nie ma miejsca na kolejny przewód(podłączony jest jeden fioletowy drugi szary.) Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i porady.

pozdrawiam

Przewód jest jeden od lewej lampy do prawej a od prawej do podszybia. jest jedno ale w tym samym układzie są tylne zagłówki i nieszczelność w jednym powoduje, że nie działają oba.
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
bax00 

Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 9 Sierpień 2010, 17:23   

Dzięki Janusz, zatem fakt że lampy są połączone szeregowo przewodem podciśnieniowym tłumaczy dlaczego nie ma u mnie drugiego przewodu. Ale z drugiej strony zagłówki działąją. :? Jest jeszcze jedna kwestia przewód który biegnie od podszybia do lewej lampy nie jest łączony w żadnym miejscu i w żadnym miejscu też nie chodzi do prawej lampy. Teraz nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie czy w każdym roku modelowym układ podciśnieniowej regulacji był realizowany w taki sposób? Zastanawia mnie to dlatego ze niedawno miałem stłuczkę i wymieniłem prawą lampę w moim autku i nie wiem czy lampa którą wstawiłem, będzie działać z tym układem.
_________________
----------------------------------------------------------
C220D 95KM 96'
 
 
Janusz51
C220 Elegance


Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 110
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 10 Sierpień 2010, 21:52   

bax00 napisał/a:
Jest jeszcze jedna kwestia przewód który biegnie od podszybia do lewej lampy nie jest łączony w żadnym miejscu i w żadnym miejscu też nie chodzi do prawej lampy.

Z twojego opisu wynika że ww przewód biegnie do lewej lampy ale prawidłowo lewa lampa jest po stronie kierowcy a najlepiej widać to na "obrazku" na pierwszej stronie tego tematu.W moim przypadku miałem wypięty przewód przy prawej lampie i wtedy nie działały również zagłówki. Może u Ciebie winna jest ta wymieniona lampa albo zatkany przewód pozostaje prześledzić układ według ww schematu na pierwszej stronie tego tematu. Natomiast w kwestii rodzajów układów regulacji wydaje mi się że Masz ten sam układ.
_________________
ELEGANCE C220D 94'
WDB2021211A103001
:mb:
 
 
bax00 

Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 10
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 10 Sierpień 2010, 23:01   

Sęk w tym że ta regulacja nie działąła mi już przed wymianą lampy. Nie pozostaje mi nic innego jak to wszystko rozbebeszyć i złożyć od początku:/
_________________
----------------------------------------------------------
C220D 95KM 96'
 
 
Wojtass 

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 290
Skąd: Radzionków
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 18:19   

musialem odkopać temat, ogladalem schemat w aso instalacji podcisnienia, i wg schematu w moim wozie powinien byc taki jakby zaworek/rozdzielacz do ktorego wchodzi przewod z kolektora i dalej idzie do wnetrza, u mnie tego nie było, tylko przewod od kolektora szedł prosto do trójnika z ktorego rozdzielal sie na swiatla i zaglowki ..., a taki zawór/rozdzielacz co był na schemacie mam z anglika ... i pytanie jak go wpiąć bo przepuszcza on w jedną strone tylko, gdy odpalimy silnik to w instalacji pojawia sie jakies cisnienie, czy zostaje z niego powietrze wysysane ?
_________________
ex: special series W202 2.2 Sport "DTM-edition" '95 r.
WDB2020221F234835

W211 E280 avantgarde
WDB2110541A861157
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 21:19   

Wojtass napisał/a:
gdy odpalimy silnik to w instalacji pojawia sie jakies cisnienie, czy zostaje z niego powietrze wysysane ?


zostaje wysysane
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
misiu129 
C 220 CDI 99r

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 254
Skąd: Krosno Odrzańskie
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 21:30   

Następuje podciśnienie czyli:
Wojtass napisał/a:
zostaje z niego powietrze wysysane
:wink:


kurcze nie zauważyłem że już padła odpowiedź :oops:
_________________
W202 C220 CDI ELEGANCE 1999r ASB

W203 C200 KOMPRESSOR AVANGARD

new W203 C320 AVANGARD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,167 sekundy. Zapytań do SQL: 11