Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Hak
Autor Wiadomość
michnio 

Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 15
Skąd: Krusze
Wysłany: 6 Sierpień 2008, 20:16   Hak

Mam Mercedesa E210 TD 98r sedan manual. W tej chwili nie mam przy nim haka a chciałbym założyć sobie hak to odczepiany.Czy nie bedzie żadnych problemów z zamontowaniem go, nie trzeba będzie ingerować jakoś w blache samochodu.
 
 
 
trocin 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 152
Skąd: Puławy
Wysłany: 7 Sierpień 2008, 08:05   

Nie ma zadnego problemu z montazem, koszt calkowity ok. 600zl.
_________________
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance automat '94
Suzuki Vitara - zabawka 4x4
C124 230CE, S210 E290TD, W140 500SEL - ex
 
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 10 Sierpień 2008, 21:22   

Jeżeli ciągasz ciężką przyczepe lepiej założyć polski hak , ja zdemontowałem oryginalnego Orisa i załozyłem robiony u nas hak z homologacją i zwiększonym uciągu, nie było zadnej ingerencji w zderzak , mątaż trwał 10 min na te same orwory, a główka można oodkręcić kluczem jeżeli sporadycznie holuje się przyczepe....dodam że oryginał sprzedałem za 500pln a nowy stały nabyłem za 280, i jade spokojnie nawet z lawetą. :D
 
 
 
paulaner 

Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 24
Skąd: Walbrzych
  Wysłany: 29 Sierpień 2008, 01:07   

Maly V8 napisał/a:
Jeżeli ciągasz ciężką przyczepe lepiej założyć polski hak , ja zdemontowałem oryginalnego Orisa i załozyłem robiony u nas hak z homologacją i zwiększonym uciągu, nie było zadnej ingerencji w zderzak , mątaż trwał 10 min na te same orwory, a główka można oodkręcić kluczem jeżeli sporadycznie holuje się przyczepe....dodam że oryginał sprzedałem za 500pln a nowy stały nabyłem za 280, i jade spokojnie nawet z lawetą. :D


Sciagnales oryginalnego orisa o uciagu pabrycznym 2100kg gdzie bez problemu pociagnie 2500 na jakis polski?! :roll: :shock:
JAk chcesz ciagnac 5 ton to sobie traktor kup! :D
 
 
Maly V8 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 223
Skąd: Siedlce
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 10:02   

paulaner napisał/a:
Maly V8 napisał/a:
Jeżeli ciągasz ciężką przyczepe lepiej założyć polski hak , ja zdemontowałem oryginalnego Orisa i załozyłem robiony u nas hak z homologacją i zwiększonym uciągu, nie było zadnej ingerencji w zderzak , mątaż trwał 10 min na te same orwory, a główka można oodkręcić kluczem jeżeli sporadycznie holuje się przyczepe....dodam że oryginał sprzedałem za 500pln a nowy stały nabyłem za 280, i jade spokojnie nawet z lawetą. :D


Sciagnales oryginalnego orisa o uciagu pabrycznym 2100kg gdzie bez problemu pociagnie 2500 na jakis polski?! :roll: :shock:
JAk chcesz ciagnac 5 ton to sobie traktor kup! :D


G... cię to obchodzi ile chce ciągać ,a traktora nie potrzebuje, może w twojej branży jest on niezbędny do pracy. Ja miałem przygode z dopinanym hakiem i już nie uwierze w te kluczyki korbki i zapinki, mam na śruby i jest pewnie. A stary hak miał wpisane 1900 a nie 2100.
 
 
 
zajac491 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 237
Skąd: olsztyn
Wysłany: 29 Sierpień 2008, 10:05   

Maly V8, nie ma powodu się unosić
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,078 sekundy. Zapytań do SQL: 9