Przesunięty przez: Camel- 13 Styczeń 2012, 12:01 |
Regulacja świateł na podciśnienie |
Autor |
Wiadomość |
Wojtass
Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Maj 2009 Posty: 290 Skąd: Radzionków
|
Wysłany: 12 Grudzień 2011, 21:32
|
|
|
ok dzieki |
_________________ ex: special series W202 2.2 Sport "DTM-edition" '95 r.
WDB2020221F234835
W211 E280 avantgarde
WDB2110541A861157
|
|
|
|
|
mikar
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 6 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 26 Luty 2012, 21:01
|
|
|
Koledzy, szukałem wiele na temat podcisnienia od siwateł. U mnie tez padły. Moze ktoś powie mi od czego zacząc szukanie bledu. W202 sedan 200cdi (po lifcie). Skad powinno isc podcisnienie na lampy? Czy jest mozliwe aby padly regulatory w lampach? |
|
|
|
|
Axwell
C 220 od Brabusa
Pomógł: 78 razy Dołączył: 07 Sie 2007 Posty: 3494 Skąd: 42-200
|
Wysłany: 27 Luty 2012, 10:07
|
|
|
na 100 przypadków 98 ma nieszczelności które niestety musisz znaleźc poprzez diagnozę na słuch lub organoleptycznie.
wszystkie inne układy działają sprawnie ? / zagłówki, zamki w drzwiach ? / |
_________________
|
|
|
|
|
mikar
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 6 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 27 Luty 2012, 10:58
|
|
|
centralny zamek dziala.Zagłówków nie podnosilem w obawie o niemozliwosc opuszczenia. Jak naciscne przycisk opuszczania zaglówków, to słychac ze w kanapie coś sie dzieje. Zastanawiam sie, czy nie padly silowniki w lampach. Jesli tak,to czy da sie je naprawic czy tylko wymiana wchodzi w gre? |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 27 Luty 2012, 11:30
|
|
|
Axwell napisał Ci najczęstszą przyczynę... Wężyki do lamp idą wzdłuż lewego błotnika. Sprawdź czy nie spadł któryś przy siłowniku w lampie...
Drugi koniec tych wężyków jest przy regulatorze na desce rozdzielczej, do niego dochodzi też trzeci, spod maski, zasilający w podciśnienie... W W201/124 były fioletowe. W w202 pewnie też...
Jak sam nie sprawdzisz, nie wywróżymy... |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
mikar
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 6 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: 29 Luty 2012, 16:02
|
|
|
Sprawdzilem zaglowki i dzialaja a lampy jak siwcily w dol, tak swieca.
Mam do was pytanie w temcie lamp. Czy w przypadku lampy prawej od anglika wystarczy wymiana szkla na wlasciwe, czy roznia sie rowniez odblysnikami albo konstrukcja wewnetrzna? |
|
|
|
|
Gerardoo
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Police
|
Wysłany: 1 Maj 2012, 13:01
|
|
|
U mnie syczy przy regulatorze. Zmieniłem na jakiś używany i dalej mi tam syczy. Efekt obniżania się poziomu świecenia świateł przy przyspieszaniu dalej się utrzymuje. Byłem ostatnio w ASO z pytaniem po ile maja nowy regulator. Facio wyśpiewał mi 250 zł. Narazie chyba odpuszczę temat... |
_________________ C200 K 192 KM (141 kW) 1999r. kombi
WDB2020821F835686 |
|
|
|
|
mlody23
Mercedes-KOCHAM
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 32 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: 2 Sierpień 2012, 11:06
|
|
|
witam panowie, mam taki sam problem jak kolega wyzej, a wiec nie wiadomo dlaczego z dnia na dzien zaczelo mi cos syczec przy przełaczniku swiatel, jak mocno skrece kola w prawo to przestaje. rozebralem te przełaczniki i okazalo sie ze to syczenie dobiega z przelacznika od ustawiania wysokosci swiatel. Mozna go jakos naprawic czy tylko wymiana na nowy?? z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam |
_________________ MERCEDES W202 1.8 BENZYNA+GAZ(od 18.05.2012r) 1995rok prod. W AUTOMACIE
NR VIN: WDB2020181A310288
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2 Sierpień 2012, 15:20
|
|
|
Gerardoo, spróbuj sprawdzić szczelność akumulatora podciśnienia. Jest pod prawym błotnikiem podłączony do rozdzielacza w prawym podszybiu.
Poza tym jeśli syczy przy regulatorze wcale nie oznacza jego nieszczelności. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Gerardoo
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 60 Skąd: Police
|
Wysłany: 20 Sierpień 2012, 22:18
|
|
|
Sprawdziłem tą puszkę. Oba przewody są szczelne. Dla pewności przesmarowałem uszczelki wazelinką. Szukam dalej... |
_________________ C200 K 192 KM (141 kW) 1999r. kombi
WDB2020821F835686 |
|
|
|
|
wojtq
Dołączył: 14 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Jasło
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2012, 11:23 Troszkę inaczej wyglądający problem :)
|
|
|
Witam wszystkich. Jeździłem sobie moim 3 miesiące i do głowy mi nie przyszło że będę musiał zajrzeć pod maskę.
A jednak jednak mój problem jest odrobinę inny niż pozostałe w tym temacie. Mianowicie od jakiegoś czasu nie mam regulacji tylko w jednym reflektorze (wcześniej pracowały obydwa) i jak by tego było mało nie działa prawy, z którego dopiero ciśnienie (czy tam podciśnienie) idzie do lewego. I lewy który jest na końcu układu działa, a prawy ani drgnie.
Żadnego syczenia wróżącego nieszczelność nie słychać nigdzie. Centralny zamyka się wzorowo.
Dodatkowo skoro działa lewy to ciśnienie na prawym też musi być (tak wnioskuję).
Bardzo proszę o wskazówki gdzie szukać. Nie jest to może uciążliwa jakaś usterka ale lubię jak mi wszystko działa w samochodzie.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ycbo
Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2012, 12:57
|
|
|
To musiał nawalić siłownik w reflektorze. odepnij przewody i sprawdź trójnik przy prawym.
Poruszaj odblaskiem w miejscu żarówki być może się tylko zawiesił. |
|
|
|
|
Cadavre
Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 3 Skąd: Sląsk
|
Wysłany: 29 Maj 2013, 14:28
|
|
|
Podepnę się pod temat.
U mnie nie działają zagłówki i regulacja świateł. Przy wciśnięciu przełącznika zagłówków słychać tylko pyknięcie. Sprawdziłem cały układ podciśnienia i wszystko wygląda ok, poza tym, że jeden wężyk jest zatkany śrubką. Jak mniemam, ten wężyk powinien być podpięty właśnie do źródła podciśnienia, ale nie moge go nigdzie znaleźć, sprawdziłem cały kolektor ssący i nie ma miejsca na wpięcie go. Silnik to 2,5TD 95r. Gdzie jest źródło podciśnienia w tym silniku?Poniżej załączam fotke tego wężyka (biały/szary):
http://imageshack.us/a/img585/8563/dscf3198n.jpg |
|
|
|
|
Mapak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2010 Posty: 27 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 3 Czerwiec 2013, 07:54 Re: Troszkę inaczej wyglądający problem :)
|
|
|
wojtq napisał/a: | Witam wszystkich. Jeździłem sobie moim 3 miesiące i do głowy mi nie przyszło że będę musiał zajrzeć pod maskę.
A jednak jednak mój problem jest odrobinę inny niż pozostałe w tym temacie. Mianowicie od jakiegoś czasu nie mam regulacji tylko w jednym reflektorze (wcześniej pracowały obydwa) i jak by tego było mało nie działa prawy, z którego dopiero ciśnienie (czy tam podciśnienie) idzie do lewego. I lewy który jest na końcu układu działa, a prawy ani drgnie.
Żadnego syczenia wróżącego nieszczelność nie słychać nigdzie. Centralny zamyka się wzorowo.
Dodatkowo skoro działa lewy to ciśnienie na prawym też musi być (tak wnioskuję).
Bardzo proszę o wskazówki gdzie szukać. Nie jest to może uciążliwa jakaś usterka ale lubię jak mi wszystko działa w samochodzie.
Pozdrawiam |
U mnie jest podobny problem. Z tym ,że okazało się iż w lewym reflektorze jest ułamany kawałek plastiku do którego wchodzi gałka od silniczka do poziomowania. uchwyt w reflektorze nie łapie go nawet po wykręceniu (wydłużeniu) gałki. Może i u Ciebie jest taki sam problem skoro nigdzie nie syczy. |
_________________ W202 Sport 97'
pb+lpg
M111.921
744 - brilliant silver |
|
|
|
|
ponte22
Robert
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lip 2012 Posty: 43 Skąd: Biłgoraj\Hamburg
|
Wysłany: 2 Luty 2014, 20:32
|
|
|
Podczepie się do tematu bo mam taki problem że brak regulacji świateł i zaglądając pod maskę z prawej strony reflektora znalazłem wiszący fioletowy przewód ale brak na nim końcówki,na tym schemacie najbardziej pasuje mi nr 59 ,ale mogę się mylić miał ktoś podobny problem lub wymieniał to kiedyś ??
|
_________________ W202 2.5D 113KM 1994r.
WDB2021251A |
|
|
|
|
|