Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
14 Styczeń 2012, 20:56
220 cdi tuning 125KM--->143KM
Autor Wiadomość
Oleandro 


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 526
Skąd: Szczecin / Hull UK
Wysłany: 5 Sierpień 2008, 21:28   

Borat,

to nie tak, ze automatow sie nie chipuje

MB slynie z solidnych automatow i jezeli chcesz bezpieczniej jezdzic uwazam, ze spokojnie mozesz pomyslec o zmianie mapy (tu nalezy wziac pod uwage czynniki takie jak przebieg, ilosc wlascicieli, kondycja przekladni, turbo i samego silnika), jesli ty albo specjalista stwierdza, ze ww elementy dzialaja bez zarzutu a ty nie zamierzac driftowac kazdego ranka to ja nie widze przeciwskazan

pozdro
_________________
C220 CDi Sport, Vin: WDB 2021331A787606
C220 CDi Elegance, Vin: WDB 2021332F798929
 
 
grzesiekx 


Pomógł: 95 razy
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1441
Skąd: słupsk
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 00:50   

Najwazniejsze zeby chipowac z glowa :) Znajomy jak robil to koles ktory chipowal pytal sie odrazu czy chce sie scigac tym autem bo wtedy trzeba ustawic max moment juz od niskich obrotow tak okolo 1900 (bo skraca to zywotnosc turbiny) , a jezeli od czasu do czasu chce sobie przycisnac to max moment dopiero od ok 2,7-3tys obrotow wtedy mozna sobie jezdzic normalnie, a jak chce sie czasami przycisnac to po obrotach trzeba pociagnac i jest ok :twisted:

Pozdrawiam.
_________________
VW Touran 2.0 TDI DSG '12
ex W202 C200 '00
ex W211 E320 '02
ex S203 C320 '02
ex W210 E200 '01
ex S203 C180 Kompressor '06
ex W210 E200 CDI '00
ex S202 C220 CDI '99
ex W210 E230 '97
ex W124 250D '91
 
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 08:11   

Mam nadzieje, że wreszcie ktoś z użytkowników tego forum zmodyfikuje swój silnik i pochwali się wydrukiem z hamowni :)
 
 
sewan 
Oderint dum metuant

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 900
Skąd: W-wa
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 09:14   

Daniel napisał/a:
Mam nadzieje, że wreszcie ktoś z użytkowników tego forum zmodyfikuje swój silnik i pochwali się wydrukiem z hamowni :)

Wystarczy poszukać na forum, już kiedyś ktoś się chwalił.
_________________
Myślę, więc jeżdżę :mb:
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 18:32   

sewan napisał/a:
Daniel napisał/a:
Mam nadzieje, że wreszcie ktoś z użytkowników tego forum zmodyfikuje swój silnik i pochwali się wydrukiem z hamowni :)

Wystarczy poszukać na forum, już kiedyś ktoś się chwalił.


CDI??
 
 
oliva 


Pomógł: 122 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 1074
Skąd: Siedlce
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 18:39   

O ile pamięć mnie nie myli to Waldek500 miał przerobionego CDI-ka. Ale szczegółów nie pamiętam :oops:

Pozdrawiam
_________________
Był Mercedes C200 T CDI '98 AUTOMAT
 
 
Daniel 
Dociekliwy

Pomógł: 50 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 4110
Skąd: Tczew
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 20:52   

Waldek 500 - odezwij się w tej sprawie :mrgreen:
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 22 Październik 2008, 18:17   

Witam. Jestem użytkownikiem :mb: od około roku, jeżdze automatem 2.2CDI 125KM, rok 2000 przebieg mojego samochodu to 240 tys km, dbam o swoje autko jak o żone, coś puknie stuknie, skrzypnie od razu wymieniam, jeżdze na ful syntetycznym oleju castol edge 5w40 czy jakoś tam on się nazywa, inne oleje i płyny też wymieniam w terminach nie szaleje nie wariuje jezdze na trasie do 120 km/h czasm przy wyprzedzaniu przycisne, w mieście 50-60 km/h, bez deptania, nawet czasmi sam sobie zrzucam biegi tip-tronikiem, aby niższe obroty były. Właśnie tydzień temu mój dobry koleżka zaproponował mi zwiększenie mocy (jest właścicielem warsztatu elektomechanicznego w trójmieście, lecz dokonać miał tego inny jego kolega z którym miał jakieś tam rozliczenia) więc się zdecydowałem, nic mnie to nie kosztowało, wiec za darmo mi to zrobiono, gość podobno około 800-1000 tyś zł bierze za tą usługe, więc za darmo super okazja. Koleżka powiedział, że około 30% mocy będzie więcej. Oczywiście jak zobaczył że automat to od razu mnie uprzedził, że mial klientów z automatami którzy byli zawiedzenie jego usługą gdyż nie spełniło to ich oczekiwań, wyjaśnił mi na prosty chłopski rozum że chodzi tu tylko o kwestie tzw lekkiego opóźnienia po wcisnięciu pedału gazu, jest sekunde może 1,5 takiego zawahania i dopiero później jest moc (w zwykłych skrzyniach tego nie ma). Oczywiście się zdecydowałem, wyjaśnił mi na czym będzie polegała przeróbka (jestem totalnym laikiem w mechanice) powiedział coś o zmianie momentu obrotowego po przez zmiane jakieś mapy w kompterze. Gośc zabrał z samochodu skrzynke srebrną spod maski był to komputer, na drugi dzień go przywiózł wsadził podłaczył i ok. Samochód nie jechał do niego na warsztat bo był rozebrany do innej naprawy wymiany jakiś górnych drążków czy wahaczy, miałem na drugi dzień do niego jechać na warsztat aby coś tam sprawdził, lecz czas nagli rano w niedziele musiałem wyjechać do siebie do miasta a to około 200 km, więc nie jechałem. A teraz najciekawsze, RÓŻNICA NIEBO A ZIEMIA JAK MU DEPNE PRZY WYPRZEDZANIU TO W FOTEL WGNIATA, REWELACJA, NAPRAWDĘ ODCZUŁEM TROCHE (DUŻO) MOCY WIĘCEJ, od startu faktycznie jest mały moment zawahania, ale mi to nie przeszkadz, mi chodiło o to że w trakcie wyprzedzania mam kmfort mocy. Podobno ma mniej mi palić na trasie, być może -po zrobieniu tych 200 km do domu z pewnością nie spalił więcej, a czy mniej będe musiał kiedyś sobie to sprawdzić. Nie jestem malolatem który na kazdym skrzyżowaniu musi deptać, ale na trasie przy wyprzedzaniu na pewno troche depne. Żona jak wsiadła bo też kieruje moją :mb: to od razu odczuła różnice czyli różnica musi być. Z tego co się dowiedziałem to jak się dba o autko robi wszystko w terminach i nie dobija się auta to czy mu się zwiększy moc czy nie to będzie chodził latami, a jak ktoś swoje autko ma w dupie i tylko cegła na gaz i nic przy nim nie robi to z pewnością przyjdzie taki czas, że cos się sypnie i z pewnością czas będzie szybki.
Pozdrawiam.
Jeszcze jedno nie krytykujcie mojego nazewnictwa tych przeróbek które mi zrobiono, bo mówie tak jak mi gośc przedstawił jako laikowi, a nawet mogłem coś nie zrozumieć lub pomylić (już kiedyś na forum bardziej się forumowiecze zajeli moim nazwnictwem rzeczy niż samym tematem, od napraw są mechanicy i to oni musza zarabiać i znać się, ja jestem tylko kierowcą mojej :mb: )
Pozdrawiam.

*** skoro dbasz o auto, to dbaj też o język ojczysty; literówek nie poprawiałem; używaj Firefoksa
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

Ostatnio zmieniony przez G. 22 Październik 2008, 18:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
zetef 
miłośnik MB


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 144
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 22 Październik 2008, 18:28   

ja sie zastanawiam czy nie podkręcić od razu na ze 102 na 143 konie..Co o tym sądzicie? to jakby nie było wzrost o ponad 40%. Nie zaszkodzi to silnikowi?
_________________
Srebrna Gwiazda C200 CDI Esprit 99r.
 
 
ArturCDI 

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Październik 2008, 10:38   

ja zakladalem box w Lodzi w firmie zastec.Dotej pory jezdze bez zadnych problemow. Auto nie bylo na hamowni poniewaz jest to automat powiedzieli mi ze wyniki nie bede prawdziwe. Robili taki sam silnik w vito i najwyzszy pomiar wydzedl im 160km(wykres jest na stronie zastec.pl)U siebie widze duza roznice na elestycznosc a spalanie pozostalo na tym samym poziomie jezdze na taxi :D
_________________
C220 CDI 98 WDB2021331A653404
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Październik 2008, 16:11   

ArturCDI, box to nie jest to samo co chip, więc wyjaśnij, co miałeś robione. :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
ArturCDI 

Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Październik 2008, 20:58   

box od chipa rozni sie tym ze nie ingerujesz w fabryczy komputer tylko podpinany jest pod listwe wtryskowa.Efekty sa te same-przyrost mocy i momentu.Na plus boxa mozna zaliczyc to ze w kazdej chwili mozesz go odpiac i wtedy masz serie.Zakladany jest przewaznie do aut z gwarancja
_________________
C220 CDI 98 WDB2021331A653404
 
 
bambero 
R129 SL500


Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 450
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Październik 2008, 22:21   

devil.zomo - A ty byles moze na hamowni?
_________________
EX: C30 CDI AMG.
R129 SL500 98r.
 
 
devil.zomo 
moja pierwsza


Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 140
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 23 Październik 2008, 23:28   

Witam. Na hamowni nie byłem, ale mocy naprawdę przybyło taka jak opisywałem jest różnica odczuwalna.
_________________
2.2 CDI kombi automat tiptronic 2000r ELEGANCE

 
 
 
btx

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 1736
Skąd: Looblyn
Wysłany: 24 Październik 2008, 15:04   

a slyszal ktos o zmianie mapy w benzynie ??? np C180 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,099 sekundy. Zapytań do SQL: 7