Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Większa moc |
Autor |
Wiadomość |
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 13:45
|
|
|
Do MB pasuje tylko Kompressor, choćby elektryczny, ale jednak. No chyba że diesel. |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 80 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 14:22
|
|
|
no wlasnie o to mi chodzi ze wszyscy mowia kompressor nie turbo turbo jest bee trzeba troche oryginalnosci wprowadzic w tym wszystkim i torche stereotypy przelamac |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 80 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:08
|
|
|
caliber, ale zeby miec psss to tez cos musi pompowac:D chyba ze butle bede ze sprezonym powietrzem wozil zrobie sobie zawro i jakis czujnik przy gazie i bedzie robic psss:D |
|
|
|
|
maciejo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 154 Skąd: chicago
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:48
|
|
|
kup sobie kompressora i nie kombinuj bo nawet po tym Twoim tuningu Cie objade hahaha |
_________________ Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 80 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 16:57
|
|
|
no to zobaczymy:) niech kazdy robi swoje:D jak kazdy bedzie robil to samo to sie nudne zrobi...:D a w pozniejszmym stadium mozna zrobic i turbo i kompressor:D |
|
|
|
|
caliber
Pomógł: 6 razy Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 1077 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 17:58
|
|
|
grabarz tylko nei wiem cyz wiesz o tym zeby to miec to naprawde trzeba sie znać i mieć kase
łatwo powiedzieć gorzej zrobić
pod to co ty mowisz trzeba jeszcze wiele rzeczy zrobić żeby to miało ręce i nogi
zakuć najlepiej
interkooler
dolot
układ wylotowy
hamulce
zawieszenie
elektryka , elktronika , komputery |
_________________ VIN WDB2020281F166477
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=11502
Zakochany od pierwszej przejażdżki |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:17
|
|
|
Proszę się nie śmiać tylko pytam tak teoretycznie czy jest możliwy swap z 2.2D na 2.5D ze W124. Chodzi o to żeby łapy pasowały a reszta to kwestia kasy i zamiłowania |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:24
|
|
|
szczerze mowiac po co wymieniac silnik na taki,ktory sprawi ze twoje W202 bedzie mialo slabsze osiagi? |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:33
|
|
|
caliber przy samym zakuciu odechce się koledze "partyzantki" , do tego trzeba dodać wtryskiwacze (a nawet cała listwa wtryskowa), wałki, głowica po konkretnych modach nie tylko szlif, sportowa uszczelka pod głowicą a nie jakaś tam tekturka, pompę paliwa wydajniejszą, a najlepsze to sprzęgło, skrzynia, dyfer, półośki nie mówię że nie wykonalne ale 20tys to może być mało - za mało
grabarz na grubo ??? Hihihi jak nie masz co z kasą zrobić to lepiej swapuj bo nie dasz rady, to nie dżapanis że wszystkie graty ze stanów sprowadzisz i bedzie ok, wiele z tych rzeczy co zostało wymienione nie istnieje w odpowiedniku "tuning" do . I na koniec śmiem powiedzieć że przy samym zakuciu polegniesz z kretesem chyba że nie będziesz "zakuwać" ale to wtedy zrobisz największy błąd, najwyżej zobaczysz jak korby "latają" . A jak coś tylko zostanie źle dobrane/zrobione to ten silniczek się wysra (za przeproszeniem)
polofix napisał/a: | szczerze mowiac po co wymieniac silnik na taki,ktory sprawi ze twoje W202 bedzie mialo slabsze osiagi? |
praktycznie takie same osiągi |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:43
|
|
|
Czyli przekładka jest możliwa ze 124ki? |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
pawelwy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 257 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 18:48
|
|
|
nie do końca to tak, że korby będą latały. często na oryginalnych częściach da się podnieść moc nawet 3 razy. kwestia tylko odpowiedniego doboru turbiny, ciśnienia ładowania, dolotu, wylotu i innego badziewia co tam trzeba zrobić. jako przykład mogę powiedzieć, że standardowa calibra turbo (204 KM) po wymianie turbinki i dołożeniu intercoolera może legitymować się mocą ok 600 KM, bez zakuwania. wtryski, wałki, pompy legalnie dadzą radę tylko należałoby dołożyć np moduł Unichip z nowymi mapami wtrysku i zapłonu. oczywiście dobrze jest dać mocniejsze części, tuningowe, ale wszystko co mamy w samochodach liczone jest ze współczynnikiem bezpieczeństwa, który pierwotnie ma zapewniać bezawaryjną pracę przez określony czas. podkręcając silnik (w granicach rozsądku) i nie wymieniając żadnych bebechów skróci się jedynie czas bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania samochodu. |
_________________ C180 '94 elegance
WDB2020181A105186 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 19:04
|
|
|
ja na miejscu kolegi tuningowca zalozyl bym motor 2,2. one chodza od 600zl,jest ich troche.
zrobil swapa,upiekrzyl troszke jakims dobrym wydechem,wywalil kata,+ jakis stozek i cieszyl sie prawie darmowym przyrostem mocy i momentu.
co do osiagow 2,2d a 2,5d to trzeba rowniez uwzglednic wage motoru. |
|
|
|
|
MICHAL200
Michal200
Pomógł: 187 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 7365 Skąd: _____
|
|
|
|
|
tomi382
;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 643 Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 19:09
|
|
|
polofix napisał/a: | co do osiagow 2,2d a 2,5d to trzeba rowniez uwzglednic wage motoru. |
A nadal moje gł pytanie nadal mnie męczy czyli czy 2,5D włoże bez najmniejszych problemów i przeróbek mocowania |
_________________ C220 98r na boschu
WDB2021211A601521
ROZBITY |
|
|
|
|
|