|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
Przesunięty przez: Pioterek 12 Styczeń 2012, 01:35 |
Automat szarpie - TEMAT ZBIORCZY :: olej, filtr, wymiana,itp |
Autor |
Wiadomość |
sewan
Oderint dum metuant
Pomógł: 35 razy Dołączył: 10 Lip 2006 Posty: 900 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 16:03
|
|
|
dzik, napisz jeszcze co to za ASO, bo w Warszawie jest ich z 5....
Chociaż sądząc z opisu, bardzo mi pasuje Daimlera.... |
_________________ Myślę, więc jeżdżę
|
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 16:19
|
|
|
sewan, na Daimlera pracuje niejaki Dariusz Kwiatkowski, on załatwiał mi klucz d samochodu.... ja byłem zadowolony. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
dzik
Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 19 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 17:20
|
|
|
sewan napisał/a: | dzik, napisz jeszcze co to za ASO, bo w Warszawie jest ich z 5....
Chociaż sądząc z opisu, bardzo mi pasuje Daimlera.... |
faktycznie na Daimlera - kluczyk to nie to samo co lewarek zmiany biegów a mianowicie sterownik. Facet zdiagnozował usterkę przed podłączeniem do komputera (w ciągu powiedzmy 20 sek)- ustalił cenę, zaufałem mu - potem wszystkiego się wyparł a płacić trzeba. A z tym kluczykiem to może jest jego specjalizacja bo u mnie kazał też rozebrać stacyjkę. Normalnie można się pochlastać ....... |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 9 Lipiec 2008, 17:24
|
|
|
dzik napisał/a: | sewan napisał/a: | dzik, napisz jeszcze co to za ASO, bo w Warszawie jest ich z 5....
Chociaż sądząc z opisu, bardzo mi pasuje Daimlera.... |
faktycznie na Daimlera - kluczyk to nie to samo co lewarek zmiany biegów a mianowicie sterownik. Facet zdiagnozował usterkę przed podłączeniem do komputera (w ciągu powiedzmy 20 sek)- ustalił cenę, zaufałem mu - potem wszystkiego się wyparł a płacić trzeba. A z tym kluczykiem to może jest jego specjalizacja bo u mnie kazał też rozebrać stacyjkę. Normalnie można się pochlastać ....... |
nie no bez dwóch zdań, wzięli zamówili, jak przyszedł to go aktywowali i wszystko.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 10 Lipiec 2008, 07:58
|
|
|
No cóż.. to tak jak większość domorosłych "informatyków" potrafi aktywować zainstalowany system. Ale jak trzeba naprawić np. rejestry, to się wykładają
Z tej historii można wyciągnąć wniosek, że nic na tzw. "gębę". Auta nie oddawać do naprawy, jeśli nie mamy na piśmie co jest uszkodzone i co będzie naprawiane. Smutne, ale prawdziwe |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 14 Lipiec 2008, 12:13
|
|
|
wIYAM czym to jest spowodowane,że automat szarpie np z niskich obrotów / |
|
|
|
|
Funek
W202 220D sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pułtusk/Warszawa
|
Wysłany: 14 Lipiec 2008, 15:43
|
|
|
voshon napisał/a: | Kolego funek, mądry to ja jestem jak sobie poczytam forum, a w momencie zakupu i automatu kierowałem się wskazówkami kolegi, który mi ten warsztat polecił (swoją drogą też był w niewiedzy, autko które tam serwisował wprawdzie sprzedał, ale pół roku po zakupie skrzynia w nim zdechła, ciekawe dlaczego ...) Jeśli zaś chodzi o teksty, typu "chciałeś sobie przyoszczędzić" to daruj sobie bo nie mam węża w kieszeni i gwiazdce staram się dawać to co najlepsze czyli oryginały To nie moje skąpstwo ale partactwo pewnego "fachowca" od ASB z Krakowa (taki na S ...) oraz moja ówczesna niewiedza o mało co nie spowodowały większej awarii w mojej |
proszę nie się
chodzi o to że możesz znich kasę na naprawę zciągnąć.
Ja kupiłem w komisie swoją z walniętą pompą czego mi niepowiedzieli i odzyskałem każdego złotego z 3500 za naprawę.
jeżeli ten zakład jest takiego "typu" jak myślę to masz duże szanse |
_________________ WIN WDB2021211A463889
Bez gwiazdy nie ma jazdy
R.A.F |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Lipiec 2008, 10:24
|
|
|
Marian25td napisał/a: | wIYAM czym to jest spowodowane,że automat szarpie np z niskich obrotów / |
Gęstym, zimnym olejem |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 15 Lipiec 2008, 11:59
|
|
|
Czyli rozumnie,że olej juz do zmiany. Dodam,że szarpie jak wrzuca z jedynki na dwujkie |
|
|
|
|
Jawelkiewicz
Paweł_S.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 16 Paź 2007 Posty: 217 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Lipiec 2008, 05:28
|
|
|
Marian25td napisał/a: | Dodam,że szarpie jak wrzuca z jedynki na dwujkie |
Chyba, ... na dwójkę. |
_________________ C 220 CDI kombi automat 1999-był
W210 2.2CDI 2001
Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć. |
|
|
|
|
Marian25td
Marian25td
Dołączył: 22 Lip 2007 Posty: 167 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 16 Lipiec 2008, 08:52
|
|
|
Ale Pan MĄDRY tak na dwójke masz racje |
|
|
|
|
dzik
Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 19 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 16 Lipiec 2008, 10:28
|
|
|
dzik napisał/a: | Tekst jest przestrogą głupoty i nieodpowiedzialności ze strony ASO MB w Warszawie.
W 100% rozumiem jak się czujesz. Wczoraj miałem awarie skrzyni automat trip-tonic, oczywiście z mojej winy. nieopatrznie wylałem herbatę na lewarek. Jestem z Białegostoku a sytuacja miała miejsce w Warszawie. Zadzwonilem do swojego mechanika w Białym powiedział mi ze elektronika padła i nic nie poradzi przez telefon.Zacząłem dzwonić po elektrykach w Warszawie ale nikogo nie znalazłem.Zrezygnowany zadzwoniłem do ASO w Wawie i powiedziałem ze skrzynia mi padła, włączył się tryb awaryjny i nie mogę jechać a on mi na to że czegoś takiego nie ma i trzeba zaholować auto (holowanie 180 zł). Następnie w ASO przyszedł taki Pan "Doradca " Dariusz Kwiatkowski i zaczoł stukać pięścią w lewarek w celu jego odblokowania. bez skutku. Oczywiści powiedziałem o herbacie i ze chce jechać do domu (silnik normalnie pracuje ale nie mogę wrzucić biegu). Więc poszliśmy do biurka i Pan poinformował mnie, że do wymiany jest cięgno blokady skrzyni.
Pomyślałem ok.Po 2 godzinach zachodzę i widzę polowe rozebranego swojego auta - cala elektryka na wierzchu. I mam informacje wymieniamy dźwignie i sterowanie skrzyni tylko 1300 zł netto. nie zgodziłem się i spytałem się czy mogę jakoś wrzucić bieg. Pan mi pokazał mi jak odblokować skrzynie (śrubokręt w rękę i odblokowana). Zapłaciłem tylko 500 zł brutto za nic.Zapewniono mnie ze dojadę do domu. Wsiadam do samochodu a auto przy zmianie na D i R szarpie. Zaczynam jechać a tu auto jedzie tylko na 2-gim biegu. to z powrotem do ASO i pytam się co się dzieje. Dostaje informacje padła skrzynia biegów. Już jestem zagotowany i zaczynam składać reklamacje. Przychodzi jeszcze trzech "DORADCÓW" - JEDEN DOBIJA TAK AUTO ZE NAWET NIE MOŻNA GO ZAPALIĆ. MÓWI ŻE TO ZŁOM I ŻE TRZEBA NA NIEGO WYDAĆ 5 TYS ŻEBY BYŁO WSZYSTKO DOBRZE. nie rezygnuje , znowu (juz trzeba pchać auto) przepychamy go na kompa. i tu ku mojemu szczęściu dali drugiego kumatego pracownika i pięciu "doradców". mówili mi ze to wina ASP , jakichś czujników oleju i wymyślali wszystko co popadło, a najbardziej mnie wkurzyli jak powiedzieli ze wymienia skrzynie i zobaczą co wtedy. zrobiłem z zoną takie piekło że większość błędów zniknęło - auto zaczęło palić dowiedziałem się że auto jest w stanie awaryjnym i ze skrzynia wtedy nie działa i trzeba tylko wysuszyć elektronikę ewentualnie przeczyścić wszystkie styki (wszystko od mechanika) no i najważniejsze ŻEBY TEGO NIE ROBIĆ U NICH !!!! tylko u elektryka. Obrażony "doradca " (po zruganiu i wytknięciu błędów) powiedział czyszczenie 400 zł netto - zrezygnowałem z usługi. nic nie zapłaciłem za drugą diagnostykę i postanowiłem jechać do domu (210 km ) na 2-gim biegu. dojechałem.
Brak kompetencji, lekceważenie klienta, robienie z niego debila tego ich uczą na szkoleniach.NIGDY WIĘCEJ ASO. prędzej wynajmę lawetę, skombinuje transport do domu niż będę u nich naprawiał auto.
przestroga dla innych:
1."Doradca" - powinien dopasowywać kolor tapicerki do koloru oczów a nie diagnozować przyczyny usterki.
2. najpierw komp a potem przyczyna - u mnie było odwrotnie
3. jak coś jest nie tak zadzwonić do znajomego - ewentualnie składać zażalenie,reklamacje iść do szefa -"doradcy" boją się jak ognia
4. jak nic nie pomaga zrobić przy wszystkich piekło - tylko za dużo nie wyzywać bo się obrażają.
5. iść do szefa - jeszcze raz
6.wogule tam nie zajeżdżać bo nikt na niczym się nie zna (kto naprawia S klasę ? - komp wymienić części i wziąć 10 k zł.) - zajebista polityka firmy.
ps 195 zł netto roboczogodzina.
auto czeka na elektryka w domu - za tydzień będzie gotowe - max wariant 350 zł (moduł 250 zł + robocizna ale możne być sama robocizna)
i tak wypiłem -albo raczej nie wypiłem najdroższej i najdłuższej herbaty w moim życiu. |
Finał sprawy rozwiązałem sam z niewielką pomocą mechanika. Rozkręciłem przełącznik skrzyni, wyjąłem moduł sterujący (pod przełącznikiem W/S) i wyczyściłem płytkę scaloną pod ciśnieniem wodą destylowaną, zmontowałem wszystko. Od razu nie było efektu, ale po dwóch dniach działa jak nowe. KOSZT 0 ZŁ. i nauczyłem się rozbierać panel. |
Ostatnio zmieniony przez Camel- 8 Styczeń 2009, 21:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
voshon
C200, CLK 320 Cabrio
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Lip 2006 Posty: 379 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 8 Styczeń 2009, 19:52
|
|
|
Witam!
Mam niestety niewesołą nowinę Dzisiaj moja żonka wzięła Celinkę, odjechała do pracy, po drodze jeszcze kilka razy odwiedziła parę miejsc i przy ostatnim odpaleniu autka jak już chciała wracać do domu zonk Minęło może pół roku jak napisałem pierwszego posta, że automat szarpie. Otóż już nie szarpie.... Został mi jeden bieg "N" Autko sholowane na parking, czeka teraz na lawetę i pojedzie do kliniki ASB. Ja czekam na wyrok |
_________________ Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Styczeń 2009, 21:14
|
|
|
dzik napisał/a: | Finał sprawy rozwiązałem sam z niewielką pomocą mechanika. Rozkręciłem przełącznik skrzyni, wyjąłem moduł sterujący (pod przełącznikiem W/S) i wyczyściłem płytkę scaloną pod ciśnieniem wodą destylowaną, zmontowałem wszystko. Od razu nie było efektu, ale po dwóch dniach działa jak nowe. KOSZT 0 ZŁ. i nauczyłem się rozbierać panel. |
Pod W/S? Chodzi o problem ze ściągnięciem lewarka? Sama skrzynia dalej działa dobrze?
voshon, Współczuje... zastanawiam się co powoduje takie zachowanie skrzyni jak u Ciebie... szarpanie a potem biegi mówią cześć. Nieprawidłowy poziom oleju...? |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
voshon
C200, CLK 320 Cabrio
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Lip 2006 Posty: 379 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 8 Styczeń 2009, 21:47
|
|
|
Camel w międzyczasie miałem płukankę układu ASB w ASO, po której szarpanie ustało i biegi chodziły jak dawniej. Sewan dobrze napisał, że to tylko odwleka w czasie to co nieuniknione. A powodem tego zachowania i dzisiejszej awarii było wlanie przez pewnego partacza złego oleju |
_________________ Gość zobacz moje damy WDB2020801F799122, WDB2084651T009322 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,383 sekundy. Zapytań do SQL: 11
| |
|