Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Większa moc
Autor Wiadomość
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 13:45   

Do MB pasuje tylko Kompressor, choćby elektryczny, ale jednak. No chyba że diesel.
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
grabarz 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 80
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 14:22   

no wlasnie o to mi chodzi ze wszyscy mowia kompressor nie turbo turbo jest bee trzeba troche oryginalnosci wprowadzic w tym wszystkim i torche stereotypy przelamac
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 15:37   

włóż blow off i tez bedziesz miał psss :D D:D:
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
grabarz 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 80
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:08   

caliber, ale zeby miec psss to tez cos musi pompowac:D chyba ze butle bede ze sprezonym powietrzem wozil zrobie sobie zawro i jakis czujnik przy gazie i bedzie robic psss:D
 
 
maciejo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 154
Skąd: chicago
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:48   

kup sobie kompressora i nie kombinuj bo nawet po tym Twoim tuningu Cie objade hahaha :mrgreen:
_________________
Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
 
 
 
grabarz 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 80
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:57   

no to zobaczymy:) niech kazdy robi swoje:D jak kazdy bedzie robil to samo to sie nudne zrobi...:D a w pozniejszmym stadium mozna zrobic i turbo i kompressor:D
 
 
caliber 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 1077
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 17:58   

grabarz tylko nei wiem cyz wiesz o tym zeby to miec to naprawde trzeba sie znać i mieć kase

łatwo powiedzieć gorzej zrobić

pod to co ty mowisz trzeba jeszcze wiele rzeczy zrobić żeby to miało ręce i nogi

zakuć najlepiej
interkooler
dolot
układ wylotowy
hamulce
zawieszenie
elektryka , elktronika , komputery
_________________
VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:17   

Proszę się nie śmiać tylko pytam tak teoretycznie czy jest możliwy swap z 2.2D na 2.5D ze W124. Chodzi o to żeby łapy pasowały a reszta to kwestia kasy i zamiłowania
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:24   

szczerze mowiac po co wymieniac silnik na taki,ktory sprawi ze twoje W202 bedzie mialo slabsze osiagi?
 
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:33   

caliber przy samym zakuciu odechce się koledze "partyzantki" :mrgreen: , do tego trzeba dodać wtryskiwacze (a nawet cała listwa wtryskowa), wałki, głowica po konkretnych modach nie tylko szlif, sportowa uszczelka pod głowicą a nie jakaś tam tekturka, pompę paliwa wydajniejszą, a najlepsze to sprzęgło, skrzynia, dyfer, półośki :wink: nie mówię że nie wykonalne ale 20tys to może być mało - za mało :mrgreen: :mrgreen:
grabarz na grubo ??? Hihihi jak nie masz co z kasą zrobić to lepiej swapuj bo nie dasz rady, to nie dżapanis że wszystkie graty ze stanów sprowadzisz i bedzie ok, wiele z tych rzeczy co zostało wymienione nie istnieje w odpowiedniku "tuning" do :mb: . I na koniec śmiem powiedzieć że przy samym zakuciu polegniesz z kretesem chyba że nie będziesz "zakuwać" ale to wtedy zrobisz największy błąd, najwyżej zobaczysz jak korby "latają" :lol: :lol: :lol: . A jak coś tylko zostanie źle dobrane/zrobione to ten silniczek się wysra (za przeproszeniem)


polofix napisał/a:
szczerze mowiac po co wymieniac silnik na taki,ktory sprawi ze twoje W202 bedzie mialo slabsze osiagi?


praktycznie takie same osiągi :wink:
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:43   

Czyli przekładka jest możliwa ze 124ki?
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
pawelwy 

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 257
Skąd: Białystok
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:48   

nie do końca to tak, że korby będą latały. często na oryginalnych częściach da się podnieść moc nawet 3 razy. kwestia tylko odpowiedniego doboru turbiny, ciśnienia ładowania, dolotu, wylotu i innego badziewia co tam trzeba zrobić. jako przykład mogę powiedzieć, że standardowa calibra turbo (204 KM) po wymianie turbinki i dołożeniu intercoolera może legitymować się mocą ok 600 KM, bez zakuwania. wtryski, wałki, pompy legalnie dadzą radę tylko należałoby dołożyć np moduł Unichip z nowymi mapami wtrysku i zapłonu. oczywiście dobrze jest dać mocniejsze części, tuningowe, ale wszystko co mamy w samochodach liczone jest ze współczynnikiem bezpieczeństwa, który pierwotnie ma zapewniać bezawaryjną pracę przez określony czas. podkręcając silnik (w granicach rozsądku) i nie wymieniając żadnych bebechów skróci się jedynie czas bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania samochodu.
_________________
C180 '94 elegance
WDB2020181A105186
 
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 19:04   

ja na miejscu kolegi tuningowca zalozyl bym motor 2,2. one chodza od 600zl,jest ich troche.
zrobil swapa,upiekrzyl troszke jakims dobrym wydechem,wywalil kata,+ jakis stozek i cieszyl sie prawie darmowym przyrostem mocy i momentu.
co do osiagow 2,2d a 2,5d to trzeba rowniez uwzglednic wage motoru.
 
 
 
MICHAL200 
Michal200


Pomógł: 187 razy
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 7365
Skąd: _____
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 19:05   

grabarz napisał/a:
zawsze chcialem miec cos czego nie maja inni miec auto ktore jest jedyne w swoim rodzaju

proponuje zaczac poszukiwania C55 8)
_________________
Zapraszam
https://www.facebook.com/...96971867316029/

W211 E240 Elegance USA
WDB2110611A465003

EX: W202 C 180 1999r. Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewto...t=19013&start=0
EX: W202 C180 1997r.
 
 
 
tomi382 
;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Ząbkowice Śląskie
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 19:09   

polofix napisał/a:
co do osiagow 2,2d a 2,5d to trzeba rowniez uwzglednic wage motoru.

A nadal moje gł pytanie nadal mnie męczy czyli czy 2,5D włoże bez najmniejszych problemów i przeróbek mocowania
_________________
C220 98r na boschu
WDB2021211A601521

ROZBITY :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 6