Przesunięty przez: Łukasz 14 Styczeń 2012, 19:27 |
Problem z odpaleniem- powietrze w przewodach |
Autor |
Wiadomość |
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 23 Luty 2007, 10:40 Problem z odpaleniem- powietrze w przewodach
|
|
|
witam mam problem z samochodem otóż w dzień zapala normalnie a gdy zostawie go na noc zapowietrza się i widze powietrze w przewodach Załaczam obrazek z zaznaczonymi przewodami w których jest powietrze. prosze o pomoc, |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23 Luty 2007, 14:38
|
|
|
wymien zaworek oznaczony "125"99% pewnosci.
to nagminna usterka w ciezarówkach.tak mi sie wydaje ze to ten, bo rysunek jest za maly troszke.w kazdym razie jak sie myle na rysunku to jest zaworek na wyjsciu powrotnym paliwa z pompy. ten zawór utrzymuje cisnienie w ukladzie.
koszt 25 zeta.
pozdr. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Luty 2007, 16:14
|
|
|
waldek500 napisał/a: | wymien zaworek oznaczony "125"99% pewnosci. |
zgadzam sie i na pewno nie zaszkodzi wymienić ,
jednak za swojego doświadczenia zwrócę uwagę na jeden element zasilania pompy wtryskowej , czarna kostka do której wchodzą przewody 95 56 74 i gruby czarny kabel jest uszczelniana oringiem jak pozostałe przewody , przykrecona do pompy dwoma torxami najczęściej ten oring przepuszcza powietrze , kruciec jest długi więc stosuję na nim dwa oringi , jak Chcesz pozbyć się kłopotów z zapowietrzaniem układu to najlepiej wymień wszystkie 11 szt i będzie koniec problemów . Oringi tylko z serwisu , te z kopalni i innych źródeł nie pasują
pozdr. Jarek
http://www.detali.ru/cat/...&SGR=120&SGN=04 |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 23 Luty 2007, 16:46
|
|
|
oczywiscie popieram pzedmówce. powiem krotko: o szczelnosci nie pomyslalem bo sadzilem ze kolega juz to sprwadzil. moze za szybko mysle:)
pozdro. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 11:34
|
|
|
Witam kolegów ponownie i dziękuję za cenne wskazówki dotyczące uszczelnienia a zarazem mam kilka pytań.
1. Czy wymiana zaworka i oringów może się odbyć bez wymontowywania pompy?
2. Czy oringi w czarnej kostce są miedzy kostka a pompą, czy wewnątrz kostki?
3. Czy po naruszeniu kostki nie będzie trzeba czegoś programować w komputerze?
4. Mam immobiliser. Czy nie będzie z nim problemów przy pompie bo słyszałem że śruby są zabezpieczone i nie da się ich odkręcić bez urwania?
Dziękuję za odpowiedzi
pozdrawiam |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 15:02
|
|
|
karpiaq napisał/a: | a zarazem mam kilka pytań. |
1 - wymiana zaworka i oringów to jak najbardziej zabiegi bez konieczności wymontowania pompy ,
2 - między krućcem '' kostki '' a pompą
3 - nic się nie zmieni w ECU
4 - takie śruby to w VW a w zwykłe torxy 30 ale musi być '' ostry '' bo płytko wchodzi i możesz miec problem z odkręceniem .
do tych czynności musisz odkręcić kolektor SS , i po zabiegu odpowietrzyć układ
pozdr. Jarek |
Ostatnio zmieniony przez Gość 24 Luty 2007, 23:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 15:23
|
|
|
Mam podobny problem z odpaleniem po nocy w 220cdi. Nie sprawdzalem czy jest powietrze w przewodach. Auto dlugo kreci zanim zassie benzyne i odpali. Czy rozwiazanie mojego problemu bedzie podobne? |
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 15:38
|
|
|
PTK napisał/a: | Mam podobny problem z odpaleniem po nocy w 220cdi. Nie sprawdzalem czy jest powietrze w przewodach. Auto dlugo kreci zanim zassie benzyne i odpali. Czy rozwiazanie mojego problemu bedzie podobne? |
nie u ciebie bedzie inaczej. niedawno pisałem na ten temat.
dwie sprawy: pierwsza czy swiece grzeją?? druga to nieszczelnosc kroćców ktore wchodza do filtra paliwa. przez to nie bedziesz mogł zapalic lub zapali i zgasnie. wogóle szczelnosc w tych CDI ma kluczowe znaczenie. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 16:27
|
|
|
Swiece grzeja wszystkie. Auto zapala zawsze i nie gasnie tylko zanim zapali to dlugo kreci. Mechanik mi powiedzial ze to prawdopodobnie paliwo schodzi z listwy gdy dlugo auto stoi przez jakis nieszczelny zawor. Jak stoi powiedzmy 2-3 godziny to zapala momentalnie ale po nocy to musi zakrecic ze 3-4 razy zanim zapali. |
|
|
|
|
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 18:26
|
|
|
Witam czy ktoś się orientuje jaki numer lub jakie oringi wchodzą do yaro 65 napisał/a: | między krućcem '' kostki '' a pompą | . Proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam
Łukasz |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
waldek500
Pomógł: 15 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Posty: 330 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 18:47
|
|
|
PTK odlacz filtr na jedna noc i wtedy sprawdz obstawiam nieszczelnosc filtra. to jest glupio zrobione wedlug mnie. oczywiscie musisz pokombinowac i szczelnie polaczyc dwa przewody razem.wejcie do i wyjscie z filtra. |
_________________ E250 TD 98' avantgarde ale z przerobionym zawieszeniem. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 24 Luty 2007, 18:54
|
|
|
dzieki cos pokombinuje |
|
|
|
|
karpiaq
C250 94r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 63 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 8 Marzec 2007, 14:36
|
|
|
Witam wszystkich kolegów. Chiałbym podziękowac za rady po uszczelnieniu wszysko jest ok. Problem prawdopodobnie był przy filtrze wstepnym. Pozdrawiam |
_________________ W202, C250 94r.
|
|
|
|
|
ceskaRK
Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 6 Czerwiec 2008, 22:32
|
|
|
Dołączam się do tematu z prośbą, umieśćcie w pierwszym poście "obrazek" bo znikł ... |
_________________ C 250TD '98 ELEGANCE |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
|
|
|
|
|