Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Większa moc |
Autor |
Wiadomość |
map8
C180 Esprit '98
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 200 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 17:21
|
|
|
dzikidaniel napisał/a: | nikt nie wspomiał że z mocniejszym silnikiem muszą iść mocniejsze hamulce. Cyżby nie było odpowiedzialnych osób wśród posiadaczy MB? |
A o tylnym moście i skrzyni biegów nie zapomniano? Już 2.0 ma większy tylny most.
Pozdr. |
|
|
|
|
Ali-En
C36 AMG
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 234 Skąd: Opole
|
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 18:27
|
|
|
map8 napisał/a: | dzikidaniel napisał/a: | nikt nie wspomiał że z mocniejszym silnikiem muszą iść mocniejsze hamulce. Cyżby nie było odpowiedzialnych osób wśród posiadaczy MB? |
A o tylnym moście i skrzyni biegów nie zapomniano? Już 2.0 ma większy tylny most.
Pozdr. | Szczerze, to nie wiem jaka jest roznica w hamulcach w MB, za krotko w tej marce siedze. |
|
|
|
|
raff
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 191 Skąd: ok.Krakowa
|
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 21:19
|
|
|
Ja też wtrące swoje trzy grosze i zapytam co skłoniło Cię do kupna tak słabego auta ,skoro chciałeś mieć mocne auto ? Ja jeździłem wczesniej zagazowaną 190-tką z silnikiem 1.8 i powiedziałem sobie nigdy więcej. Teraz śmigam Celinką 2.0 z kompressorem ,mam teraz w seri 192 KM ,mocne hamulce i pewnie sporo innych rzeczy o których nie mam pojęcia a są przygotowane do tej mocy .Ponieważ obracam sie w światku tuningowym mam sporo znajomych którzy mocno grzebią swoje furki i powiem szczerze że częściej ich auta stoją u mechaników niż jeżdżą . |
_________________ VIN - WDB2020821F817792 |
|
|
|
|
DarekGA
270000km
Pomógł: 22 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 273 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 8 Sierpień 2008, 21:38
|
|
|
A jeśli coś dłubać to z sensem. Jak się nie ma własnych możliwości to może zlecić wykonanie modyfikacji komuś co się zna. Z własnego doświadczenia z poprzednim samochodem polecam zakład Jacka Chojnackiego z Nadarzyna koło Warszawy. Facet zna się na tym co robi. Proponuję poczytać stronę lub zadzwonić i da się wycisnąć 15-20% więcej bez szkody dla silnika. |
_________________ C220 T CDI Esprit WDB2021931F979448
|
|
|
|
|
phanteon
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 203 Skąd: GDA
|
Wysłany: 9 Sierpień 2008, 02:14
|
|
|
Witam
Z mocą to lepiej sobei odpuść - z 1.8 wolnossaka to i tak cudów nie zrobisz. Na codzień przecież nie jeździ się do czerwonego pola a ten, mocno optymistyczny, wzrost mocy MAKSYMALNEJ o te 15-20 koni nie będzie Cię napewno satysfakcjonowało w porównaniu do wydanej kasy. Jak już się chcesz bawić to kupc 220cdi i chipa mu.
Chociaż jestem pewny, że szerszy uśmiech na Twej twarzy wywołają 18calaki AMG polerowane (najlepiej z C43) i gleba. Wtedy duża moc nie jest potrzebna, bo to Panie trzeba powoli jeździć, żeby wszyscy widzieli
PozdraVWiam |
_________________ - > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 15:32
|
|
|
ja chcialbym poprawic elastycznosc silnika 1.8 94r. mam tez zamontowana sekwencje brc. jest mozliosc jakos przeniesienai max momentu juz w nizszy zakres oborotw bo teraz wynosi 4200rpm to troche wysoko ;/? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 16:05
|
|
|
phanteon, C43 AMG mialó 17 całowe felgi... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
phanteon
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 203 Skąd: GDA
|
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 18:14
|
|
|
moze ktos odpowie odnosnie 1.8 i jego mocy... a moze sa warsztaty ktore zamontowaly by mi jakies sportowe walki planowanie glowicy cos? jakie to sa koszta i jakie przyrosty? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
phanteon
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 203 Skąd: GDA
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 18:57
|
|
|
Witam
Czy Ty czytasz co do Ciebei ludzie piszą? Chcesz rzeźbić silnik, który nie do tego został stworzony. Koszty wielkie a przyrosty znikome - plus gaz, który masz.
Rozumiem Cię, bo sam chciałem zwiększać moc w 1.8 jak miałem tyle lat co Ty.
Jest takie mądre powiedzenie "w g...ie nie wyrzeźbisz". (nie obrażając tego silnika).
Sprzedaj auto i kup sobie coś w lekkiej budzie, np mk2 gti 16V albo kup jakieś 2.8 |
_________________ - > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352 |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 20:01
|
|
|
tomaszeklolek napisał/a: | moze ktos odpowie odnosnie 1.8 i jego mocy... a moze sa warsztaty ktore zamontowaly by mi jakies sportowe walki planowanie glowicy cos? jakie to sa koszta i jakie przyrosty? |
Tak, wymiana silnika na jakiś 2.3 albo 3.2 |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 20:46
|
|
|
phanteon napisał/a: | Rozumiem Cię, bo sam chciałem zwiększać moc w 1.8 jak miałem tyle lat co Ty. |
Tobie chyba wytykali coś z tym wiekiem. Mi tez sadziłeś dzisiaj o młodości i starości.
tomaszeklolek, z powodu niepopularności tego silnika, części do tuningu mechanicznego jest bardzo mało albo wcale Lepiej postarać się o większą pojemność |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
phanteon
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 203 Skąd: GDA
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:11
|
|
|
Camel- napisał/a: | Tobie chyba wytykali coś z tym wiekiem. Mi tez sadziłeś dzisiaj o młodości i starości. |
A Ty jakiś przeczulony jesteś . Odnosiło się to do tego, że kolega nie ma pojęcia o podstawach mechaniki nawet i tym, że wolnossącej benzyny to niewiele się urzeźbi i mimo oczywistych odpowiedzi, pyta nadal. |
_________________ - > http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=7352 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:47
|
|
|
bo mi nie chodzi o to zeby zrobic wyscigowke tylko elastycznosc troche polepszyc. a jakbym zamontowal silnik 2.2 2.3 to skrzynie tez bym musial dac inna czy moglaby byc taka sama i wtedy lepsze przyspiszenie? i jakie to by byly laczne koszta razem z mechanikiem gdzies? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:52
|
|
|
powiem ci kolego tak taniej bedzie sprzedac c180 i kupic c230 w kompres niz bawic sie w przekladki z ktorych i tak nie wiadomo co wyjjdzie |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
|