Przesunięty przez: Łukasz 8 Luty 2012, 18:04 |
Większa moc |
Autor |
Wiadomość |
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 20:27
|
|
|
pawelwy ok ale jeżeli piszesz o cali 2.0 turbo fabryczne to tak jakbyś napisał w202 2.0 kompresor, a tutaj jest inna rzecz w202 1.8/2.0 + turbo kit lub cali 2.0 + turbo kit a to już co innego nie myl pojęć.
że standardowa calibra turbo (204 KM) po wymianie turbinki i dołożeniu intercoolera może legitymować się mocą ok 600 KM
w to nie uwierzę że sama wymiana turbiny i intercoolera da taką moc; wymiana intercoolera ma drugorzędną kwestie (szybsze chłodzenie i przy wysokim ciśnieniu odpowiednią "przepustowość), pompa i wtryski seryjne dadzą 3x większą moc - tosz to nie realne. Zapomniałeś jeszcze dodać o skrzyni a zwłaszcza o sprzęgle które przy takiej mocy wytrzymało by pare mocniejszych startów. |
_________________ http://g2.gangsters.pl/index.php?ref=317
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205
http://www.w202.pl/viewtopic.php?p=236332#236332 |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 20:48
|
|
|
Cały tem temat to puste klepanie.W stan zawiech "zainwestować" ,a nie pierdoły o domowych turbolencjach leciwych M stojedenastek wypisywać |
|
|
|
|
eldorado
LPG BLOS
Pomógł: 12 razy Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 912 Skąd: Lubartów
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 80 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 21:00
|
|
|
ale kurde to chyba właśnie o to chodzi żeby zrobić coś z niczego każdy ma tam swoje zboczenia jedni wola jeździc seria drudzy załażą stozek i wmawiają sobie przyrost o 25 koni a inni grzebią i wydaja kasy a jeszcze inni kupują AMG czy jakaś M z BMW a chodzi o to żeby zrobić coś samemu i sie z tego cieszyć o silnikach troche wiem i wiem ze to nie takie hop siup bo za turbem idzie wszystko od wydechu przez zawias opony hamulce dyfer skrzynie i sprzęgło. Bo gdyby tak wszyscy myśleli to by nic nie powstawało nowego świeżego co nadaje jakiś styl...bo równie dobrze można sobie kopic 300 konne BMW e38 i robić praktycznie wszystkich ale co z tego skoro nie ma się satysfakcji z tego ze się coś zrobiło samemu...takie jest moje zdanie na ten temat |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 3 Styczeń 2011, 21:09
|
|
|
http://www.fotosik.pl/pok...0d3fb12f3b.html To chcesz doładowywać ? Chyba jak sprzedasz nerki. Czytając Twoje posty rysuje mi się obraz młodego romantyka.Turbo to nie romantyzm to matematyka (dodawanie złotówek ).
Dla Ciebie (w/g Twoich postów ) 200 złotowy mandat za drift to sporo ,a Ty chcesz turbo i kompresor wstawić ?.Nie oglądaj już "szybkich i wściekłych" |
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 07:58
|
|
|
grabarz napisał/a: | fajnie by wygladal mercedes z duzym IC z przedu |
moim zdaniem beznadziejnie |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
|
|
|
|
topol
Moderator wiochmen
Pomógł: 40 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 4027 Skąd: dalej od Warszawy
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 09:17
|
|
|
madzara31 napisał/a: | http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1384699123.html |
że ktoś jeszcze daje sie na to nabrać.... |
_________________ topol
Jeep Grand Cherokee Limited '04 - Wojtek
MB 420 SEC '87 - Greta - w trakcie restauracji...
MB A150 BlueEFFICIENCY '09 - Helga
MB C180 T '98 + LPG AKME - Hilda - Sprzedana....
Ludzie myślą czasem, jak zabić czas, a to czas ich zabija...
Myślisz nad LPG? Zajrzyj http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=14956
|
|
|
|
|
yuchyu
Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 47 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 09:26
|
|
|
topol napisał/a: | grabarz napisał/a: | fajnie by wygladal mercedes z duzym IC z przedu |
moim zdaniem beznadziejnie |
grabarz popsuj auto!!
doloz mu trzy IC
i pioruny po bokach wymaluj.
nie chcesz miec takiego samego sam jak ja chyba..?
ja nie zmienie w nim ani srubeczki, wiec ty musisz sie popisac
PS. pozmieniajcie wszyscy wszystko - zostane ja jeden.. |
_________________ Maciej W 202 C 180 94/5r
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=13887
|
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 10:37
|
|
|
grabarz napisał/a: | i wsadzic do tego turbo tylko musze znac wymiary tlokow |
Wymiary tłoków? Chłopie spokojnie
Na softturbo spokojnie 180tka pojeździ i to długo długo pojeździ. Wpiszcie sobie w Google "spookie c-klasse" - gość uturbił 1,8 i w praktycznie seryjny dół ładuje ponad 1 bar Ja myślę, że przy 0,3-0,4 bara doładowania mogłoby pęknąć 160KM Problem polega na tym, że w takim Mercedesie musisz przerobić cały układ podciśnienia. Turbo na PMSie jest w zasadzie nie możliwe, więc musiałbyś go zmienić na coś inszego. Wtedy podciśnienie staje się dużo prostrze, bo wystarczy zwykła pompka vacuum. Zmiana wtrysków na troszeczkę więcej lejące, do tego mapa - a to jest trochę roboty. W 1,8 wypadałoby zmienić chociaż układ hamulcowy. 2,0 i w górę są łatwiej rozwojowe. Układ dolotowy można pożyczć od kompresora, natomiast wydech - pełen custom. No chyba, że od CDI. Ogólnie projekt na 2 lata i 10 tys zł na samo "dzień dobry". |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
polofix
polofix
Pomógł: 57 razy Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 2475 Skąd: Turek/Dobra
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 13:41
|
|
|
kiedys myslalem o wzmocnieniu silnika rovera w polonezie 1,4 16V jakakolwiek modyfikacja to byl koszt ogromny! wtedy najprostrzym sposobem na przyrost mocy i momentu bylo zalozenie silnika 1,6. koszta wyszly praktycznie zerowe [sprzedalem stary motor na czesci],1 dzien roboty. efekty nieprzecietne!
to samo jest z W202 i jest jeszcze lepsze pole do popisu bo silniki [2,0 ;2,2] sa o polowe tansze od Rovera. Czyli moc w zasiegu reki. |
|
|
|
|
Gwiazdor_69
W202 C-180
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 16 Skąd: Ryki/Lublin
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 15:05
|
|
|
W przypadku przeróbki na turbo pompa vacuum staje się zbędna a w jej miejsce trzeba wstawic pompę nadciśnieniową, podobnie jak cały osprzęt trzeba zmienic na nadcisnieniowy. I na PMSie faktycznie jest to niemożliwe, więc potrzbny byłby jakiś komp Stand Alone |
_________________ WDB2020181A360934 |
|
|
|
|
Łukasz
Pomógł: 110 razy Dołączył: 10 Mar 2007 Posty: 3803 Skąd: EPWA
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 16:10
|
|
|
Gwiazdor_69 napisał/a: | W przypadku przeróbki na turbo pompa vacuum staje się zbędna |
A czemu ja mam pompę Vacum? |
|
|
|
|
maciejo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 154 Skąd: chicago
|
Wysłany: 4 Styczeń 2011, 16:23
|
|
|
madzara31 napisał/a: | http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1384699123.html |
wolałbym zatankowac 98 hehehe |
_________________ Był---c200 kompressor 95 elegance lpg
|
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
|