Przesunięty przez: Łukasz 17 Styczeń 2012, 18:33 |
drążek kierowniczy |
Autor |
Wiadomość |
hornetli
arystokrata szos
Dołączył: 24 Cze 2008 Posty: 13 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 2 Lipiec 2008, 21:55
|
|
|
Ja wiem, że tam się nic nie reguluje, bo w sumie to za bardzo nie ma co regulować... tylko końcówki drążków mozna mniej lub więcej wkręcić.
Skorzystam z tych rad i opowiem czy się udało.
Bo trop drążka, że MOOG jest nieodpowiedni, to zły trop? Powinien pasować, tak? |
_________________ C220D automat 1997r. |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
|
|
|
|
hornetli
arystokrata szos
Dołączył: 24 Cze 2008 Posty: 13 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 2 Lipiec 2008, 22:10
|
|
|
jest taki jak podałeś |
_________________ C220D automat 1997r. |
|
|
|
|
Aloiz
Pomógł: 28 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 754 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2 Lipiec 2008, 22:16
|
|
|
Czyli musi pasować..... po założeniu drążka poszukaj dobrego zakładu, który specjalizuje się w geometrii i zbieżności....... jeśli mają pojecie to napewno sobie poradzą.... ja tak zrobiłem... (nadłożyłem 140 km w obie strony, ale jestem zadowolony od jakiegoś roku z ich roboty)... czasami warto..... |
_________________ Ex: C180 Elegance '94
WDB2020181A089266
E320 CDI Avantgarde '99
WDB2100261A988449 |
|
|
|
|
pip
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 479 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 3 Lipiec 2008, 13:41
|
|
|
Jary napisał/a: | Adaśko napisał/a: | Generalnie nie powinno ruszać się tej śruby....jest to ustawienie fabryczne.... |
I to wszystko w tym temacie, jeżeli ktoś nie potrafi niech się poprostu za to nie bierze Do wymiany drążka kierowniczego/ końcówki drążka nie zdejmuje sie koła kierownicy i nie reguluje żadnych śrub w przekładni |
tak jest!
chyba że trzeba coś poprawić po poprzednim "magiku" - to mniej więcej miałem na myśli |
_________________ W202 DT T 250 Automat '97 ellegance |
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 5 Lipiec 2008, 14:36
|
|
|
Witam. Dzisiaj wymienilem u siebie drazek i musze powiedziec, ze o niebo lepiej sie jezdzi, auto nie lata po koleinach i pewniej sie prowadzi Kupilem drazek jakis niemiecki zamiennik za 240zl i pasowal idealnie, za robocizne zaplacilem 40zl i zbieznosc 50zl nie maly wydatek ale oplacalo sie
Pozdrawiam. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
hornetli
arystokrata szos
Dołączył: 24 Cze 2008 Posty: 13 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 5 Lipiec 2008, 23:51
|
|
|
Mnie też chyba czeka wydatek ale znacznie większy. Mimo porad jakie od was dostałem chyba muszę się poddać, czeka mnie boleśnie droga wizyta w ASO
Z moim układem kierowniczym nie jest wszystko jak należy. Przez mojego zaufanego mechanika dotarłem do człowieka, który pracował w serwisie Twierdzi on, że jakaś seria w202 miała nieszczelną maglownicę(?) i była prowadzona akcja serwisowa uszczelniania tej części i być może wtedy drążek wychodzący z maglownicy został obrócony o 1-2 frezy. Podobno nie jest trudno to poprawić ale mój zaufany mechanik radzi by zrobili mi to w serwisie, on nie chce brać odpowiedzialności za ewentualną niesprawność układu.
Nie wiem czy opisałem problem wystarczająco precyzyjnie, jeśli ktoś chciałby dalej mi coś doradzić, to proszę o pytania.
PS A jeszcze mi się przypomniało... coś z obrotami kierownicy od położenia kół na wprost do maksymalnego skrętu jest nie tak... w jedną stronę (chyba lewą) jest pół (1/4) obrotu więcej. Jeśli nic nie przekręcam, to widać to też po śrubach na zwrotnicy, z jednej strony śruba ta zrobiła ślad, wgniecenie w... (nie powiem w czym, nie pamiętam). |
_________________ C220D automat 1997r. |
|
|
|
|
Daniel
Dociekliwy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 4110 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 6 Lipiec 2008, 12:41
|
|
|
w w202 nie ma maglownicy |
|
|
|
|
hornetli
arystokrata szos
Dołączył: 24 Cze 2008 Posty: 13 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 6 Lipiec 2008, 23:00
|
|
|
no to może pompę wspomagania uszczelniali właśnie przy maglownicy znak zapytania postawiłem, bo pewności nie miałem... |
_________________ C220D automat 1997r. |
|
|
|
|
grucha383
Pomógł: 14 razy Dołączył: 14 Mar 2007 Posty: 552 Skąd: asd
|
Wysłany: 7 Lipiec 2008, 09:05
|
|
|
// |
Ostatnio zmieniony przez grucha383 11 Styczeń 2012, 15:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 7 Lipiec 2008, 10:55
|
|
|
grucha383 napisał/a: | A tak na szybko jakim olejem zalewamy wspomaganie ? |
DEXRON |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
bynio1991
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 77 Skąd: Nowa Sól
|
|
|
|
|
grzesiekx
Pomógł: 95 razy Dołączył: 11 Paź 2006 Posty: 1441 Skąd: słupsk
|
Wysłany: 11 Styczeń 2010, 17:07
|
|
|
teknort słyszalem ze straszna tandeta, tylko słyszalem ogolną opinie nie akurat o tym drązku. Co do krafta to tez cześci robi bardzo słabe, jak chcesz pojezdzic dłuzej niz rok to kup cos porządnego. |
_________________ VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
|
|
|
|
|
bynio1991
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 77 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 11 Styczeń 2010, 17:20
|
|
|
hmm, z tego co ja czytałem (i to na tym forum chyba) to Kraft podobny do Swaga czyli dobry, a Teknorot nie jest zły (pisało jakoś, że to nie jest żadna chińszczyzna). Fakjnie by było jakby ktoś pomógł mi coś taniej wciągnąć |
_________________ W202 2,2 Diesel 93r.
Yamaha DT forum |
|
|
|
|
bubu_piotr
TAXI DRIVER
Pomógł: 153 razy Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 1174 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 11 Styczeń 2010, 18:00
|
|
|
bynio1991,
A myślałeś może nad regeneracją ? (pod warunkiem, że masz oryginalny) |
_________________ C200 CDI' 1999 SEDAN w ELEGANCIE
VIN : WDB2021341A794554
|
|
|
|
|
|