Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
8 Luty 2012, 18:04
Większa moc
Autor Wiadomość
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 20:27   

pawelwy ok ale jeżeli piszesz o cali 2.0 turbo fabryczne to tak jakbyś napisał w202 2.0 kompresor, a tutaj jest inna rzecz w202 1.8/2.0 + turbo kit lub cali 2.0 + turbo kit a to już co innego :wink: nie myl pojęć.
że standardowa calibra turbo (204 KM) po wymianie turbinki i dołożeniu intercoolera może legitymować się mocą ok 600 KM
w to nie uwierzę że sama wymiana turbiny i intercoolera da taką moc; wymiana intercoolera ma drugorzędną kwestie (szybsze chłodzenie i przy wysokim ciśnieniu odpowiednią "przepustowość), pompa i wtryski seryjne dadzą 3x większą moc - tosz to nie realne. Zapomniałeś jeszcze dodać o skrzyni a zwłaszcza o sprzęgle które przy takiej mocy wytrzymało by pare mocniejszych startów.
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 20:48   

Cały tem temat to puste klepanie.W stan zawiech "zainwestować" ,a nie pierdoły o domowych turbolencjach leciwych M stojedenastek wypisywać :D
 
 
eldorado 
LPG BLOS


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 912
Skąd: Lubartów
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 20:51   

madzara31 napisał/a:
Cały tem temat to puste klepanie.W stan zawiech "zainwestować" ,a nie pierdoły o domowych turbolencjach leciwych M stojedenastek wypisywać :D


dać mu piwa :D :D
_________________
http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332
 
 
grabarz 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 80
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 21:00   

ale kurde to chyba właśnie o to chodzi żeby zrobić coś z niczego każdy ma tam swoje zboczenia jedni wola jeździc seria drudzy załażą stozek i wmawiają sobie przyrost o 25 koni a inni grzebią i wydaja kasy a jeszcze inni kupują AMG czy jakaś M z BMW a chodzi o to żeby zrobić coś samemu i sie z tego cieszyć o silnikach troche wiem i wiem ze to nie takie hop siup bo za turbem idzie wszystko od wydechu przez zawias opony hamulce dyfer skrzynie i sprzęgło. Bo gdyby tak wszyscy myśleli to by nic nie powstawało nowego świeżego co nadaje jakiś styl...bo równie dobrze można sobie kopic 300 konne BMW e38 i robić praktycznie wszystkich ale co z tego skoro nie ma się satysfakcji z tego ze się coś zrobiło samemu...takie jest moje zdanie na ten temat
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 21:09   

http://www.fotosik.pl/pok...0d3fb12f3b.html To chcesz doładowywać ? Chyba jak sprzedasz nerki. Czytając Twoje posty rysuje mi się obraz młodego romantyka.Turbo to nie romantyzm to matematyka (dodawanie złotówek ).
Dla Ciebie (w/g Twoich postów ) 200 złotowy mandat za drift to sporo ,a Ty chcesz turbo i kompresor wstawić ?.Nie oglądaj już "szybkich i wściekłych"
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 07:58   

grabarz napisał/a:
fajnie by wygladal mercedes z duzym IC z przedu


moim zdaniem beznadziejnie ;)
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
madzara31 

Pomógł: 95 razy
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 3313
Skąd: Centrum Wszechświata
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 09:05   

http://moto.allegro.pl/br...1384699123.html :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
topol 
Moderator
wiochmen


Pomógł: 40 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 4027
Skąd: dalej od Warszawy
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 09:17   

madzara31 napisał/a:
http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1384699123.html :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


że ktoś jeszcze daje sie na to nabrać.... :shock:
_________________
topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....

Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...

Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956

 
 
 
yuchyu 

Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 47
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 09:26   

topol napisał/a:
grabarz napisał/a:
fajnie by wygladal mercedes z duzym IC z przedu


moim zdaniem beznadziejnie ;)


grabarz popsuj auto!!
doloz mu trzy IC

i pioruny po bokach wymaluj.

nie chcesz miec takiego samego sam jak ja chyba..?

ja nie zmienie w nim ani srubeczki, wiec ty musisz sie popisac

PS. pozmieniajcie wszyscy wszystko - zostane ja jeden..
_________________
Maciej W 202 C 180 94/5r
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=13887
 
 
Camel- 
Mercmag.pl


Pomógł: 212 razy
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 12480
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 10:37   

grabarz napisał/a:
i wsadzic do tego turbo tylko musze znac wymiary tlokow

Wymiary tłoków? Chłopie spokojnie :mrgreen:
Na softturbo spokojnie 180tka pojeździ i to długo długo pojeździ. Wpiszcie sobie w Google "spookie c-klasse" - gość uturbił 1,8 i w praktycznie seryjny dół ładuje ponad 1 bar :) Ja myślę, że przy 0,3-0,4 bara doładowania mogłoby pęknąć 160KM :) Problem polega na tym, że w takim Mercedesie musisz przerobić cały układ podciśnienia. Turbo na PMSie jest w zasadzie nie możliwe, więc musiałbyś go zmienić na coś inszego. Wtedy podciśnienie staje się dużo prostrze, bo wystarczy zwykła pompka vacuum. Zmiana wtrysków na troszeczkę więcej lejące, do tego mapa - a to jest trochę roboty. W 1,8 wypadałoby zmienić chociaż układ hamulcowy. 2,0 i w górę są łatwiej rozwojowe. Układ dolotowy można pożyczć od kompresora, natomiast wydech - pełen custom. No chyba, że od CDI. :lol: Ogólnie projekt na 2 lata i 10 tys zł na samo "dzień dobry". :)
_________________
http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06
 
 
polofix 
polofix

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 2475
Skąd: Turek/Dobra
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 13:41   

kiedys myslalem o wzmocnieniu silnika rovera w polonezie 1,4 16V jakakolwiek modyfikacja to byl koszt ogromny! wtedy najprostrzym sposobem na przyrost mocy i momentu bylo zalozenie silnika 1,6. koszta wyszly praktycznie zerowe [sprzedalem stary motor na czesci],1 dzien roboty. efekty nieprzecietne!
to samo jest z W202 i jest jeszcze lepsze pole do popisu bo silniki [2,0 ;2,2] sa o polowe tansze od Rovera. Czyli moc w zasiegu reki.
 
 
 
Gwiazdor_69 
W202 C-180

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 16
Skąd: Ryki/Lublin
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 15:05   

W przypadku przeróbki na turbo pompa vacuum staje się zbędna a w jej miejsce trzeba wstawic pompę nadciśnieniową, podobnie jak cały osprzęt trzeba zmienic na nadcisnieniowy. I na PMSie faktycznie jest to niemożliwe, więc potrzbny byłby jakiś komp Stand Alone
_________________
WDB2020181A360934
 
 
 
Łukasz 

Pomógł: 110 razy
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 3803
Skąd: EPWA
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 16:10   

Gwiazdor_69 napisał/a:
W przypadku przeróbki na turbo pompa vacuum staje się zbędna

A czemu ja mam pompę Vacum?
 
 
maciejo 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 154
Skąd: chicago
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 16:23   

madzara31 napisał/a:
http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1384699123.html :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wolałbym zatankowac 98 hehehe
_________________
Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
 
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 16:40   

Camel-, co Ty to piszesz patrz czym sie teraz uturbia bestie http://moto.allegro.pl/tu...1380977024.html
i do tego http://moto.allegro.pl/tu...1380977024.html troche przestroic zawias w drzwiach sprezyne uciac o jeden zwoj i jazda ale to chyba przepis na ta calibre 600koni
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,123 sekundy. Zapytań do SQL: 6