Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Większa moc |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:53
|
|
|
tomaszeklolek napisał/a: | bo mi nie chodzi o to zeby zrobic wyscigowke tylko elastycznosc troche polepszyc. a jakbym zamontowal silnik 2.2 2.3 to skrzynie tez bym musial dac inna czy moglaby byc taka sama i wtedy lepsze przyspiszenie? i jakie to by byly laczne koszta razem z mechanikiem gdzies? |
Jeszcze trzeba byłoby to czymś "zhamować" |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:54
|
|
|
to nie jest odp na to o co pytalem... przeciez ja wiem ze najtaniej bylo doplacic do jakiegos c280 albo c230 kompressor ale nie o to chodzi...
[ Dodano: 8 Czerwiec 2009, 21:55 ]
no 122 konie a 150 w 2.2-2.3 to az tak duzo mocniejszych hamulcy nie potrzebuje... |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
tomjaw
C36 AMG
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 129 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 21:59
|
|
|
Ali-En, mierzyłeś już AMGusa na hamowni?? Bawiłeś się w jakieś modyfikacje czy masz wszystko seryjne? |
_________________ W202 C36 AMG 94r.
W124 300D kombi 91r.
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 8 Czerwiec 2009, 22:01
|
|
|
tomjaw, robisz OT
Na PW napisz do kolegi. |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:00
|
|
|
tomaszeklolek, C180 to nie jest samochód do tuningu mechanicznego i ZTCW nikt tu czegos takiego nie robił, więc nikt Ci nie odpowie co można w tym temacie zrobić. Także albo sobie daj spokój, albo bądź pierwszym i wtedy się podziel z nami doświadczeniami
tomaszeklolek napisał/a: | no 122 konie a 150 w 2.2-2.3 to az tak duzo mocniejszych hamulcy nie potrzebuje... |
a jednak mocniejsze wersje mają inne hamulce niż C180, więc skoro jak podejrzewam mądrzejsi od nas inżynierowie w Stutgarcie tak wymyslili, to coś w tym jest.
Jesli chodzi natomiast o moje zdanie, to fakt posiadania LPG pozostaje w pewnej sprzeczności z chęcią poprawy osiągów samochodu. Ale to oczywiście tylko moja opinia |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:05
|
|
|
ja bylbym zadowolony gdyby nawet moc zostala jaka jest... tylko moment obrotowy zeby byl nie przy 4200 a np przy 3500.... ale rozumiem ze tego typu mykow za pomoca chipow itd tez nie da sie zrobic w wolnossacych silnikach? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:16
|
|
|
tomaszeklolek napisał/a: | ale rozumiem ze tego typu mykow za pomoca chipow itd tez nie da sie zrobic w wolnossacych silnikach? |
nie da się niestety.
Proponowane przez Ciebie zabiegi typu planowanie głowicy i sportowe wałki być może poprawią max wartości mocy i momentu, ale charakterystyki prawdopodobnie przesuną się jeszcze bardziej w góre, więc też nie tędy droga. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:17
|
|
|
szkoda. bo wlasnie ja nie w strone sportu chcialem tylko bardziej elastyka, moze tez zeby spalanie sie troche zmniejszylo itd. a ten nowszy c180 przy ilu rpm mial max moment? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
BolzZ
W211
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2008 Posty: 1070 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:27
|
|
|
Ciekawe z czego wynika taka awersja do poprawek wśród posiadaczy
W hondach ludzie mieszają skrzynie, wałki, głowice, uturbiają powszechnie i z powodzeniem nawet silniki 1.4 i cieszą się jazdą a tutaj chłopak pyta co da się zrobić, a wszyscy nie tylko nie umieją doradzić, ale wręcz uważają za idiotyczny sam pomysł żeby szukać możliwości
Nie dałoby się tam choćby w skrzyni trochę namieszać? Krótsze niskie biegi z czegoś włożyć, piątkę zostawić? |
_________________ S211 E320CDI avantgarde
WDB2112161A423652 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:29
|
|
|
na forum bmw to 1.6 benzyna uturbiaja (turbina z 525tds) i ucinaja 3 sekundy do setki. tutaj to raczej swap i to tez kiepsko.... raczej od razu musi byc zmiana samochodu.. bo tak sie oplaca.... |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:35
|
|
|
Turbina byłaby lekiem na problemy kolegi, ale koszty...
z kolei "krótszy" most pewnie poprawiłby elastyczność kosztem prędkości max, ale... no właśnie, to nie Honda |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:38
|
|
|
tylko wlasnie turbo dorobic to troche wyzwanie, tak samo trudno jest z dolozeniem kompressora? |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:40
|
|
|
BolzZ napisał/a: | Ciekawe z czego wynika taka awersja do poprawek wśród posiadaczy
W hondach ludzie mieszają skrzynie, wałki, głowice, uturbiają powszechnie i z powodzeniem nawet silniki 1.4 i cieszą się jazdą a tutaj chłopak pyta co da się zrobić, a wszyscy nie tylko nie umieją doradzić, ale wręcz uważają za idiotyczny sam pomysł żeby szukać możliwości
Nie dałoby się tam choćby w skrzyni trochę namieszać? Krótsze niskie biegi z czegoś włożyć, piątkę zostawić? |
BolzZ a pokaż mi jakieś firmy które tuningują na taką skalę mercedesy w Polsce.
Honda to akurat dość wdzięczny materiał do tuningu sporo rzeczy pasuje z różnych modeli, przekładka silnika z np. B16Z5 na B18 z Integry nie stanowi żadnego problemu, jest np.kilka CRX-ów z silnikami H22 od Accorda Type-R (To już spora rzeźba). Druga sprawa że do Hondy jest od groma akcesoriów do tuningu czy to mechanicznego czy optycznego
Z mercedesem tak prosto nie będzie bo to zupełnie inna konstrukcja auta.
A jeżeli ktoś już podejmie się przeróbek bądź "Swap"-ów to będą to spore koszta, dużo większe od koszów przerobienia Hondy.
I zauważ że większość Przerobionych Hond to Civic, CRX, Inetgra, Prelude.
Pokaż mi jakiegoś dobrze zrobionego Accorda, że o Legend nie wspomnę.
Uturbienie to nie taka prosta sprawa ale o tym się rozpisywać nie będę bo mi dnia nie starczy.
tomaszeklolek, jak chcesz to mogę dać Ci namiar do kolegi ze "StreetShadows", on wytłumaczy ci czy opłacalna jest przeróbka tego silnika. |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:42
|
|
|
Pojęcia nie mam czy tak samo trudno, w każdym razie na pewno nie są to rzeczy do dłubnięcia w 2 godzinki po robocie |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
tomaszeklolek
C180 + LPG (BRC)
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 169 Skąd: Szamotuły (Poznań)
|
Wysłany: 9 Czerwiec 2009, 11:42
|
|
|
no mozesz dac namiary. tu na forum merca naprawde slabo podchodzicie do spraw tuningu, swapow itd.... poprzednio jezdzilem bmw to tam wszystko sie dalo wystarczylo miec pieniadze ;] a ze honde mozna swapnac... a merca nie? psss....
ja i tak jakbym mial cokolwiek robic z silnikiem to nie robilbym tego sam tylko w jakims warsztacie bo ja sie na tym kompletnie nie znam... |
_________________ C180 Classic \'94 WDB2020181F068740
alu 15 & 17 audio... http://www.w202.pl/viewto...?t=9265&start=0
|
|
|
|
|
|