Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 19:27
Problem z odpaleniem- powietrze w przewodach
Autor Wiadomość
karpiaq 
C250 94r.

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: Biłgoraj
  Wysłany: 23 Luty 2007, 10:40   Problem z odpaleniem- powietrze w przewodach

witam mam problem z samochodem otóż w dzień zapala normalnie a gdy zostawie go na noc zapowietrza się i widze powietrze w przewodach Załaczam obrazek z zaznaczonymi przewodami w których jest powietrze. prosze o pomoc,
_________________
W202, C250 94r.
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 23 Luty 2007, 14:38   

wymien zaworek oznaczony "125"99% pewnosci.
to nagminna usterka w ciezarówkach.tak mi sie wydaje ze to ten, bo rysunek jest za maly troszke.w kazdym razie jak sie myle na rysunku to jest zaworek na wyjsciu powrotnym paliwa z pompy. ten zawór utrzymuje cisnienie w ukladzie.
koszt 25 zeta.
pozdr.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Gość

Wysłany: 23 Luty 2007, 16:14   

waldek500 napisał/a:
wymien zaworek oznaczony "125"99% pewnosci.

zgadzam sie i na pewno nie zaszkodzi wymienić ,
jednak za swojego doświadczenia zwrócę uwagę na jeden element zasilania pompy wtryskowej , czarna kostka do której wchodzą przewody 95 56 74 i gruby czarny kabel :wink: jest uszczelniana oringiem jak pozostałe przewody , przykrecona do pompy dwoma torxami najczęściej ten oring przepuszcza powietrze , kruciec jest długi więc stosuję na nim dwa oringi , jak Chcesz pozbyć się kłopotów z zapowietrzaniem układu to najlepiej wymień wszystkie 11 szt i będzie koniec problemów . Oringi tylko z serwisu , te z kopalni i innych źródeł nie pasują :lol:
pozdr. Jarek
http://www.detali.ru/cat/...&SGR=120&SGN=04
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 23 Luty 2007, 16:46   

oczywiscie popieram pzedmówce. powiem krotko: o szczelnosci nie pomyslalem bo sadzilem ze kolega juz to sprwadzil. moze za szybko mysle:)
pozdro.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
karpiaq 
C250 94r.

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 24 Luty 2007, 11:34   

Witam kolegów ponownie i dziękuję za cenne wskazówki dotyczące uszczelnienia a zarazem mam kilka pytań.

1. Czy wymiana zaworka i oringów może się odbyć bez wymontowywania pompy?
2. Czy oringi w czarnej kostce są miedzy kostka a pompą, czy wewnątrz kostki?
3. Czy po naruszeniu kostki nie będzie trzeba czegoś programować w komputerze?
4. Mam immobiliser. Czy nie będzie z nim problemów przy pompie bo słyszałem że śruby są zabezpieczone i nie da się ich odkręcić bez urwania?

Dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam :D
_________________
W202, C250 94r.
 
 
Gość

Wysłany: 24 Luty 2007, 15:02   

karpiaq napisał/a:
a zarazem mam kilka pytań.

1 - wymiana zaworka i oringów to jak najbardziej zabiegi bez konieczności wymontowania pompy ,
2 - między krućcem '' kostki '' a pompą
3 - nic się nie zmieni w ECU
4 - takie śruby to w VW a w :mb: zwykłe torxy 30 ale musi być '' ostry '' bo płytko wchodzi i możesz miec problem z odkręceniem .

do tych czynności musisz odkręcić kolektor SS , i po zabiegu odpowietrzyć układ
pozdr. Jarek
Ostatnio zmieniony przez Gość 24 Luty 2007, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość

Wysłany: 24 Luty 2007, 15:23   

Mam podobny problem z odpaleniem po nocy w 220cdi. Nie sprawdzalem czy jest powietrze w przewodach. Auto dlugo kreci zanim zassie benzyne i odpali. Czy rozwiazanie mojego problemu bedzie podobne?
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 24 Luty 2007, 15:38   

PTK napisał/a:
Mam podobny problem z odpaleniem po nocy w 220cdi. Nie sprawdzalem czy jest powietrze w przewodach. Auto dlugo kreci zanim zassie benzyne i odpali. Czy rozwiazanie mojego problemu bedzie podobne?

nie u ciebie bedzie inaczej. niedawno pisałem na ten temat.
dwie sprawy: pierwsza czy swiece grzeją?? druga to nieszczelnosc kroćców ktore wchodza do filtra paliwa. przez to nie bedziesz mogł zapalic lub zapali i zgasnie. wogóle szczelnosc w tych CDI ma kluczowe znaczenie.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Gość

Wysłany: 24 Luty 2007, 16:27   

Swiece grzeja wszystkie. Auto zapala zawsze i nie gasnie tylko zanim zapali to dlugo kreci. Mechanik mi powiedzial ze to prawdopodobnie paliwo schodzi z listwy gdy dlugo auto stoi przez jakis nieszczelny zawor. Jak stoi powiedzmy 2-3 godziny to zapala momentalnie ale po nocy to musi zakrecic ze 3-4 razy zanim zapali.
 
 
karpiaq 
C250 94r.

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 24 Luty 2007, 18:26   

Witam czy ktoś się orientuje jaki numer lub jakie oringi wchodzą do
yaro 65 napisał/a:
między krućcem '' kostki '' a pompą
. Proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam
Łukasz
_________________
W202, C250 94r.
 
 
waldek500 

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Chełm
Wysłany: 24 Luty 2007, 18:47   

PTK odlacz filtr na jedna noc i wtedy sprawdz obstawiam nieszczelnosc filtra. to jest glupio zrobione wedlug mnie. oczywiscie musisz pokombinowac i szczelnie polaczyc dwa przewody razem.wejcie do i wyjscie z filtra.
_________________
E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem.
 
 
Gość

Wysłany: 24 Luty 2007, 18:54   

dzieki cos pokombinuje
 
 
karpiaq 
C250 94r.

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 63
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 8 Marzec 2007, 14:36   

Witam wszystkich kolegów. Chiałbym podziękowac za rady po uszczelnieniu wszysko jest ok. Problem prawdopodobnie był przy filtrze wstepnym. Pozdrawiam :D :D
_________________
W202, C250 94r.
 
 
ceskaRK

Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 7
Skąd: Krosno
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 22:32   

Dołączam się do tematu z prośbą, umieśćcie w pierwszym poście "obrazek" bo znikł ...
_________________
C 250TD '98 ELEGANCE
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 22:40   

ceskaRK napisał/a:
Dołączam się do tematu z prośbą, umieśćcie w pierwszym poście "obrazek" bo znikł ...


Ten obrazek?
http://images34.fotosik.p...89fe167dmed.gif

Debian, jak miło ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,121 sekundy. Zapytań do SQL: 7