Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ...
Autor Wiadomość
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:32   Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ...

Przyprowadziłem z Reichu i zero problemów ale trzeba zrobić serwis wiec u mechanika wymienilem olej w silniku , termostat oraz filtry . Filtr paliwa wymieniony z oringami na przewodach paliwowych . Przyjechałem z warsztatu postawiłem auto i rano chcę odpalić i objaw taki - zakręcił zapalił i po 2 sek. zgasł . Dalsze próby to tylko krecenie . Odkręciłem filtr paliwa było mało ropy , dolałem i zapalił normalnie . Kilka godzin i znowy sie zapowietrzyl . Auto ma 205 tys przelotu . Co moze być . Dodam ze wczesniej nic sie nie dzialo a kilka tygodni jezdziłem .
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
Ostatnio zmieniony przez daro28 11 Kwiecień 2011, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:38   

Musisz posprawdzać czy wszystkie przewody paliwowe są dobrze pozapinane. Gdzieś łapie powietrze. Sprawdź jeszcze czy filtr paliwa "dobrze siedzi", ja miałem też tak po zmianie i wyjąłem filtr, włożyłem jeszcze raz równo go układając (nie wiem jak to opisać) i problem zniknął.
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Kwiecień 2011, 22:41   

Pierwszy raz ma taką akcję a jest to moje 4 auto z silnikiem cdi . Wczesniej miałem w 210 i dwie w203 . Zastanawiam sie czy nie kupić nowego filtra paliwa ?
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 08:42   

Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop.
 
 
Rafi 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 293
Skąd: Puławy / Sande
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 09:09   

Gomezio napisał/a:
Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop.

Zgodze sie z kolega. Moj mechanik powiedzial kiedys, zeby nigdy nie zakladac np. filtrona tylko oryginal. Zalozysz tani bubel, auto straci moc, bedzie slabsze. Chodzi tutaj o filtry paliwowe i powietrza.
_________________
2.2 CDI 99r.
WDB2021341A697181
 
 
 
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 09:11   

Zawsze wkładam Manna i nigdy nie było problemu . Wymieniliśmy oringi na przewodach doprowaszających i odprowadzajacych paliwo i jeszcze dzis wkładam nowy filtr . Auto nie jezdziło jakies 1.5 miesiąca w Reichu było wyrejestrowane i zapalił na zimnym z 1 . Przed wymianą stał tydzien u lakiernika na zaprawkach i tez odpalalił bez problemu . Jak dalej bedzie to samo to wstawiam do warsztatu . Pierwszy raz mam taki przypadek a od 2005 roku posiadam auta z silnikami cdi . Miałem juz nie kupować cdi , znaleść w dobrym stanie 2.5 td jest już b cięzko . Zły jestem strasznie .
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
 
 
Jaguarro 
C200 1 z 5000


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 227
Skąd: Celestynów
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 14:54   

Przede wszystkim powinieneś sprawdzić szczelność okładu paliwowego po tych wymianach, bo jak po odstaniu masz problem, to może schodzić paliwo. Moim zdaniem to może być przyczyna. Miałem podobny problem po remoncie w Zafirze. Dopóki znajomy magik mi nie doradził co trzeba jeszcze wymienić, to jeździłem... z nożyczkami zaciskowymi. Na noc zaciskałem przewód na odpływie i z rana odpalał ze strzała. :mrgreen:
_________________
C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
 
 
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 15:03   

Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne . Oringi powymieniane na oryginały nóweczki .Teraz jakby paliwo sie nie cofało . Auto stoi . Wieczorem próba .
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 16:36   

daro28 napisał/a:
Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne

zbędne :?: to nie zdziw się jak po zatankowaniu do pełna w połowie zbiornika zbraknie ci paliwa :mrgreen: po ten powrót jest tak rozwiązany zęby paliwo z jednej do drugiej komory przepompowywało się :wink:
a dlaczego się zapowietrza to mogę ci powiedzieć albo nie :wink: od czego ma mechanik czerep :mrgreen:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Jaguarro 
C200 1 z 5000


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 227
Skąd: Celestynów
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 19:26   

tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku :?: ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię.
_________________
C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:16   

Jaguarro napisał/a:
tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku :?: ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię.

wskaźnik idzie tylko do polowy zamiast do końca :?: to będzie winny czujnik albo wypięły się przewody sprawdzić łatwo. Otwórz bagażnik wyjmij wykładzinę pod nial jest taki czarny plastik miedzy kanapa a kołem wyjmij jego tam będą dwie kostki i kilka przewodów tam szukaj swojej odpowiedzi
p.s sprawdź oporność na czujnikach wyjdzie czy któryś się uwalił :wink:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
Jaguarro 
C200 1 z 5000


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 227
Skąd: Celestynów
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:38   

Bagażnik już przerobiłem. Tam jest wszystko ok.
_________________
C200 Sport ATP Tour
WDB2020201F505548
 
 
tom1245
AMG PO MODACH

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1654
Skąd: Makow
Wysłany: 12 Kwiecień 2011, 20:54   

Jaguarro a oporności czujników :?:
_________________
WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer ;)
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211
 
 
daro28 

Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 07:44   

Temat do zamknięcia . Wymiana wszystkich oringów w ukladzie paliwowym pomogła .
_________________
S202 220CDi SPORT 99r
WDB2021931F900423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,118 sekundy. Zapytań do SQL: 10